Balen Divi dat je onderzoek niet door kan gaan... Hier blijven de kaarsjes branden dat je het de volgende ronde gewoon niet meer hoeft... dat je dan lekker een positest hebt!
Hier mijn kaartje weer voor vandaag, erg onrustige nacht gehad... pas vanaf half 4 doorgeslapen... Elke keer naar de wc toe heb m maar op discarded (weet niet of ik dat juist gedaan heb) [/url][/img] Dikke kus Joyce
goedemorgen, divi, jammer dat hij niet door kan gaan... succes met wachten verder even snel [/url][/img]
Hey dames Goedemorgen allemaal Ik moet straks weer naar de gyn heen dan krijg ik de uitslag nog een keer om half 10 duimen jullie voor mij? Hier is mijn kaart weer
tijgertje veel succes! divi balen zeg dat je afspraak afgezegd is dan maar hopen dat je het onderzoek niet meer nodig hebt..... schijndelsvolk je blijft mooi hoog he! alle dames succes!
ik geef iedereen een dikke knuffel die het maar nodig heeft. zie weer helaas veel die ongi zijn geworden of het gaan worden en die lange cyclussen weet ik als geen ander...... maar je kan er toch mee zwanger worden heb ik wel gemerkt. xxxxxxx toch een fijne dag allemaal ik ik duim voor jullie meiden
Divi, balan dat de HSG niet door kan gaan. Nou, wie weet heb je hem niet meer nodig volgende maand. Het onderzoek is wel pijnlijk, maar je moet gewoon even vragen om een pijnstiller bij de gyn. (ik had iets van de huisarts gehad, maar dat hielp echt niet...) De pijn duurt gelukkig maar drie minuutjes ofzo en daarna bloed je een beetje. Maar verder heb je er geen last meer van. Berna, wat heb je een mooi kaartje meid. Ik duim hoor... Tijgertje, succes bij de gyn. Zico, nog een paar daagjes in afwachting.... Hairdresser gaat het al beter met je oor? Liefs Olga
ja gaat wel wat beter. ik heb gisternacht maar 1 uur en 45 min geslapen en vanacht van 10 tot 3 en daarna maar kort. slapen wakker slpaen wakker. maar heb nu wel het idee dat het betergaat met die druppels antibiotica. loop er al mee vanaf vrijdag dus begon het echt zat te worden. ben echt zooooooooo blij dat die pijn minder word.... lief dat je er om vraagt trouwens. met jou ook alles goed. had gelezen dat je wat oud bloed had verloren. ik heb vanaf dat ik wist(en daarvoor) helemaal nnog geen bloed verlies ofzo gehad. nu wel af en toe lichte krampjes maar die komen volgens mij van me darmen..... das ook nie fijn. xxxx
Goeiemorgen meiden! Maaaaaar; ben toch moeder geworden! Daarom moet ik het kort houden, ik zit te laptoppen met een eendje in mn nek hahaha. Ik weet het, had de natuur zn werk moeten laten doen wschijnlijk maar ik kon het niet laten hem te redden van een wisse dood... En op een dip-dag als gister was ie eigenlijk wel een heel schattige afleiding! Zo maar even de vogel-opvang inschakelen, kan ie met zn vriendjes op gaan groeien... Dat moederen is toch wel wat voor mij, wel even wennen alleen; om half 6 je bed uit gepiept worden want "ik wil eten" hahaha! Hij loopt al achter me aan zelfs hihi Meiden, succes, fijne dag, ik reageer later op ieders!
eindelijk mijn eitje gahad! normaal een 28 dagen cyclus maar na mijn eug operatie word hij steeds langer volgens mij :x maar gelukkig nu is hij er en nu maar duimen geblazen oh zo moeilijk dat wachten jeetje vooral als je al even zwanger bent geweest en het plots over is dan word je dubbel zo gefrustreerd tenminste dat heb ik en kei lief mama van een eendje! ik heb sinds deze week een puppie dus ben ook weer een beetje mama geworden van een( cezar reclame) hondje dan hi hi onze DINO
lammetje gefeliciteerd met je eitje(klussen)je weet maar nooit extra is altijd beter..... nou beter extra kilo´s op je lijf dan weer niet dan hihihi.....
Goedemorgen meiden! er is weer heel wat afgekletst, ik ga straks eventjes alles bijlezen. Hier is mn temp nog steeds 37 graden, spannend hoor! Ik zit nu 8 dpo dus moet nog een paar daagjes wachten
Goedemorgen ... Hier even mijn kaartje van vandaag ... het broekgluren is begonnen hier. Het rare is dat ik nog helemaal geen maandelijkse voorteken heb van dat m'n ongi er aan komt en ben vandaag ook echt goed misselijk. Heel raar ... Mocht ik ongi worden ... laat ze dan maar meteen komen. Ga zo even bijlezen ...
Ha meiden Dit is mijn kaartje voor vandaag: @alle meiden, harstikke bedankt meiden! doet me goed! @Vraagtekentjes, meid wat balen dat je ongi bent geworden! Leuk zeg een klein eendje! @Olga, Ik heb van de gyn gister alvast een recept gehad voor 2 pijn stillers. Deze moet ik nog even ophalen bij de apotheek. Een moet ik een uur voor het onderzoek innemen en 1 daarna. @Roses, Spannend meis, ik blijf voor je duimen! Gaat het alweer wat beter met je? Liefs Divi