Hier mijn kaartje voor vandaag! Ik zit nu 9dpo, ben vandaag 2 tiende gezakt. Morgen wil ik weer omhoog hoor! Dat bevalt me veel beter daar Ik heb wel al een paar dagen onwijs last van de zijkanten van mn borsten. Normaal heb ik wel gevoelige borsten, maar niet aan de zijkanten.... dus maar weer afwachten @Berna, wat spannend zeg! Ik duim voor je meis. @rensie, wat klote van je konijntje.... dikke knuffel voor jou meis. @tijgertje, het begin is er weer! Op naar je eitje. @vraagtekentjes, hoe is het met het eendje afgelopen?
rensi balen van je konijntje ... huisdieren vin ik altijd echt leuk maar helaas weet je ook dat ze ooit dood gaan . ik heb ook altijd zo band met dieren. ik blaas even je temp omhoog roses dan kan je misschien nog bij de dec mama´s of red je dat dan niet meer. ben je dan een jan mama. fijne dag allemaal damens. ik blaas nog was warme lucht en strooi nog wat hcgtjes
OOw, spannend Roses (ik ga blazen voor je)! Helemaal opgeknapt inmiddels? Het eendje heb ik gister weg gebracht naar een tussenopvang-adres, hier wordt ie vanochtend opgehaald door professionele vogelopvang die m met andere vondelingetjes op gaan kweken om ze terug te zetten in de natuur (of anders park ofzo). Maar stond ik daar voor de deur (eendje in mn hand), doet ze open en roept gelijk (geen hallo ofzo) OOOW Die gaat dood! Maar legde uit dat ik m opgelapt had en hij nu errug actief was en dacht ze dat ie het wel ging redden. Hij heeft gister de heeeele dag achter me aangelopen en werd al hysterisch als ik even ging plassen ik heb me rot gelachen. Hij is zelfs mee geweest in de douche, op het shampooplankje, want hij piepte moord en brand als ie me niet zag! Maarja, had het dus wel ff moeilijk m daar achter te laten Ben blij dat ie vandaag in echt goede handen terecht komt want dat adres van gister . Stom he, ik ben een echte (wilde)vogel-fanaat en kan me zo snel hechten aan zo'n hulpeloos wezentje... Maar het was wel erg arbeidsintensief, gelukkig krijgt ie vriendjes vandaag ... Leuk dat je het vraagt (en ik blij mn verhaal kwijt te zijn hahahah)
@hairdresser, nee december redt ik niet meer... dan wordt het 7 januari... ook goed @vraagtekentjes, wat een raar mens zeg! Heb je zo je best gedaan voor Guus hihi. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vond om hem achter te laten, je hebt toch natuurlijk voor hem gezorgd, en hem gered! Wat schattig dat ie met je mee was onder de douche hahaha. Ik hoop dat het straks helemaal goed met hem gaat!
Hoi Vraagtekentjes De reden dat ik bij de gyn loop is omdat we 2 en een half jaar proberen om zwanger te raken Maar ik heb er goed aan gedaan om daar te kloppen want de gyn die kon zien dat ik geen eisprong aanmaak dus ik kon vrijen wat ik wil maar dan gebeurt er helemaal niks En ik heb ook gevraagd of het niet aan me manneke aan kon liggen dus is hij ook onderzocht met gevolg Weinig zaad zo'n 5,8 miljoen maar ze springen als de beste En voor mij is dit nu de 3de of de 4de keer dat ik aan de clomid zit Maar geduld wordt beloond Liefs tijgertje23
Tjee Tijgertje, wat een tijd zeg! Maar ik begrijp dat je je eisprong inmiddels wél hebt dus (gezien je vorige topkaartje ). Van de zwemmers zeggen ze dat de hoeveelheid minder belangrijk is als de andere waarden okay zijn toch? Dan moet dat helemaal goed komen bij jullie! Uit je andere berichtje begrijp ik dat je nu 3 maanden "losgelaten" wordt met de Clomid (correct me if i'm wrong )? Dan wens ik je heel veel succes voor Mei, en extra voor Juni ! Roses, thnx! Haha, was wel een maf verhaal allemaal hoor, rare eend. Maar zelfs mn broer (bracht Guus mee weg) had zoiets van . Hahaha, iedereen ondersteboven van een eendje! Maar als ie het tot vanochtend gered heeft (denk het wel) wordt het vast de stoerste eend van de vogelklas hahahaha
Ik vind dit zo lief om te lezen he... dat er toch nog mensen zijn die voor de dieren opkomen... en dan nog met zoveel liefde voor het kleintje ook nog! Petje af! zo zouden meer mensen moeten zijn!
hairdresser inderdaad mijn extra kilo er weer af na eug (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) maar toen hele opgezette buik door operatie (is zo raar nog een dikke buik hebben maar weten dat je kindje weg is dan denk je hebben ze zich niet vergist maar dan zie je je buikwond weer en denk je nee dom dom Berna ik ga voor je duimen dat je een positieve test krijgt ohhhhhhw spannend! En alle eitjes klussers met mij veel plezier en veel succes !
M'n kaartje van vandag, heb echt buikpijn, ongipijnen langs de zijkant aan m'n lies. Ben zo moe de laatste dagen, ben al vitaminen aan het innemen om terug fitter aan het worden, maar van hen heb ik denk misselijk gevoel. Voor de testers veel succes ongidames nieuwe ronde veel succes gewenst.
Hoi meiden, Mijn temp heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt Ik ga ook niet meer hopen op mijn ei want blijkbaar zak ik dan iedere dag verder Hier ff mijn kaartje @berna, spannend hoor! Ik ga ook heel hard voor je duimen! @schijndelsvolk, ik hoop dat je gevoel gelijk krijgt! Iig ziet je kaartje er erg hoopvol uit! @tijgertje, ik ga ook voor je duimen dat je in juni een super verjaardagskado krijgt. @rensie, wat sneu voor je. Ik heb zelf ook een konijn en die is op het moment ziek. Ik kan me voorstellen dat je het heel erg vind. Mijn konijn zit al 10 dagen aan de banti-biotica maar het helpt nog niet... Hoe oud was je konijn? @vraagtekentje, wat een verhaal van je eend... moest er wel een beetje om lachen! Gelukkig kan ie nu weer vriendjes maken! @roses, mooi kaartje hoor! Ik hoop dat je die temp mooi hoog kunt houden! Iedereen die ik vergeten ben, ik duim natuurlijk ook voor jullie!
@wieffie, dat ziet er uit als een mooie eidip! Lager kan toch haast niet meer Lekker klussen vanavond!
Goedemorgen ... Vanochtend hebben de duiveltjes zich hier gemeld. Op naar ronde 6 dus. Nu wil ik deze maand eens ovulatie testen gaan gebruiken ... maar heb er helemaal geen ervaring mee. Welke raden jullie me aan om te gaan gebruiken?
@diddl, balen zeg, dikke knuffel voor jou! De strips van matcare kleurden bij mij nauwelijks. De strips van Sensitest daarentegen deden het supergoed! Ik heb de laatste cyclus veel gewone testen van clearblue gebruikt, en als extra test had ik de digitale van clearblue. Die zijn super! Kan je ook 's ochtends uitvoeren, alleen wel heel prijzig.... De duidelijkste en de makkelijkste zijn toch echt dus die van clearblue (rondje of een smile). Succes met je keuze
@Diddl Balen zeg..ik ben deze ronde ook met ovulatietesten begonnen..en ik moet zeggen dat ik er een stuk rustiger van word. Ik heb nu niet het gevoel dat we hem missen.. Bij mij werken de testen wel goed van Matcare. Het is ff uitproberen denk ik..
Diddl, wat balen meid Ik heb ook de digitale van CB gebruikt. Ze zijn idd erg prijzig maar werken super.
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Mijn temp is lekker aan het schommelen. @Roses, Meis ik blijf voor je duimen! @Vraagtekentjes, Wat een raar mens van de opvang. Maar ik denk best dat ie in goede handen is nu, maar om nou te zeggen ohhh dat beest gaat dood, dat komt ff hard aan. Ik kan me best voorstellen hoor dat het je pijn deed om het eendje weg te doen. Je hebt er toch voor gezorgt en het eendje zag jou toch als moeder. hihi wat leuk dat je hem meegenomen hebt in de douche. @Tijgertje meis, Ik zal vanavond even je pb'tje beantwoorden. Ik hoop en ga duimen voor je dat je eitje met de clomid komt en dat de pendels zo snel mogelijk uitkomen voor jullie! @Berna, Spaaannnneeennddd! Ik ga voor je duimen hoor! @Wieffie, Ik denk nu dat je temp op het punt staat voor het eitje hoor, Klus ze meid! @Diddl, Meis wat balen dat je ongi bent geworden. Een hele dikke knuffel! liefs Divi
Dankje meiden ... Ga vanavond even bijlezen ... heb er nu niet echt de puf voor. Denk dat ik maar even van het zonnetje ga genieten.
Berna, ik zie echt een streepje hoor. Gefeliciteerd meid. Over twee dagen is hij vast heel duidelijk zichtbaar. En, wordt je nog een dec. mama? Liefs Olga