hoi hoi schijndelsvolk VAN HARTE GEFELI wouw geweldig heb het idee dat de laatste maand er een hoop zwangere bij gekomen zijn. mijn ei is ook in aantocht vanmorgen positieve ovutest dus flink klussen vandaag verder weer allemaal veel s6 en geniet van de mooie dag oja tijgertje ik heb veel huisdieren het is net een kinderboederij hier we hebben 5 honden, 2 cavia,s een konijn veel kippen , 6 paarden, sier fazanten, pauwen, geitjes en parkieten en eendjes dat was het gr patricia
he meiden ik kwam na een hele tijd hier weer eens kijken... erg druk geweest de laatste tijd met de bruiloft... vorige week vrijdag een geweldige dag gehad! Alle nieuwe zwangere meiden: gefeliciteerd! Alle meiden op de wachtbank: ik duim met jullie mee... heb wel een paar mooie hoopvolle kaartjes gezien!
Wieffie, spannend voor jou, hopelijk heb je je ei op dag 24 gehad. Afwachten nu maar! Mariekepieke, ik zag dat je moest stoppen met tempen van de Gyn. Hopelijk helpt het, en kun je echt naar de januari-mama's. Daam, nog een paar daagjes, spannend! Pipi, fijn dat je vandaag een positieve ovutest hebt gehad. Dat wordt hard aan het werk . Ik ben benieuwd wat je temp dan morgen doet. Jullie hebben inderdaad een hele kinderboerderij, wel leuk. Wij hebben een schattig maar ondeugend dwergkonijntje. Brigitte, nog gefeliciteerd met je bruiloft. Zo'n dag vergeet je nooit meer. Wij zijn 25-8-6 getrouwd! Geniet nog maar van de witte broodsweken . X Neia
Hey lieverds, Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen naar jullie felicitaties te kijken! Het doet me goed om dit allemaal te lezen! THANKS lieverds!
SCHIJNDELSVOLK GEFELICITEERD GENIET ERVAN! brigitte nog gefeliciteerd met je huwelijk hoop dat jullie een erg mooie dag hebben gehad hoe zagen jullie eruit? ben zelf vorig jaar getrouwd zo'n dag vergeet je niet meer! roses moet 10 mei naar de gyn... franklin bij jouw word het ook spannend! alle andere dames sorry kan niet alles onthouden maar allemaal succes met klussen en wachten en de zwangeren geniet ervan en hopelijk volgen er vele!
ja she devil precies wat jij zegt dan heb ik zoiets van mensen zien jullie dan niet dat ik verdriet heb hoe kan alles zo door gaan en iedereen zo lachen terwijl ik zo verscheurd word soms van binnen... ik woon in een nieuwbouw wijk en haast iedere week is er weer een nieuwe ooievaar geland en elke baby gaat door merg en been waarom ...oh waarom is mijn kindje weg ik heb zoveel liefde te geven. Ik heb al wel een zoontje van inmiddels 4 en dan krijg je steeds die opmerking word het niet eens tijd voor een 2e ? en dan heb ik zoiets van DAT GAAT NIET ZO MAKKELIJK ALS JULLIE DENKEN HOOR! SNIK SNIK
SCHIJNDELSVOLK GEFELICITEERD MEID ! raar he we zien zo vaak nieuwe zwangere mama s voorbij komen en dan zit je te kijken van ohw ik wil dat ook zo graag en nu ben je zelf aan de beurt nou van harte gefeliciteerd meid geniet van alle reacties en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Nee het gaat zeker niet zo makkelijk. Moet je bv eens zien hoe lang sommige er op wachten. Bij mij was het na 9 maanden (pas) raak, en toen was het eindelijk zover, word m'n kindje na 4 maandjes afgenomen.. Ik zie sommige mensen in de bus of op straat schreeuwen tegen hun kindje en dan zijn ze nog maar 1 of 2jr, en dan zeggen die ouders 'hou je kop' 'mot je een knal voor je hasses' en dan denk ik bij mezelf je moet zoo zuinig zijn en zo blij zijn met wat je hebt het is te mooi om er zo op die manier mee om te gaan. Je leert door dit soort dingen zo goed hoeveel iets waard is. En die mensen die doen als of je maar door moet met je leven, ach..ik had een 'vriendin' die nu kwaad op mij is omdat ik har niet meteen heb gebeld om haar te feliciteren met háár zwangerschap.. Ik was pas 2 weken uit het ziekenhuis, en vond het zo moeilijk om haar te bellen omdat ik wist dat ik ging huilen, en daar wilde ik haar niet mee belasten. Ze heeft zelfs via via gezegd dat ze zwanger is, want ze wilde me geen pijn doen met haar nieuws, maar ze is dus wel kwaad op me. Nu wil ze niks meer met me te maken hebben, fijn he. Ik heb zelfs m'n excuses aan d'r aangeboden, belachelijk achteraf, het zou juist andersom moeten zijn. Maar toen was ik helemaal overstuur toen ze me in een smsje zei dat ze me een ****egoist vond die alleen maar aan zichzelf dacht. De wereld zou volgens haar alleen om mij draaien :x Ik heb het maar naast me neer gelegd. Ik hoop niet dat zij ooit in zo'n situatie komt als waar ik in zit
roses ik ga voor je heeeeeeeeeel hard blazen pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
goedemorgend , m'n kaartje, wel aan de vroege kant moet zodadelijk gaan werken De koorts is gezakt. Dus terug werkendag.
she devil daar moet je gewoon boven staan boven zulke mensen jij weet wat je mee maakt en jij moet het op je eigen manier verwerken en als ze dat niet begrijpt en zo naar tegen je doet is ze jou vriendschap niet waard ! maar ik moet wel bekennen dat ik soms ook wel eens boos doe tegen mijn zoontje want kleine kinderen kunnen je af en toe ook het bloed onder je nagels vandaan halen hoor
goedmorgen dames. je raadt het al, mijn temp is........ naar beneden... ggggggrrrrrrrrensie [/url][/img]
he rensie.... hier nog steeds hetzelfde kaarte als dat jij hebt. Wel postitieve ovu testen gehad afgelopen week, maar mn temp stijgt maar niet zoals het hoort! Elke keer als ik denk, he, hij stijgt, daalt ie net zo hard de volgende ochtend. Word er moedeloos van