Ha meiden, Harstikke bedankt voor jullie medeleven, jullie zijn zo lief!!!! Jullie zijn toppers!!!!! (mag ook wel eens gezegd worden ) We blijven goede moed houden. Natuurlijk balen we ervan , zeker omdat het kaartje er veelbelovend uit zag. A.s. maandag moeten we naar het ziekenhuis voor de uitslag van de zwemmers van mijn mannetje. We hopen natuurlijk dat de uitslag goed zal zijn. Ik heb nu sinds ongeveer 9 maanden weer eens een lekker wijntje genomen, dat toch is even lekker hoor en even genieten liefs Divi
Oh Divi, wat kl*te meid. Je hebt groot gelijk dat je lekker een wijntje neemt en ff gaat genieten. Ik hoop dat jullie een goede uitslag terug gaan krijgen! Een dikke knuffel voor jou!
Jeetje Divi, balen meid! Dat je wijntje maar lekker gesmaakt heeft! @carmen31: Heel veel suc6 woensdag meid, zal een kaarsje voor je branden dat alles in orde is! @olga: hihi wen er maar snel aan meid! het is toch echt zo! Hier mijn kaartje voor vandaag... hihi de stijgende lijn is onderbroken hihi maja zit nog steeds hoog [/url][/img] Ziet er best netjes uit al zeg ik het zelf...
Meiden even een vraagje aan jullie. Ben hier al een hele tijd niet geweest. Maar wilde even vragen wat jullie van mijn kaartje vinden. Zit wel normaal voor na mijn ei. Volgens FF ziet mijn kaartje er goed uit en mag ik eventueel morgen testen. Wat zouden jullie mij aanraden? [/url][/img] Verder balen voor de meiden die ongi zijn geworden. Duim verder voor iedereen. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Ben trouwens alweer een paar dagen aan het spotten. En meestal betekent dit voor mij niet veel goeds. Hoewel ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook wat spotte. Maar het begon nu roze, werd daarna roze met ietsje rood erin en nu weer bruinig. Meestal heb ik het dus andersom. Verder last van veel plassen, af en toe misselijk en heb het idee dat mijn boobies zwaarder/voller zijn geworden. Maar weet dat dit niks hoeft te zeggen.
@ Divi Echt balen dat je ongie bent geworden zeg. Had er eigenlijk best goede hoop op als ik je kaartje zag. @ Carmen31 succes met de kijkoperatie woensdag! @ Schijndelsvolk we zullen duimen dat je temp weer omhoog gaat! Maar inderdaad, je zit nog steeds mooi hoog! @ mamavanjordy wat een mooi kaartje! Ben heel benieuwd wat je test gaat zeggen! @ Olga hopelijk is je bruinverlies over. Heb ook weinig last van kwaaltjes hoor. Heel soms ´s morgens een beetje misselijk, maar niet eens echt beroerd ofzo, meer zo´n vaag gevoel. @ de rest succes met wachten en klussen
@Divi ... wat balen meid. Je kaartjes was zo mooi. Succes maandag in het zkh ... zal voor jullie duimen. @schijndelsvolk ... je kaartje ziet er idd netjes uit meid. @mamavan jordy ... ziet er goed uit hoor. Succes met testen. Hier mijn kaartje van vandaag ....
oooh, er staan weer mooie kaartjes tussen! en mamavanjordy: hij is echt HOOG... Ik zou pas testen als je 1 dag overtijd bent.. maar ja , is makkelijker gezegd, dan gedaan.
Goedemorgen allemaal! Divi, wijntje is extra genieten dan he? Lekker doen hoor! En heel veel succes maandag! Ik duim voor je! Schijndelsvolk, was al bang dat je van je kaartje zou vallen hihi, ziet er goed uit. Spannend hoor! Daantje, zou toch denken dat je omhoog zou gaan? Heb niet zo veel tempverstand Of ist nog te snel na je ongi? Bianca, moeilijk hoor! Je hebt een superkaartje idd Maar dan is de teleurstelling zo groot als je toch net te vroeg test, lijkt mij. Is voor iedereen persoonlijk... Ik kan meestal mn geduld niet op haha. Ik wens je succes! Berna ook een spannend kaartje , wordt weer veel duimen zie ik. Diddl, voor jou ook! Ik heb mijn kaartje even veranderd door laatste dagen sleep deprived in te vullen en zet ie dus lege rondjes. Vannacht weer; de eerste keer wakker worden tempte ik 37.0 (! vul ik liever in natuurlijk haha), was na 3 uur slapen maar niet de gewone tijd, tweede keer dus 36.4 maar geen 3 uur geslapen ervoor. Tis steeds andersom, als ik snachts hoog temp issie sochtends laag, anders snachts laag en sochtends hoog . Snap nu niet zo goed wat ik in moet vullen dus. Maarja, bruin is er ook nog (gister klontjes sorry, nu "gewoon"). Kan niet anders dan wachten PFFF Heb wel echt gevoel (kom maar dan en snel) Alle meiden succes en fijne dag
Hallo meiden, @vraagtekentjes, Je zou er misschien ook een testje tegenaan kunnen gooien, innmiddels 16 dpo.... @carmen, alvast heel veel succes met je kijkoperatie. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat je een goede uitslag krijgt! @Olga, ik hoop dat je snel van het bruinverlies af bent. Ik kan me voorstellen dat je dan weer een beter gevoel er bij hebt. @schijndelsvolk,MamavanJordy, Diddle en Berna jullie kaartjes zien er goed uit meiden! Hopelijk blijft jullie temp mooi hoog! Nou blijkbaar was het toch niet mijn ei want mijn temp was vanmorgen weer laag... blijft zo lang wachten op mijn ei.... Hier mijn kaartje;
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is ineens flink omlaag gegaan, dit was ook zo bij mijn vorige cyclus, alleen een paar dagen later. @Wieffie, Ikkie, Diddl, Schijndelsvolk en Vraagtekentjes, dank je wel meiden! @MamavanJordy, Dat ziet er goed uit meis! Ik ga heel hard voor je duimen @Schijndelsvolk, Ik ga voor je duimen meis. Je hebt een mooi kaartje @Vraagtekentjes, Meis, ik ga heel hard voor je duimen, je kaartje ziet er mooi uit. Wanneer ga je testen? @Roses, hoe gaat het met je meis? Ben je al een beetje opgeknapt? liefs Divi
@divi, nou nog niet echt helemaal..... pfff om gek van te worden. Ben nu voor het eerst weer ffies op. Ga straks weer lekker mijn bedje in. Heb ontzettende last van mijn keel, alweer..... Bedankt voor het vragen meissie, en wat k#*&$&#t dat je ongesteld geworden bent! dikke knuffel voor jou!
Hoi meiden, Tsjonge er staan hele mooie kaarten tussen, daar moet toch wat moois uitkomen! Divi, getsie meid, had het zo voor je gehoopt!! Tijgertje, hoe was het in Duitsland? en hoe is het met je temp??? al getest? Roses, meissie hoop dat je snel weer fit bent beterschap! Carmen, naar dat je niks mer je ei kan doen, voelt zo als een gemiste kans, succes met de operatie! Vraagtekentjes, ppppfffff weer omhoog, flapperen met die armen! mirre hoe is het met je? de rest, hooghouden en eieren poepen!! ben zelf nog hard bezig met broeden, ben een broedkip maar krijg het ei er maar niet uit! had vanochtend wel ineens een hele hevige steek in mijn onderbuik dat ik bijna dubbelging, en naar ongeveer 20 seconde was het weer weg, geen idee wat dat nou was? op mijn kaartje is nog niks te merken in ieder geval. zit al bijna aan mijn derde pot foliumzuur voor nog geen 4 rondes en ben ook al in mijn vierde pot monnikspeper, ben bijna een wandelende apotheek fijna dag allemaal en geniet van het zonnetje! liefs rensie [/url][/img]