Hallo allemaal! Schijndelsvolk: (quote) "Ik vind dit zo lief om te lezen he... dat er toch nog mensen zijn die voor de dieren opkomen... en dan nog met zoveel liefde voor het kleintje ook nog! Petje af! zo zouden meer mensen moeten zijn!" *Bloos * Dankjewel hihi... Gelukkig kunnen we dan ook weer terecht bij doorgewinterde profs! Doen we graag moeite voor toch? Zico, hoop dat je je snel beter voelt en dit een super ei is! Wieffie, tjee, je ei moet toch een keertje komen? Volgens mij heel snel! Diddl, balen... Knuf en succes deze ronde! Divi, heb me een breuk gelachen idd! Ik had écht een badeendje haha. De eend doet de gemoederen wel schudden he Pipi, ik duim voor een posi-ei-test! Droom, vervelend zeg, ik hoop dat het w88 snel beloond wordt! Linda, geen idee meis sorry, maar spotting heb ik ook wel eens zomaar Kan idd ei zijn denk ik... Berna, ooow gaaaaf! Ik ga dik voor je duimen voor 9 maanden, willen snel nog dikkere strepen zien maar volgens mij ist wel okay?! Rensie, hoop idd dat je ei snel komt, blijven stijgen *pfffff* ! Fijn dat de dierenarts zulke dingen kan regelen, met dit weer idd geen pretje lijkt me... Komt er een nieuw konijntje? En Guus doet t hopelijk goed, vast wel met zoveel steun van iedereen haha ... Alle andere meiden ook succes natuurlijk, en een heel fijne avond!
Ik kan me voorstellen dat je blij bent als je telkens zo lang op je ei moet wachten... Ik hoop dat ie bij mij dan nu ook eindelijk is geweest... We hebben echt flink geklusd de afgelopen tijd Vandaag heb ik mijn zwembad opgezet! De komende dagen wordt het al weer erg warm... Aangezien we thuis werken is het dan erg lekker om ff achterthuis af te kunnen koelen... Mijn tuintje ligt er weer mooi bij... Laat de zomer maar komen!
had ik gisteren mijn ei of wat nou? maar goed heb hem afgelopen weekend gevoeld dus weet niet wat die stijging is van gisteren
nou de streep was al veel dikker vanmorgen.. alleen nog niet zo roze als controlestreep maar streep is streep he? pfff spannend hoor zaterdag nog een keer testen maar heb toch vast een banner genomen... ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en jullie snel mogen volgen!
berna meid gefeliciteerd meid lekker gaan genieten nu op die roze wolk... rensi kop op pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik had me ei op dag 76 en nu wel zwanger. ik blaas heel veel warme lucht voor je de komende tijd pfffffffffffffffffff dimmel hoop dat je ei is geweest ....even afwachten wieffie succes met afwachten meid..... en de andere meiden ook veel succes met alles.xxx
Joepie Berna, nu echt gefeliciteerd hoor! Mirre, waar ben je? Al een tijdje niks gehooord van je.... Wieffie, veel plezier in je zwembad! Olga
berna gefeliciteerd hoor! rensie hoop dat je ei komt hoor hoe is het verder? wieffie geniet van het lekkere weer in je achtertuin! olga hoe is het met jouw? en hairdresser hoe voel jij je? een fijne dag allemaal!
Hier mijn kaartje voor vandaag Weer een kleine stijging hihihi nog een paar dagen hopen maar dat het niet naar beneden zakt [/url][/img] Berna: Van harte gefeliciteerd meid! geniet er lekker van! Vraagtekentjes: Ja gelukkig hebben we dan ook nog de prof's idd... maar zonder mensen zoals jij zijn net zo belangrijk hoor! Wieffie: have fun met je zwembad! Voor de rest die ik vergeten ben... suc6 meiden! ik denk aan jullie! Dikke kus Joyce
beter hoor.. ik ben niet helemaal lekker geweest dan. vanaf vorige weer donderdag. heb me dus ook niet echt bezig kunnen houden met mijn zwangerschap. nu wel weer dus..... straks om 10 uur komt moeders voor moeders even langs. ik ben wel moe af en toe en soms wat trekkerige steekjes enzo maar dat schijnt er allemaal bij te horen he. verder gaat het wel goed hoor leuk dat je erom vraagt meid. spannend volgende weer vrijdag gaan we het me moeder haar vriend me zus en zwager vertellen dat we zwanger zijn. ze wisten al dat we bezig waren maar toen ik een positive test had heb ik ze maar gezegt dat ik ongi was geworden om ze op een goed dwaalspoor te zetten. ze zouden nu dus wel versteld staan. xxxx
hihi leuk is dat he... is het nieuws dadelijk helemaal leuk meid! Geniet er lekker van het is je van harte gegund meid! ben blij om te horen dat je weer wat opgeknapt bent...
@berna, wat goed zeg! Supergefeliciteerd! Geniet er lekker van meis @wieffie, veel plezier in het zwembadje... heerlijK @dimmel, ik kan er niet goed uit opmaken of je eitje geweest is, nog eventjes afwachten! @rensie, balen dat je stijging weer weg is! Ik hoop dat het eitje nou gauw komt hoor! @schijndelsvolk, gaat lekker he meis! Ik zie dat we gelijk opgaan! Ik zit nu ook 10 dpo, spannend he @hairdresser, ik wens je alvast heel veel plezier met het vertellen, ik denk dat ze heel blij zullen zijN! Hoe is het nu met je zus? Hier mijn kaartje, ik ben weer iets gestegen
Lot, ik begin nu iedere ochtend iets meer misselijk te worden. Had net erge moeite met mijn boterhammmetje....Verder gaat het prima. Soms 's avonds wel moe. Liefs Olga
Hoi meiden, @Berna Gefeliciteerd meid! @Rensie Hoop dat je ei snel komt..zijn ovulatietesten niks voor jou? Dan mis je hem in ieder geval niet. Heb m'n ei op dag 25 gehad. Dat betekend dus dat ik ongesteld word op de dag dat we op vakantie gaan! Maar ja...je moet er wat voor over hebben..Volgende week lekker naar Spanje!
goedemorgen allemaal me temp is toch weer gezakt vandaag. ben benieuwd wat de ovutest vandaag doet hopen dat hij positief is. allemaal weer een fijne dag vandaag en geniet van het mooie weer. (sorry dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer maar vindt het moeilijk om alles te onthouden maar weet wel dat ik alles lees en voor iedereen duim.) gr patricia
dat je dat nog weet lot. het gaat goed met haar ze is nog steeds thuis voorlopig..... ze heeft geen rare dingen meer gehad maar moet nog wel af en toe voor controle en testen naar het ziekenhuis. maar ga zo naar beneden wand mvm kan zo komen. ik ben zo benieuwd hoe die hcg test is. ou bijna van de week weer een test doen voor de zekerheid maar heb het niet gedaan omdat ze dat zo toch weer doen.... dus spannend xxxxxxx
goede morgen meiden Ben ff met het mooie weer niet hier geweest en jullie hebben weer pagina's vol gekletst! Heb helaas niet alles kunnen bijlezen, want vergeet steeds weer de helft........ Las iets over een gestorven konijn......vervelend hoor. Heb ook een konijn dat nu 5 jaar is. Werk zelf bij de dierenambulance dus ben erg begaan met dieren! Verder zag ik weer een nieuwe zwangere: proficiat en geniet maar lekker...... Zag een mooi kaartje bij roses en vroeg me af hoe het bij mirre is........ Hier verder alles oke en kan lekker genieten van het warme weer...... Twinny