dames. ben net ongi geworden. maar wanneer moet ik deze nu rekenen. is het nu dag 28 nog of al dag 29 voor me nieuwe nod te berekenen
@daantje, shit meis! dikke knuffel voor jou. En op de dag dag je rood helder bloed hebt, is volgens mij dag 1 van je cyclus.
goedeavond allemaal, zit vandaag op dag 15 van mijn cyclus nu was ik vanmorgen wat nat en kon ik 'draden' trekken zeg maar dus dacht mijn ei zou wel komen nu krijg ik van ff mijn stippelkruis(had 1x later getempt en 1x vergeten) op dag 12 afgelopen zondag dus vraag me nu af of dat van vanochtend dan niet zoveel te betekenen had.... olga het word spannend meid en daantje balen hoor succes volgende ronde en de rest natuurlijk ook!
Als het gelijk goed doorzet, zou ik ook vanaf vandaag rekenen. Maar als het maar heel weinig of bruinverlies is, zou ik pas vanaf morgen rekenen.
zico , daantjebalen van jullie ongi.... succes in jullie volgende ronde olga spannend meid.... lot...je weet wat ze dan zeggen he....klussssssseeee pipi..succes met evt testen... en de rest van de meiden ......knuffel hcg knuffel hcg knuffel hcg (voor iedereen natuurlijk) hier verder alles goed.......
Goedemorgen! Mirre spiekt nog steeds een beetje mee hoor! Ben benieuwd wie de volgende zwangere gaat worden....Olga misschien Gun het iedereen van harte hoor! Brrrr.....volgende week het HSG onderzoek zit er nu al tegenaan te hikken, maar eerst het weekend lekker mooi weer! Deze ronde voelt voor mij als een spek en bonen ronde! M'n lief vroeg gisteren na het vrijen/klussen of ik niet moest blijven liggen en enige wat door me heenschoot was: Nah..heeft toch geen zin, als er iets moois zit (waar de kans nihil op is) dan wordt het door het HSG onderzoek toch weggespoelt Het weekend na het onderzoek WIL ik flink van BIL Liefs Mirre
Goedemorgen ladies! @lot, veel klusplezier meis! @hairdresser, hoe is het met jou? Hoe voel je je? @Mirre, ik wil je alvast heel veel succes wensen bij het HSG onderzoek, denk er maar aan dat het voor het goede doel is! Je kunt het Ik snap eigenlijk niets meer van mij lichaam! Kijk eens wat een raar kaartje, hij begon zo mooi! Toch geen eitje gehad, maar mn streepjes op mn ovutest werden toch ietsie donkerder. Mijn digitale test gaf nog negatief aan dus hij zal een dezer dagen wel positief worden denk ik. Maar nu het goede nieuws! Ik kreeg net een sms van mijn mannetje dat hij vanmiddag al thuis komt, ipv morgen! Dus ik zal hem vanmiddag eens flink te grazen nemen
goodmonrning, roses, wat fijn dat je vent thuiskomt, veel plezier vanmiddag mirre, succes! wat denken jullie van mijn kaart? een ei of geen ei? liefs rensie [/url][/img]
Rensie Ei zou wel eens kunnen hoor op dag 49/50 denk ik. Ff kijken wat je temp morgen doet! Roses Fijn dat je ventje vandaag al thuis komt! Pak hem!!! Hairdresser Hoe voel je je? Is het goed doorgedrongen dat je zwanger bent ...hihi...en al flinke symptomen? Mirre
rensi das zeker je ei..... hoe het met mij is.... begint nu wel door te dringen..... voel me soms heel goed maar soms ook echt minder.. door hormonen enzo denk ik. wel veel moei en af en toe was steekjes... maar als dat zo blijft vin ik dat niet erg.. ik heb me voorgenomen om het 4 mei (als we in disney zitten) om het dan te vertellenaan me moeder en haar vriend en me zus en zwager maar dat duurd nu nog 3 weken aaahhhhhhhhhh wel spannend. dan ben ik bijna 8 weken.....pfffffffffffffffff ach ja. ben blij dat ik lekker 5 dagen werk dan gaan de dagen lekker snel voorbij en heb ik geen tijd om erover te piekeren. in het begin toen ik het net wist was ik heel bang dat ik zou gaan bloeden ofzo. je bent bang nu het eindelijk is gelukt om het weer kwijt te raken. het is nu al stukke minder.. als het zo is dan was het toch niet goed dan toch? ik probeer nu lekker er van te genieten xxxx
O ja, was ik alweer vergeten. Maar wel gek dat ze je zelfs niet met 'simpele' medicatie als clomid willen helpen. Gaat het afvallen wel de goede kant op? En is je ongie al op gang? Liefs Olga
Hairdresser, jij had eigenlijk al wel heel vroeg positief getset he! Ben blij dat het goed gaat. Ik heb geen testen meer van deze site die je vroeg kan gebruiken, dus ik wacht echt maar tot morgen of zaterdag. Roses, te gek dat je vent al eerder thuis komt; jullie hebben dus echt wel een kans deze ronde! Rensie, ik denk ook dat je ei eindelijk geweest is. Omhoog die temp! Pipi, wanneer ga je weer testen? Diddl hoe is het met jou? Temp al lekker omhoog na je ei? Lot, ik hoop dat jullie je ei in ieder geval niet gemist hebben! Vandaag weer 37.1 Ik plaats vanavond mijn kaartje wel. Liefs Olga