tijgertje dat is balen zeg het zag er zo mooi uit. hier weer mijn kaartje voor vandaag hij is deze maand erg op en neer gr patricia
Hallo meiden! Wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle support deze (eerste) temp-maand! Ben ik heel erg blij mee . Heb test gedaan maar helaas ben ik gezakt want ik had maar 1 streepje en spontaan zet het bruin in grote getalen door. Temp 0,1 hoger maar heb van8 eindelijk weer eens doorgeslapen! Nog geen rood dus maar mijn lijf kennende is er echt geen ontkomen meer aan de . Ik verwacht ze vandaag nog en anders morgen... Heel erg jammer want heb zo'n last van mn ongi, dat wordt flink afzien... Maar nu kan ik wel nog een kaartje maken, heb met vriendje afgesproken nog maandje te tempen (en heeeel goed te oefenen hihi, deze maand was nix) en dan de HA te bellen. Maar hoop dat ik jullie nog een maandje mag vervelen want jullie zijn heel gezellig! Lot, als je idd toch bij de HA ben zou ik m de vraag gewoon stellen, wie weet kan hij je wat meer vertellen... Succes! En anders hoop ik dat je toch snel omhoog gaat, zie dat je eerder langere cycli hebt gehad, balen... Zico, hoop dat het een tijdelijk dipje is? Tijgertje, balen meis... De kaartjes hebben flink gefopt deze maand he? Dikke knuf en succes deze ronde! Linda, succes meis... Wieffie, hoop dat jou ei ook een beetje op mag gaan schieten! Dimmel, morgen omhoog? *PFFFF* Schijndelsvolk en Berna; mooi! Houden zo Rensie, tjee meis, hoop dat steek wel een aankondiging was... Ga je bellen naar de gyn? Roses, hoop dat jouw temp klopt idd, zou wel heel mooi zijn Daantje, ook omhoog blijven gaan! Pipi, weet niet wanneer jij gewoonlijk je ei hebt maar blijven oefenen dus hihi Poohbear; tjeempie, heb je geen idee wanneer ie kan komen? Je blijft wel stijgen lijkt het nu.... Hoop dat ik niemand vergeet nu (anders sorry), vind het altijd zo knap dat jullie op iedereen kunnen reageren hihi; heb ook mn best gedaan vandaag .... Meiden, ik duim voor iedereen mee! Fijne dag
Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Zoals jullie zien is ie anders als gister. Divi had even een foutje gemaakt met de temp gisterochtend. Ik dacht dat er stond op mijn meter 36.1, gisteravond toch nog maar even voor de zekerheid gekeken in het geheugen, en wat denken jullie: Divi was nog niet zo goed wakker gisterochtend. Mijn temp was gister 36.7. Vanmorgen zijn we naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van mijn mannetje's zwemmers. Deze uitslag was helemaal goed, gelukkig! Ik ben er heel erg blij om, want heb er best wel over in gezeten. Ik had mijn temp kaartjes meegenomen van mijn vorige cyclussen. Wat denken jullie Divi mag er aan geloven. 3 mei om 14.00u wordt ik weer verwacht in het ziekenhuis voor een HSG onderzoek. Ik krijg die dag gelijk de uitslag hiervan en 2 weken later heb ik dan weer een afspraak met de gyn. @Roses, Ik hoop dat je heel snel opknapt meis! Veel beterschap toegewenst, dikke knuffel! @Rensie, Nou he meis, wij hadden het ook zo gehoopt. Het kaartje zag er veel belovend uit, behalve de laatste twee dagen. Ik hoop dat voor jou heel snel jou eitje komt meis! ik ga voor je duimen @Tijgertje, Meis jeetje wat balen dat je ongi bent geworden. Jou kaartje zag er zo mooi uit! Dikke knuf @Poohbear, Meis ik hoop dat je eitje heel snel komt meis, ik ga voor je duimen! liefs Divi
Hallo, hier ook weer even mijn kaartje, volgens mij komt m'n eisprong vandaag of morgen, voel het ook al een beetje, vanavond weer aan de klus ha ha M'n ei meldt zich weer mooi op tijd... daar kan het niet aan liggen.... Vanavond lees ik alles wel even na, nu geen tijd voor (zit op m'n werk)
Divi, gefeliciteerd met die goede uitslag.Heerlijk he? Bij ons was de 1e uitslag betreurend slecht en de 2e uitslag was supergoed, dus ik weet hoe blij je nu bent!Geniet ervan.En met dat hsg onderzoek komt het ook wel goed.Ff kiezen op elkaar en gaan met die banaan!
hoi hoi, was vandaag bij de hen heb gelijk mijn tempkaartje laten zien en moest een afspraak maken bij de gyn, de ha denkt dat ik pco heb. heb al wat rondegesnuffeld wat het inhoud, maar ben benieuwd of dit het is vind het wel een beetje eng... vraagtekentje had zo goede hoop voor je hopelijk zet het niet door en krijg je als nog een posi test... divi wat fijn dat de uitslag van de zwemmers goed was hopelijk valt het hsg onderzoek mee.....succes rensie is je ei al in zicht? de rest ook succes met klussen en wachten
Hoi allemaal, Ik kom weer even gluren en kletsen hoor... Tijgertje, helaas bij jou ook geen goed nieuws. Wat ongelofelijk balen meid! Divi, gelukkig goede zwemmertjes. Dat is al een hele opluchting! Wie weet wat het HSG onderzoek bij je doet. (hopelijk hetzelfde als bij mij) Poohbear, je cyclus is inderdaad wel heel lang vergeleken met de vorige cyclussen. Blehh... Rensie, tja wat kan ik zeggen....ik denk aan je en duim heel hard meid! Lot, bij jou ook nog steeds geen ei. Zou het zeker even aangeven als je toch bij de HA bent. Pipi en Suzan71 op naar de eitjes en goed klussen he! Roses en Schijndelsvolk, nog een weekje en dan weten jullie meer. Spannend weer! Carmen, succes woensdag met de kijkoperatie! Mirre, hoe is het met jou? Ook nog maar een weekje tot je NOD ongeveer. Ik hoop op goed nieuws binnenkort! Vraagtekentjes, hopelijk zet de ongie snel door en kunnen jullie aan een nieuwe ronde beginnen. O jeetje, wie hebben we nog meer...Daantje, Diddl, Monika, Katootje, en alle anderen natuurlijk....heel veel succes! Liefs Olga
Hoi Meiden, bedankt voor alle lieve gedachten! nog geen ei in zicht Poohbear niet ook zo'n rotrondje doen, is niks aan meid! Lot, weet precie hoe je je voelt, ben niet zelf vorige week naar de gyn voor t eerst geweest, huisarts dacht ook pcos. onder mijn berichtje staan de stapen die ik nu moet doen... Divi, fijn dat ze goed zwemmen! Olga, lief dat je meeleeft Roses snel beter worden... de rest knuffel! Gister 2 vrienden van hubbie steeds tegen hem 'is rens nog niet zwanger, haha', hebben niet verteld dat wqe bezig zijn... moest ik gister met hen luchen, was ik natuurlijk net misselijk. Dus kom daar binnen 'hoi ben misselijk, maar niet zwanger hoor, haha... maar vond het niet zo haha eigenlijk... fijne avond, ga op eispeurtocht, de paashaas heeft deze veel te goed verstopt.... liefs rensie
@Divi: Fijn dat de zaadjes oké zijn! @Tijgertje: Jammer, meis. Succes in de volgende ronde! @Alle meiden die gaan testen: Spannend! Veel succes! @De rest die ik vergeten ben: Sorry! Ik zit inmiddels op dag 84 van m'n cyclus. Daar word je echt niet blij van, hoor! Ik heb vaak ongipijntjes en mijn buik (darmen?) is opgezwollen, maar ben wel zomaar bijna twee kilo kwijtgeraakt. Ik heb zelf het gevoel dat dit gewoon een lange cyclus is en ik niet zwanger ben, maar naarmate het langer duurt, begin je toch automatisch een beetje aan jezelf te twijfelen. Zeker wanneer de huisarts zegt dat je een uitzondering zou kunnen zijn en het misschien toch raak is, ook al zijn de thuistesten niet positief. Nou, ik zou wel graag willen, maar ik verwacht niet dat ik bij dat clubje hoor. Ze gaat me donderdag onderzoeken. Weet iemand wat me dan te wachten kan staan? Is het standaard dat een huisarts ook inwendig voelt? Ik heb her en der gelezen dat je niet aan de baarmoeder kan voelen of iemand zwanger is of niet. Wat is het nut van het onderzoek? Ze heeft me al toegezegd dat ik zou worden doorverwezen naar de gyn. Wat dat betreft is het toch een fijne huisarts, als ik zo de verhalen van anderen lees.
Hey dames Ik zal mijn mooie kaartje eens laten zien Het had zo mooi kunnen zijn Pendel april niet uigekomen (helaas) Liefs tijgertje23 Maar ik blijf er wel nuchter onder hoor gewoon positief mee doorgaan
Hoi meiden, Er is hier weer veel gebeurd.. Meiden die waar de zijn gekomen..balen, maar op naar de volgende ronde! Wachters succes...altijd is het weer spannend. Klussers..veel plezier Hoop dat ik m'n ei heb gehad gisteren (nog twee dagen wachten voor echte zekerheid). De paashaas had mijn ei ook goed verstopt. Maar ik heb hem geloof ik, wat later dan normaal, gevonden.
20 minuten nadat ik mijn berichtje had geplaatst over het HSG onderzoek ben ik opgebeld door het ziekenhuis. Het HSG onderzoek kan helaas niet doorgaan op 3 mei, omdat de radioloog afwezig is die week. Nu moet ik deze cyclus afwachten, en als ik ongi wordt volgende maand moet ik gelijk op dag 1 opnieuw bellen voor een afspraak voor het HSG onderzoek, dus nog even afwachten! @carmen, lot23, Schijndelsvolk, Vraagtekentjes, Rensie en Schaap82, dank jullie wel meiden! @Olga, dank je wel meis! Wie weet....... ik vind het alleen zo jammer dat de afspraak van 3 mei niet door kan gaan. Ik hoop dat ik jou na het HSG onderzoek kan volgen. Heb jij pijn gehad tijdens het onderzoek? Je hoort er zoveel verschillende verhalen over. Hoe gaat het met je? @Tijgertje, Meis heel veel succes morgen bij de Gyn. Hou je ons op de hoogte? Ik denk aan je! Meiden ik ga lekker slapen tot morgen. Slaap lekker liefs Divi
jammer Divi ik hoop dat het straks toch niet nodig is en anders je Olga inderdaad gaat volgen! Mijn kaartje.... pfffff
dus niet haha kijk maar @andere meiden we hebben niet geklust hadden geen zin maar van te voren zeker wel dus even afwachten maar weet wel zeker dat het niets word deze maand