Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    thanx twinny

2. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Schijndelsvolk; Kan ik me voorstellen, had er deze maand idd ook niet echt de hoop op met 2 keer klussen en pas na/tijdens ei (FF gaf m eerder aan dan ik dacht achteraf), maar je weet; niet geschoten altijd mis en je hebt maar 1 keer nodig! Maar zolang je op je ongi rekent valt het wachten "mee", kan het alleen maar een leuke verrassing zijn als het raak blijkt! Ik hoop het wel voor je uiteraard, maar laat je niet gek maken inderdaad!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

even heel kort van mijn kant,
    vanmorgen 0,1 omhoog blazen blazen blazen dus, heb erge rugpijn dus ik hoop dat het een teken is.

allemaal heel veel succes en geniet van het mooie weekend!

Dikke kus van mij

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,
    Mijn temp was vanmorgen wel 0,3 graden hoger maar ik vraag me af of ik deze wel kan tellen. Ik heb weinig geslapen en ben gister lekker de stad in geweest en heb ook wat gedronken...
    Maar ga nu ff het zekere voor het onzekere nemen en nog ff klussen :oops:
    Ik zal straks ff mijn kaartje plaatsen en op jullie reacties reageren...

5. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Wieffie, dat is nou eens de zaterdag goed beginnen! have fun hihi!

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik snap er niets van heb die m niet ingevuld heeft ie zelf gedaan dus...maar ik heb vandaag getempt en nu zie ik vandaag niet mijn kaartje blijft klein hoe verander ik dat?

7. Niet meer actief

@Olga:ik heb vandaag mijn eisprong, maar ik mag er niks mee doen.Ik heb as. woensdag nl een kijkoperatie en het zou knap lullig zijn als er een vruchtje zou zitten!Denk niet dat het vruchtje een kijkoperatie overleefd...
    Maar hoe is het met je?Al een beetje aan het idee van 'zwanger zijn'gewend?

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

Iets later als normaal, maar hier volgt toch mijn kaartje voor vandaag. Jullie zien het al, ik ben vandaag ongi geworden.

@alle meiden,
    Meiden harstikke bedankt voor het duimen. Maar zoals jullie zien ben ik vandaag ongi geworden.
    Harstikke bedankt voor jullie medeleven, vind ik zo lief! (mag ook wel eens gezegd worden!)

@Tijgertje,
    Ik ga voor je blazen hoor meis, je temp moet omhoog! Meis heel veel plezier in Duitsland. Geniet ervan! (drink voor de zekerheid maar geen bier)

@Olga,
    Ik hoop dat je bruinverlies heel snel overgaat meis. Ik zou eigenlijk zondag gaan testen als ik niet ongi zou worden en mijn temp nog steeds hoog zou zijn, maar zoals je ziet.......... :cry:

@Rensie,
    Ik hoop voor je dat je heel snel je ei gaat krijgen meis. ik ga voor je duimen

liefs Divi

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Carmen, wel gek idee dat je nu bewust niets met je ei kan doen...Waarvoor is de kijkoperatie? (heb ik gemist denk ik)

Ben wel een klein beetje aan het idee gewend, maar omdat ik helemaal nog geen kwaaltjes heb, lijkt het nog niet echt, snap je...Heb wel al twee dagen wat bruinverlies dus, maar dat schijnt niet erg te zijn. Ik wou dat dat gauw ophield!

Olga

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Neeee Divi....wat onzettend kl*te! Dit was echt zo veelbelovend. Ik vind het echt heeel jammer voor jullie!
    Ik hoop dat je straks wel weer vol goede moed en positief aan de gang gaat.
    Dikke knuffel voor je.

Olga

11. Niet meer actief

@Divi:zwaar k*t zeg!Kan me voorstellen als je je nu klote voelt zeg, heb toen ik nog tempte ook hele mooie kaartjes gehad die op niks uitdraaiden.En idd. van teveel stressen schiet je temp. de hoogte in!
    Ik zou gewoon lekker naar de ha. gaan.Je hebt iig dit kaartje en in de tijd dat de zwemmers van je man/vriend worden getest kun je verder met een nieuw temp.kaartje.De ha heeft er wel 2 of 3 nodig...
    @Olga: De kijkoperatie is om te zien of er geen verklevingen cq. verstoppingen in de eileiders zitten.
    Ik ben nl positief op chlamidia getest.Hoeft nog niet de geslachtsziekte te zijn, er zijn nl verschillende 'stammen'van chlamydia.Ws loop ik er al jarenlang mee rond zonder iets gemerkt te hebben.We zijn nl al 4 jr samen en zeer monogaam.
    Beetje beroerd allemaal, want chlamydia kan verstoppingen en verkleviongen veroorzaken.En dus ook onvruchtbaarheid.Ik heb een uitstrijkje laten maken en krijg dinsdag hiervan de uitslag, om te kijken of het virus actief is.Zo ja, moeten we beiden aan de antibiotica.
    En dan woensdag die operatie, onder volledige narcose, dus ik zal blij zijn als het dondrdag is en ik alles achter de rug heb....

12. Niet meer actief

ps brinverlies is alleen maar het schoonmaken van de baarmoeder.Er zijn zelfs vrouwen die nog een paar keer menstrueren.Maar kan me goed voorstellen dat je ff moet slikken!

13. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
  14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    divi, wat ontzettend balen voor je!

vraagtekentje het blijft spannend he...

rensie snap dat je baalt dag 60 en nog geen ei hoop dat hij nog snel komt en anders zou ik ook even naar de ha gaan hier word je zo onzeker van..

olga is het bruinverlies alweer over? hoe voel je je verder? geniet van wat er in je buik groeit!

iedereen veel succes met klussen en op de wachtbank hier een lekker ijsje op die bank!

liefs

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, Carmen ik herinner me weer dat je het ergens (in een ander topic toch?) verteld hebt.
    Als ze verklevingen vinden, kunnen ze er dan makkelijk iets aan doen? Ik hoop dat alles goed zit vanbinnen en dat het gewoon mogelijk is om samen zwanger te worden.

Enne, ik dacht zelf ook al dat het gewoon wat oude restjes zijn die zichzelf opruimen, maar toch he...

Lot, geen klachten dus, en nog steeds ietsjes bruinverlies. Heb wel het idee dat mijn onderbuik iets harder is of strakkker. Waarschijnlijk darmen of baarmoeder die iets uitzet ofzo...

Olga

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jee Divi wat balen ik had goede hoop bij je zeg!

17. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Divi, jeetje meid wat balen voor je :cry: ... Kl*t* :evil: ! Ze komen altijd als je ze niet wilt [-( . Hoop dat je beetje afleiding kunt vinden en het volgende kaartje nóg mooier wordt, eindig je gewoon groen ipv rood! We duimen dus verder [-o< op naar een ei (kinder-surprise-ei :D ) ;)

18. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @tijgertje23 spannend meid
    @schijndelvolk gaat goed he
    @divi bale meid. knuf

toch niet me eitje die eraan komt. wel rara hoor gisyter na het klussen had ik een beetje bloedverlies

19. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Lot (zei: "vraagtekentje het blijft spannend he... ")
    Lief dat je er aan denkt! Ik heb het idee dat het niets meer wordt eigenlijk. Stom he, begon met het idee dat het niets werd, zit tussentijd tóch vol verwachting, en nou eindig ik hetzelfde... Bruin lijkt door te zetten met alle onsmakelijkheden die niet passen bij zwngr zijn. Denk ik dan, alle aanwijzingen gaan uit naar :evil: . Ik word in ieder geval lekker verwend nu :whistle: dus ga ik daar maar van genieten (lees; gebruik van maken) hahaha ;) Kzie het morgen wel weer!

En jij?

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb ik vandaag m'n kaartje al geplaast? weet het niet meer

hier heb je hem

Deel Deze Pagina