Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

O nee divi je moet omhoog hoor!
    Pipi het gaat goed met me hoor hihi

Alleen me temp die laat mij in de steek volgens mij
    zie wat me temp morgen doet

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik ga vanavond naar duitsland want mijn vriendin die vindt een ene popgroep leuk en daar gaan we heen met ons 3-tjes + me vriend

Verder heb ik geen klachten totdat ik het heeel erg koud heb en binnen no time werden ze weer stijf hihihi me vriend die begon ineens keihard te lachen ik zei dat is niet leuk hoor heb ik nooit eerder gehad en toen zei ie van je bent misschien wel zwanger van mij ik hoop het schatje

Wat een lieve stuk heb ik toch zal het wat uitmaken of ik bier drink
    of is dat slecht want ik weet niet of het raak is

Gister kreeg ik een beetje commetaar van me baas die zei je moet eens maar in je eigen pauze naar de wc gaan gaan
    Poeh zeg of hij dat ook doet l*l zeg

Maar goed ben wel 10x geweest op 1 dag en nou moet ik weer

Liefs tijgertje23

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eventjes.
    Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, maar al een stuk minder als dat ze waren. Ik heb wel wat bruinverlies en dat maakt me erg onzeker… Ik ben nog steeds niet misselijk en moe en hoop dat dat nu wel een beetje gaat komen, want daardoor krijg ik wel meer het gevoel dat ik echt zwanger ben.

Mirre, is je ei al geweest of nog geen hoge temp vanmorgen?

Diddl, ik hoop dat de ongie toch uitblijft. Die lage temp zou best innesteling geweest kunnen zijn.

Wieffie, je hebt wel een mooie lage temp voor een eisprong. Ben je al gestegen?

Divi, hoe is het vandaag met je temp? Ik hoop zo dat je weer bent gestegen. De fase na je ei kan ook langer dan 14 dagen zijn hoor.

Tijgertje, ook al ben je iets gezakt, je temp is nog steeds hoog! Wilde jij nou zondag gaan testen of was dat Divi?

Zico, waarom kan dag 16 niet je ei geweest zijn? Ik heb ook wel eens gehad dat niet bij mijn laagste temp mijn ei is geweest…

Carmen en Pipi, jullie ei komt al bijna. Veel plezier!

Linda, ik hoop dat je klachten met je eitje te maken hebben.

Liefs Olga

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Tijgertje, veel plezier in Duitsland; ik zou voor de zekerheid maar geen bier drinken.

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Goedemorgen dames,

hier mijn kaartje weer voor vandaag... WEER een stijging... ik blijf aan de gang hihi :D

[​IMG][/url][/img]

xxx

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nou is een goede raad van jou Olga
    Hoe is het met jou van dat bruine bloedverlies is het omdat je baarmoeder schoon aan het maken is ofzo?
    Ja heb er geen verstand van anders moet je ff gewoon hier de vk vragen die weet het meestal

Ik ga niet testen omdat ik dinsdag naar de gyn heen moet voor een echo
    Want weet van mezelf als ik ga testen die wordt dan weer vet nega dus en dan ben ik de hele dag niet te genieten

Olga heb een vraagje had jij eerst ook een paar dagen voor je nod gevoelige tepels en ineen een keer zo erg stijf en zeer

liefs tijgertje23

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Dus olga ik moet ook geen zorgen maken na die fase omdat het wat langer kan duren?

liefs tijgertje23

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

9. Goedmorguh!

hier al weer eiloos dag 60 in.... :(
    Olga en Tijgertje, heb toch echt het idee dat Olga niet alleen is, maar beiden zwanger zijn... snap trouwens dat je je zenuwachtig maakt over dat verlies, maar een beetje schjnt niet raar te zijn...

fijnedag vandaag en plezier in Duitsland (beter niet drinken hoor)

liefs rensie

[​IMG][/url][/img]

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Rensie, moet je nu echt wachten tot je zelf ongie wordt? De kans bestaat natuurlijk dat je deze ronde zelf geen ei meer krijgt. Wat ik natuurlijk niet hoop voor je! Je langste cyclus was 72 dagen. Als je dan nog geen ei of ongie hebt, zou ik de HA of gyn bellen...misschien kun je dan iets krijgen om het op te wekken. Dan kun je een nieuwe ronde in met bloedprikken en echo....

Liefs Olga

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Roses en hairdresser: veel beterschap gewenst.....

Divi en tijgertje: ik ga hard voor jullie blazen en duimen dat het niet is waar het op gaat lijken, maar positief uit mag vallen...

Didll: volgens mij was je echt te vroeg en heb je net pas innesteling gehad. Wacht nog 3 daagjes als de temp. hoog blijft....

Schijndelsvolk: wel optijd remmen hoor......

REnsie: balen meid dat het zo lang moet duren......duim voor je dat je ei vlot mag komen....

Mirre: ik duim voor je dat het nu gelukt is.........veel succes op de wachtbank.....

Zo ik ga maar eens boodschapjes doen. Mijn vriendin is het er geloof ik niet mee eens dat ik morgen niet wil barbieknoeien hihi.......jammer dan!

Twinny

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hoi meiden
    mijn temp is wel heel stabiel nu weer 36,8 dus ik ben tevreden..
    heel iets misselijk maar kan komen door weinig slaap verder geen klachten.. ik vind het wel heel spannend!

13. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi ja van mij mag ie nu zo wel blijven hihi maar ga het er niet op... met 1 x klussen zie ik de kans niet zo groot he ;)

14. inderdaad, moet wachten, maar als ik dan nog geen ei heb ga ik wel bellen denk ik hoor...
    ben het wel zat hoor....

15. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Hallo meiden!

Divi, jammer van je temp... hoe issie nu? Ik blaaaaaaas ;)

Tijgertje, jij moet ook weer omhoog hoor! Het waren allemaal vd mooie kaartjes

Schijndelsvolk, Strax loopt ie van je kaartje af ;)! haha; Rocket power!

Wieffie, dankjewel voor het blazen; heeft geholpen! Ben alleen bang
    dat het vertekend beeld is want ik blijf slecht slapen (om de 2/3/4 uur wakker)... En de ene keer is temp snachts heel hoog en sochtends weer erg laag, vannacht andersom :( De eerste keer tempen was ie 36.4. Heb dus temp vd gewone tijd ingevuld, heb ik gister ook gedaan maar denk zelf dat de :evil: komen. Bruin zet door en is nu ook echt Uhhh, tja, "ongi-bruin" zeg maar :( Die pijnlijke (.)(.) van mij zijn dus denk ik gewoon het nieuwst in de collectie van PMS enzo! Zit nu op dag 15 DPO, mocht er maandag nog nix zijn wil ik dinsdag wel een test doen to be sure maar ik heb de hoop opgegeven (is eigenlijk wel een opluchting want dat wachten is maar nix)... Weet nog niet of ik deze maand dan al de HA bel, misschien 1st nog een kaartje maken voor een beetje inzicht.

Zijn er verder al meer duidelijke eitjes en/of mooie kaartjes?

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel

17. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ rensie, bellen kan nooit geen kwaad idd en wie weet kunnen ze wat voor je doen als je ei nog langer op zich laat wachten! Bel je niet, weet je zeker niets... Balen zeg, kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Ik hoop dat je snel wat weet (liefst een ei uiteraard!)

18. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Schijndelsvolk; Dankjewel :)! Tja, een lijf kan rare dingen doen he? Maar vind je reactie erg fijn, doet me goed *bloos*
    Jij hebt in ieder geval een superei haha! Laat het nou een "kinder-surprise" zijn ;) hihi

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha je brengt m leuk meid! hihi heb er zelf weinig hoop op hoor... met 1 x klussen is de kans natuurlijk aanzienlijk minder... en blijf mezelf lekker in mn kop prenten dat het allemaal niks is (die veeg bloed) en dat we over +/- anderhalve week gewoon lekker ongie worden (zelfbescherming denk ik)

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Olga ... snap dat het je onzeker maakt, maar probeer te genieten meid.
    Niet alle zwangeren hebben last van kwaaltjes ... ben tijdens m'n eerste zwangerschap ook helemaal niet moe geweest of misselijk en ik was nog wel zwanger van een tweeling.
    Hoop dat je gelijk krijgt over die innesteling.
    @Schijndelsvolk ... jeetje je gaat lekker. Hoe is het uitzicht daar. :)
    @Tijgertje ... knap dat je kan wachten meid. M'n duimen draaien voor je.
    @Rensie ... wat vervelend meid. Hoop dat je eitje snel komt.
    @Twinny ... ik hoop het meid.
    @Berna ... ga zo door meid.

Hier weer 36.6° ... zou het dan toch een innestelingsdipje zijn geweest?
    We zullen het wel zien ... zit nu op 12DPO.

Deel Deze Pagina