@schijndelsvolk, gefeliciteerd meis! Nou ik ben vandaag gezakt.... maar het is pas 12 dpo, wel een beetje vroeg afwachten geblazen dus!
Berna en schijdelsvolk een dikke proficiat het is jullie gegund. hier is de koorts gezakt, voel me wel beter maar nog niet op en top. De FF heeft zich aangepast na invoeren van m'n ziekte, dus we wachten een paar dagen langer , als ik woensdag niet ongi ben dan gaan we eens testen denk, maar eerst zien zover te geraken he, weet niet hoe alles nu met die koorts en ziekte gereageren., Zou wel leuk zijn, 1 mei doet onze zoon z'n feest van z'n vormsel. Vandaag vormsel in de mis 3 uren mis, zie het niet zo zitten omdat ik nog wat dissy ben maar voor m'n zoon heb ik alles over he.
- Roses: bedankt voor het blazen! Het is gelukt! Ik blaas ook voor jou hoor meid! Omhoog met die temp! - Tijgertje: wat is tie lief zeg! Heb zelf ook een kat! - Schijnsvolk: GEFELICITEERD! Geniet van de komende periode! - Zico: fijn dat je je weer wat beter voelt. Spannend die test! Nou hier is de temp weer omhog! Moet nog 5 dagen wachten. Als ik dan schijnsvolk zie dan denk ik ik ga ook testen! Maar ik wacht nog even af. Als ik gisteren een innesteling heb gehad dan zal de test als hij dan positief zou zijn toch nog niets laten zien. Toch? Daar is het nu toch nog te vroeg voor? Wie heeft hier ervaring mee? Heb in janurari op dag 11 getest maar heb toen niets van die innesteling mee gemaakt. Ik wacht nog maar even, al is het moeilijk! Moet nu 2 avonden werken en maandag is het natuurlijk groot feest! Dan zijn we weer 3 dagen verder! Hier mijn kaartje! Gr Droom
Schijndelsvolk, gefelicitteerd! bij mij vandaag een lichte stijging, 36,3, maar wel ruim 2 uur later getempt... nou ja we zien het morgen wel... Tijgertje heb ook huisdieren, 2 poezen (1 van bijna 2 en 1 van 1) en tot woensdag ook een konijn zal kijken of ik leuke foto zie... rensie eerst kaartje [/url][/img]
mocht maar 1 plaatje doen, dus kijken of andere nu lukt... oooh, deze is wel lief, toen hadden we de jongste net.... (wat is ze gegroied sinds dien, tjemig... [[/URL][/img] schattig he?
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Zou mijn eitje op weg zijn? Ik heb besloten om deze ronde geen ovutesten meer te gebruiken. Afgelopen rondes heb ik ze wel gebruikt, maar volgens mij zijn we te voorbarig geweest hihi. Gaan jullie nog wat doen met Koninginnedag? @Meliske, dank je wel meis, maar die van jou is zoooo mooi. Ik zag dat je weer een nieuwe banner hebt gemaakt. Ik heb mijn banner gemaakt in PSP XI maar ben nog een beginneling hihi. Zo heb ik van jou al meerdere keren hele mooie banners gezien, mijn complimenten meis! Gister een banner met je temp kaartje erin verwerkt, met bewegende sterretjes en nu ook weer zo'n mooie! @Neia, Meis wat verschrikkelijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Veel succes met tempen meid! @Roses, dank je wel meis, maar dat gaat wel goed komen hoor hihi. Ik zag je kaartje maar ik ga je even omhoog blazen hoor pfhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhffffffffffffffffffffff je mag nu niet naar beneden hoor met je temp! Ik ga voor je duimen! @Schijndelsvolk, Wow meis, geweldig! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan! @Tijgertje en Mirre, Meis sorry dat ik nog niet je PB beantwoord hebt. De laatste dagen ben ik ook niet zo aktief op het forum geweest, even gauw reageren op iedereen, ff temp kaartje plaatsen. Maar ik zal hem snel beantwoorden meiden. Tijgertje, wat een leuke foto van jullie kat heel leuk. Wij hebben nu 2 parkietjes en 2 dwergkonijntjes. Op dit moment zitten de konijntjes volgens mij in de puberteit..... vreselijk hard rennen door het hok, heeeelll hard stampen in het hok. Zelfs de buren zijn al wezen klagen .....Dit wil ik dus niet..... @Droom, Ik blijf voor je duimen meis! @Zico, Ik blijf voor je duimen, ik hoop dat het gauw weer wat beter met je gaat! @Rensie, Oh meis wat een leuke foto zeg van jullie katten! liefs Divi
goeede morgen meiden Schijndelsvolk: van harte meid, geniet er maar stiekem al lekker van....... Roses: balen van die daling, ga heel hard blazen dat ie weer omhoog schiet! Neia: heel veel succes meid...... Zico: fijn dat je je weer wat beterder voelt.... Indigo: ja spannend hè zo'n echo en het is ook gewoon heel abstract hoor, had ik totdat ik het eindelijk voelde bewegen..... Zag nog een paar spannende kaartjes maar weet niet meer van wie , wens in iedergeval weer iedereen heel erg veel succes... Zag ook een paar mooie huisdieren. Wij zelf hebben 2 katten, een parkiet en een konijn, zou niet zonder kunnne hoor.......... Geniet allemaal nog ff lekker van het mooie weer..... Twinny
Schijndelsvolk, Van Harte meid! Wat heerlijk. Toch nog gelukt tijdens de verhuizing dus.... Zico, lastig dat je niet weet of de hoge temp door het ziek zijn komt... Hoop dat je snel helemaal opgeknapt bent en woensdag nog steeds hoog en niet ongie! Succes met de lange zit tijdens de mis. Tijgertje en Rensie, wat een leuke katten foto's! Ik heb ook zo'n geweldige kat! Roses, ga a.u.b. weer omhoog met die temp...Hoe gaat is het bij andere kaartjes gegaan? Ook al voor de ongie gezakt of niet? Mirre, ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig op hoeveel DPO je zit en hoe hoog je temp is. Laat je dat nog even weten....please.... Liefs Olga
Indigo, fijn om weer wat van je te horen! We spreken elkaar weer he.... Twinny, nog maar 10 weken....ongeveer. Wordt het al spannend of ben je nog lekker relax? Divi, je bent al weer lekker op weg naar een ei. Zet hem op deze maand! Liefs olga
hallo allemaal, dit is nu de 2e maand dat ik aant tempen ben. vorige maand werd ik na 28 dagen ongesteld nu zijn er weer 28 dagen voorbij en is mijn temp nog steeds hoog. zou ik zwanger zijn? hoelang zouden jullie wachten met testen? ik zal even proberen allebei mijn kaartjes in mijn album te plaatsen dan kunnen jullie het zien. bedankt xXx
Hallo meiden, Echt super leuk om hier te lezen, hoe het allemaal met jullie gaat! Schijndelsvolk; GEFELICITEERD! Geniet ervan. En ik moet dus net zo'n tempkaartje hebben als jou, ik ga het proberen . Twinny; Ik ken je nog van het juli-forum, helaas kreeg ik een MK in december. Ik kom af en toe nog eens stiekem bij jullie lezen. hoe is het nu met jou? Zico; lijkt me inderdaad enorm vervelend als je ziek wordt, want dan klopt je kaartje natuurlijk niet echt meer. Wel goed om te horen dat je je nu wat beter voelt. Divi; hopelijk is je eitje op weg! Voor jou dus geen ovutesten meer? Ik ga nog even door, vind ik altijd wel fijn. Waarschijnlijk ga ik er deze ronde een vermogen voor uitgeven, omdat ik vast niet een cyclus van 30 dagen ofzo zal hebben, maar ik heb het er wel voor over. Roses, balen dat je temp gezakt is, maar waarschijnlijk is het nog veel te vroeg, toch? Hou hoop! Rensie, inderdaad echt een leuke foto van jullie katten. Hopelijk blijft je temp stijgen en komt er een ei aan? Droom, fijn dat je temp weer omhoog is! Ik zal voor je duimen. Ik zou inderdaad nog even wachten met testen, misschien over een paar daagjes? Bijvoorbeeld op Koninginnendag twee mooie oranje streepjes? Ik zit nog in het begin van m'n cyclus. En ik heb nog niet helemaal uitgevogeld hoe ik hier mijn kaartje moet plaatsen. Maar ooit zal het me lukken............. Het bloedverlies is gelukkig gestopt. X Neia
Lief lammetje, wat verdrietig dat jij dat ook heb mee gemaakt, en zo vele met ons... Het is echt zo he, je doorloopt heel je zwangerschap, alsof je schijnzwanger bent. Ik betrap me erop dat ik vaak nog over m'n buik aai... je beseft het niet. En e wereld draait maar door, en verwacht ook van jou dat je doorgaat... Je blijft achter met een lege buik maar een hart vol moederliefde. Men verwacht dat je even wacht voor je het opnieuw probeert, maar dat is voor mij haast niet te doen. Het is allemaal verdraait, niets is meer wat het lijkt, je weet gewoon niet wat je met je gevoel aan moet. Ik had gisteren mijn kaartje neergezet ... en dit is het resultaat vandaag... Helaas.
@ rensie: dankjewel Dankje, het is allemaal erg moeilijk en ook verwarrend, je voelt zoveel maar je kan er zo weinig mee. Enige wat je kan doen is het een plaatsje proberen te geven, hoe dat moet ik weet het nog niet. Het verdriet word ook niet minder dat had ik wel verwacht, ik schrijf ook mee met Lieve Engeltjes, daar heb ik veel erkkening en herkenning. Dat helpt wel. @ schijndelsvolk: Wow meisie..... ben er stil van... Ik ken je natuurlijk al een tijdje van hier, toen in het begin dat ik me had aangemeld. in de tussentijd is er veel gebeurd, en voor jou is het nu ook dan eindelijk zo ver. Heel erg gefeliciteerd hoor.
Franklin, het wordt spannend voor jou! Je kunt natuurlijk al wel testen, en je kaartje ziet er prachtig uit, veel beter als de vorige keer . Maar je kunt ook nog 1 dag je temp afwachten, want ik zag (na mijn analyse van je kaartjes, haha ) dat je de vorige keer je ei 1 dag eerder hebt gehad, dus misschien nu 1 dag later ongie. Maarja ik kom pas net kijken bij het tempen dus heb er niet veel verstand van. Als je twijfelt en je hebt een testje liggen.............waarom niet? SheDevil, oh wat erg voor je dat je ongie bent geworden! En ik weet helaas ook hoe je je voelt, mijn moederhart is aangewakkerd en dat gaat nu niet meer weg. Ik vind het soms oneerlijk en moeilijk dat de wereld, en alle mensen in de omgeving, gewoon doorgaan met hun leven alsof er niks is gebeurd. Dat doet gewoon pijn! Sterkte meid! X Neia
Hallo allemaal, Allereerst natuurlijk schijndelsvolk, van harte proficiat! Wat super meid dat je bij zo'n mooi kaartje dan ook de bevestiging krijgt met een positieve test! Geniet van je zwangeschap! Dan ff hier mijn kaartje voor vandaag, ik klim weet iets omhoog. Wat denken jullie zou ik op dag 24 mijn ei gehad kunnen hebben? Mijn temp vind ik eigenlijk nog wel erg laag... @roses, ik ga blazen dat je temp weer omhoog vliegt! @Zico, ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Ziek zijn is ook niks. Hopelijk blijft je temp wel hoog! @tijgertje, wat lief die foto. Ik heb zelf een hond (zie avatar) en een konijn. Helaas is mijn konijntje ziek, hij heeft een middenoorontsteking en heeft al 190 dagen anti-biotica gehad maar het helpt niet echt... @rensie, hopelijk dan toch eindelijk je ie! Morgen verder omhoog! Trouwens ook een leuke foto zeg! @Divi, jouw ei komt er denk ik ook al snel weer aan.. (krijg echt het gevoel dat ik stil sta...) @daantje, hopelijk gaat je temp ook omhoog en nu komt dat vervelende wachten! @franklin, je kaartje ziet er erg goed uit. Ik zou al lang een testje doen... @shedevil, balen dat toch gekomen is... veel succes deze ronde! Sorry, voor wie ik vergeten ben, ik duim natuurlijk ook voor jullie!
Schijndelsvolk en Berna: Joepie! Van harte gefeliciteerd meiden! En ook nog Olga, Hairdresser en degene die ik vergeten ben. Ik kom hier stiekem nog loeren hoor, hou jullie allemaal in de gaten.... Ha! Heb ook zin om naar de januari-mama's te gaan, zucht! Succes allemaal! Knuffel, Mariekepieke
Schijndelsvolk: Van harte gefeliciteerd! en dat na 1x klussen? Je was natuurlijk erg druk met verhuizen. Geniet ervan! Kaartje voor vandaag: