Hey meiden, Even een vraagje.....hoe kan het dat mijn temp gemiddeld hoger ligt dan de vorige cyclussen? Misschien door het weer? Het is heel anders dan de vorige keren. Het scheelt rond de 0.2 graden.. Heeft iemand dit ook?
Hallo Dames, Ik kwam weer eens even buurten. Ik zag dat er weer diverse dames zwanger zijn geworden. Daar ben ik heel blij mee. Ik volg jullie berichten nog zeer regelmatig en ik duim me nog rot dat er spoedig wat 'oudgedienden' over kunnen naar het "ik ben zwanger"-gedeelte. Ik gun het jullie allemaal zo ontzettend. Met mij gaat het goed. De vermoeidheid is er nog steeds, maar lijkt wat minder te worden. Ik heb de 12-weken grens gehad, dus een hele zorg minder. De misselijkheid is ook wat minder geworden, dus alles bij elkaar gaat het heel netjes. Als jullie een echo van ons moppie willen zien, dan kunnen jullie in mijn foto-album kijken. De echo was helemaal te gek. Ons kleine frummeltje bokste en schopte als een volleerd kickboxer. Dat wordt nog wat. haha Ik strooi nog even wat HcG rond en hoop dat er spoedig meer zwangeren bij komen. Dikke Knuffel voor al mijn temp-vriendinnetjes hier. Marianne
goede morgen dames. het heeft gisteravond al flink doorgezet. maar we gaan weer met volle moed op naar naar de volgende ronde. zou wel grappig zijn nu want bij me zoon was ik voor het laatst ongi geworden op 11 april en dat ben ik nu ook weer geworden.
@marianne, wat fijn dat je weer ff langs bent geweest om te kletsen. Goed te horen dat het alweer wat beter met je gaat! Het schiet al weer lekker bij je op he, bijna 14 weken alweer! En heb je nu al dingetjes gekocht voor jullie beeb? Je bent tenslotte die magische grens voorbij Leuk om de echo's te zien, de klein groeit goed! Ik hoop dat ik binnenkort ook over mag naar het zwangeren deel! Ben alweer bijna een jaar van de pil af.... hou je een plekje voor me vrij op de roze wolk?
Hallokes avelonneke, Wat vliegt de tijd zeg je bent al bijna 14 weken. Hier beginnen de vitamientjes z'n werk te doen. ben niet zo lusteloos en moe meer, heb weer wat pit in m'n lijf. De woorden van ventje dwarelen nog in m'n hoofd en heb ook besloten tot eind dit jaar voor een zwangerschap te gaan, lukt dit niet dan stoppen we ermee. Het leeftijdverschil tussen onze kinderen wordt dan gewoon teveel vind ik. Verder doen we het rustig aan , er zijn belangrijker dingen in de wereld dan zwanger geraken. Zit nog niet helemaal goed in m'n vel maar er gaat aan gewerkt worden met hulp van buitenaf. Er zijn deze 3 jaar teveel dingen gebeurd die ik nog niet heb kunnen verwerken, nu de tijd is aangebroken dat ik dat ga doen. Hier is m'n kaartje maar zoals je kan zien, niet veel op te merken. Na 8 Maanden begin ik tempen beu te worden. Eitje zoeken als er zich 1 aankondigd.
Altijd Meis, Jij bent één van mijn temp-vriendinnetjes die ik die roze wolk heel erg gun, dat weet je. Mijn duimen draaien overuren voor je, dat je spoedig plaats kan nemen op de roze wolk. En met jou nog heel veel dames hiervandaan. Ik weet hoe het voelt om elke maand vol spanning uit te kijken naar de NOD en dan zo teleurgesteld te raken als het weer niet raak is. Of als het wel raak is, maar niet goed innestelt. We hebben nog geen spullen gekocht. We hebben wel via via een mooi wiegje en een box voor niets en we zijn aan het rondkijken. We gaan binnenkort eens op marktplaats kijken of eventueel een nieuwe voor niet al teveel geld. Maar goed, we zijn de grens voorbij, dus we zijn bezig om alles te gaan regelen voor de kinderkamer. Druk Druk Druk. Knuffel, Marianne
He meiden, Hier is de ook weer vertrokken en zijn we weer aan het klussen gegaan! Hier mijn kaartje tot dusver... Hairdresser, super dat je zwanger bent! Geniet er maar goed van! Daantje, kl*te dat de toch weer zijn doorgekomen. Ik hoop dat je pendels gelijk krijgen en je komende maand met goed nieuws gaat komen! Olga, wat een mooi kaartje! Hopelijk krijg je ook een mooie test met 2 dikke strepen! Rensie, lijkt idd je ei! Hopelijk geeft FF morgen een mooi kruis! Pipi, geen bloed, dus houd moed! Hopelijk test je toch snel alsnog positief! Mirre, veel succes bij het onderzoek! Hopelijk gaat het je allemaal meevallen! Roses, fijn dat je mannetje terug komt! Flink aan de klus als ik mensen vergeten ben, sorry ik leef natuurlijk ook met jullie mee
goeimorgen alle ben bang dat het hier nieuwe ronde nieuwe kansen worden schrok vanmorgen wel even toen ik me temp zag maar goed nog geen ongi. en me krampen zijn ook helemaal weg tot nu toe dan. misschien gaat hij wel weer omhoog hoop ik dan liefs patricia
goedemorgen, ff heeft mijn stippelkruis weggehaald want mijn temp was vanmorgen met 0,3 gezakt dus ben benieuwd wat mijn temp morgen doet en of ik snel een kruis krijg van ff....... avalon wat fijn dat je de 12 weken grens voorbij bent voelt vast wat zekerder! geniet van je zwangerschap! @pipi spannend voor je nu we blazen hem weer omhoog pffffff! @wieffie hup aan de klus en gaan voor je ei fijn dat de ongie weer voorbij is @daantje balen dat de ongie er is maar hoop dat dit je laatste is voor 9 maanden en dat zou zeker apart zijn als dat nu net zo is als bij je zoontje hopelijk zijn ze gauw weer weg! @zico hoop dat je je snel weer helemaal goed gaat voelen succes! @olga je temp blijft mooi hoog houden zo succes met wachten! alle andere dames ook succes en hoop op veel zwangeren hier! liefs
Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is toch 0,1 graden gestegen. @Daantje, Meis balen dat je ongi bent geworden! @Roses, Wat fijn dat je mannetje vanmiddag al thuis komt. Beterrrrr. Een hele fijne dag meis @Mirre, Alvast heel veel succes met het HSG onderzoek. @Avalon, Geniet van je zwangerschap meis! @Olga, Meis, hoe was je temp vandaag? (of heb er overheen gelezen) liefs Divi
@Olga: Jeetje volgens mij is het raak bij jou hoor... @daantje86: bedankt voor het pendelen, ben erg benieuwd deze maand. @zico: ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit en dit jaar toch nog zwanger mag worden. @Dimmel: hoog of laag, is voor iedereen anders, maar probeer wel zoveel mogelijk op het zelfde tijdstip te tempen. succes! @pipi: balen van je dip, maar kan alle kanten nog op hoor.. @Divi: Jij houdt het spannend! succes! @iedereen die ik vergeten ben: Veel succes, het is iedereen van harte gegunt. Bij mij zakte m'n temp. als een baksteen en ben vanmorgen ongi geworden. Vanmorgen ook maar langs de dokter geweest. Ik heb nu potjes mee voor m'n vriend voor onderzoek van zijn zwemmers. Maar daar had ie nog niet helemaal op gerekend, dus we gaan er deze maand nog even vol voor en dan gaat ie evt. de potjes wel inleveren.
Hoi allemaal, Ik heb even een paar vraagjes over FF, ik hoop dat ik ze hier kan stellen... Ik slaap helaas altijd erg onrustig, ben altijd om de 1,5/2 uur wakker. Soms klaarwakker, soms doezel ik redelijk snel weer weg. Op FF staat dat je moet temperaturen na een flinke periode slaap. Heeft het voor mij dan wel zin om te temperaturen? Zie wel een duidelijke eisprong, gelijk met Persona. Ben deze cyclus begonnen met temperaturen. Tweede vraagje: Wat betekent N/A bij de invulscrollmenuutjes? Ik hoop dat jullie hier antwoord op kunnen geven, alvast bedankt in elk geval. Groetjes!
Als je altijd onrustig slaapt (heb ik ook) dan zit er evengoed regelmaat in, en kun je gewoon 's ochtends op het zelfde tijdstip tempen. N/A betekent Not Available. Succes!
@olga, ongi komt nog niet echt op gang, vandaag wel weer wat bruinverlies, maar niet dat je zegt van wow het komt er nu echt aan....nog steeds afwachten. Mensen die zwaarder zijn 'kunnen' meer complicaties krijgen met een zwangerschap, daarom geven ze die medicatie niet als je niet onder een bepaald gewicht bent, en helaas lukt het hier niet zo.