schijndelvolk je kaartje ziet er inderdaad spannend uit hoop dat het goede krampen zijn duim voor je hier weer mijn kaartje gisteravond nog steeds negatieve ovutest maar me temp was wel hoger vanmorgen snap er even niks meer van. ben benieuwd wat de test vandaag doet sinds gisteren wel erg last van steken bij me eierstokken nog nooit zo erg gevoeld misschien superei 8) gr patricia
Schijndelsvolk Spannend meid! Ik ga voor je duimen! Voordat ik zwanger was van Danischa* heb ik hier heel wat uurtjes doorgebracht bij de tempkaartjes. Ook nu lees ik nog iedere dag even mee met jullie. Nu ik weer bezig ben voor mijn 2de kindje, was ik van plan om niet te gaan tempen en zo, maar heb het toch niet kunnen laten. FF geeft bij mij morgen een triphasic aan als mijn temp morgen ook 37,1 of hoger is. Dat zou natuurlijk een goed teken kunnen zijn. Daarom wil ik toch even mijn tempkaartje hier showen. Ik hoop zo dat het waar is en dat ik weer zwanger ben... [-o< Hier mijn kaartje: Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik "zomaar" inbreek Ik duim voor jullie meiden dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn! Liefs meliske
Hallo dames, Ik lees straks in de pauze wel even wat er allemaal weer geschreven is, maar wil eerst even m'n kaartje plaatsen. Denken jullie dat m'n eisprong is geweest?
Hoi meiden Zonneschijn volgens mij heb je je ei gehad op de plaats waar FF hem aangeeft. Veel succes Schijndelsvolk": ga hard voor je duimen hoor meid Roses: hoest bij jou meissie? Rensie: balen dat er nog altijd niets is! Mirre Ben aan het werk, dus ga maar weer verder nu......... Twinny
@twinny, hier weer een tiende gezakt. Morgen wil ik echt weer omhoog hoor! Zit nu 11 dpo. Ik lees jullie straks allemaal eventjes bij, ik ga zo eerst even wat boodschapjes halen Tot later
hallo dames, zit met koorts en is aan de temp te zien ook, we zullen wel zien hoe het afloopt. Kan er nu toch geen staat op maken heb een microbe in m'n buik, dus moet uitzieken
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Oh en die bijwerkingen van de Clomid pfffffff...... Vreselijk die opvliegers vooral s nachts.... @Schijndelsvolk, Meis dat ziet er mooi uit hoor! Ik ga voor je duimen! @Meliske, Nee natuurlijk breek je niet bij ons in. Jij mag ook met ons meekletsen hoor, juist gezellig! Jij houd het ook lekker spannend! Ik ga heel hard voor je duimen! Trouwens meid, wat heb je een mooie banner! Echt heel mooi! @Zico, Veel beterschap toegewenst meid! liefs Divi
Hallo meiden, ik zie dat er een aantal zijn verhuist van het tempen naar de zwanger pagina's, hardstikke fijn voor jullie! Ik ben even weg geweest, want er was heel veel om over na te denken. Zo ook de verwerking van Valentijn* waar ik nog midden in zit maar het gaat wel beter met me. En gelukkig ook weer met m'n vriend en mij. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden als ik weer m'n kaartje neerzet, omdat ik niet echt zo'n trouwe lezer/poster als jullie ben. Neem me niet kwalijk daarvoor. Soms moet ik het gewoon allemaal even laten en niet te veel over lezen of mee bezig zijn, want dan kom ik niet echt aan verwerken toe. Dit is m'n kaartje voor de 2e ronde alweer. Ik heb afgelopen woensdag een druppel bloed verloren en had wat rozig/bruin slijm, ik dacht nu komen de duivels, maar't slijm is ook weer helder. Nu twijfel ik of het een innestelingsbloeding geweest kan zijn, maar heb nu ook krampen. Ik blijf wel hoog met de temp, maar ja ik wacht wel af... Iedereen succes deze ronde!
He meiden Er zijn echt een paar hele spannende kaartjes bij zeg! Ik ga heel hard blazen dat ze maar mooi omhoog mogen gaan! Hier ff mijn kaartje voor vandaag; dag 26 en niet veel nieuws... Nou ja, ik ga nog maar lekker ff van de zon genieten op mijn luchtbedje in het zwembad...
@ Zico: ik vind het ook heel spannend, voel nu echt die kriebels weer van de spanning toen ik zwanger was van Valentijn* dat welles nietes gevoel is zo erg he. Maar ja ik hoop niet al te veel, vind het best wel eng ook. Jij hebt ook veel pendels staan zeg, wie heb jij allemaal laten pendelen? @ wieffie: Lkkr luxe hoor, met je luchtbedje in het zwembad, had ik dat ook maar!
Hallo meiden! Kan 1 dag niet op de site komen (?) en pagina's vol leesvoer haha... Helaas geen tijd om op iedereen apart te reageren maar ik wens iedereen op de wachtbank heel veel succes met wachten en de meiden die op hun ei wachten; misschien dat het door de warmte eindelijk naar beneden rolt? Ik hoop hoop hoop het voor jullie.... Berna, gefeliciteerd meid! Had het nog niet hardop gezegd, bij deze! Hoe is het vanaf de roze wolk? Hihi... Hier nog steeds *duivelse duivels*, alleen lijkt het dit keer stukken minder heftig dan de laatste keren! En dat terwijl ik in de lounge om tips had gevraagd, valt het nu reuze mee! (ik klaag niet hoor, begrijp me goed haha)... Temp is dus ook niet zo spannend nu... Iedereen, geniet vh zonnetje, fijn weekend vast (of moet er gewerkt worden?)
Bij hoeveel dagen kan er een innestelingsbloeding opkomen? Was dat nou bij ongeveer 1 week of 2 weken?
Hallo meiden, Ik lees hier nu ook even mee. Wij zijn vorig jaar april 2006 gestopt met de pil, en na 6 rondes was het raak. Helaas kreeg ik op 21/12 met 11 weken zwangerschap een MK. Sindsdien is mijn cyclus van slag. Ik had afgelopen week geen idee wat er aan de hand was, want ik was al 3 weken over tijd. Bleek dat ik zwanger was , helaas begon ik maandag te bloeden en afgelopen woensdag heb ik ons vruchtje verloren, helaas weer een MK. Vandaar dat ik nu ook begonnen ben met tempen, zodat ik na mijn MK ook kan inschatten wanneer mijn ei is geweest. Daarnaast gebruik ik ook ovulatietesten. Voorlopig lees ik dus even met jullie mee. Veel succes meiden! X Neia
Ik zie echt super veel mooie kaartjes van meiden op de wachtbank! Ik hoop dat we allemaal een vette + krijgen te zien! Gisteren voelde in een vreemd trekkerig gevoel li onderin mijn buik. Dacht nog, hahaha een innesteling. Maar vanmorgen was mijn temp naar beneden en had ik een klein beetje bloedverlies! 1 keer en het was helder bloed........... Spannend! Hoop dat het echt een innesteling was! Fijn weekend allemaal! Gr Droom
wat een weer is het he word je helemaal vrolijk van toch.... hoe is het hier? heb even alles gelezen maar niet zo'n goed geheugen om op iedereen te reageren... hier niet zoveel spannends nog niet ongi en hoop eigenlijk dat ik het voor de gyn krijg of dat het over is of erna maar we zullen zien heb nog 2 weken, nu ik weet dat ik ws geen eisprong heb heb ik niet zo'n zin meer op de tempen maar ja moet het ff volhouden tot ik bij de gyn ben geweest en dan horen we hoe en wat..... hoop dat er veel dames zwanger zijn deze maand! liefs
she devil ook ik mis mijn kindje zo heb je een kindje in je buik en ineens ben je leeg maar je gevoel gaat maar door je blijft maar tellen nu zou ik zover zijn en nu zover en je blijft in het begin ook naar je buik kijken maar beseft nog niet dat hij leeg is zo triest allemaal....... neia mijn cyclus is ook helemaal van slag na miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar volgens geleerden gaat dat allemaal goed komen zit nu in mijn 2e cyclus inmiddels normaal 27 dagen nu 33 even afwachten..