Ja het is een duidelijk kruis he? En we zijn flink aan de klus geweest... nu weer afwachten (en rust ha ha )
Hi Meiden, Ik heb even een vraagje, wanneer denken jullie dat ik m'n eisprong gehad heb? Ik ben benieuwd wanneer ik zou kunnen testen....
@ mone: wat geeft ff aan als je Eggwhite weghaald? Ik vul daar bijna nooit iets in, omdat ff er een beetje van in de war raakt.
@mone, ik zou er een testje tegen aan gooien meid, je zit nu 15 dpo volgens FF! En je temp is mooi hoog
Hoi meiden, schijndelsolk van harte! ik zie dat velen hun kruis weer hebben dus het wordt weer duimen draaien [-o< poohbear226 en rensie, ik ga jullie weer hard achterna: ik voel me steeds onzekerder over die 'spotting' alles wat ik over opzoek op internet komt neer op de weken voor de ongi (en de afscheiding tijdens zwangerwchap) maar volgens FF is er nog geen ei geweest en mijn temp is ook niet hoog! Nu begreep ik dat het wel kan voorkomen zo tussendoor maar vind het nu wel lang duren.................................
Hi Susan, Dan geeft ie nog steeds hetzelfde stippellijnige kruis... maar ik zou meer zo rond dag 21/22 denken?! toch? groetjes simone
@ Linda, ik heb ook wel eens een paar dagen spotting gehad midden in mijn cyclus, toen moest mijn ei ook nog komen, dus het kan wel!
ben een beetje bang dat ie negatief is....en had de vorige keer een cyclus van 32 dagen, dus dan zou ik dinsdag m'n NOD hebben... en als m'n ei pas dag 21/22 is geweest, heeft de innesteling nog niet plaats gevonden, en zou het dus wel een hele grote teleurstelling kunnen worden..... maar een beetje onzeker hoor
wat lekker handig allemaal zeg. waarom gaat bij iedereen gewoon niet zo als het hoort. ene cylus van ene vrouw. om gek van te worden
Hoi meiden, Had gisteren weer spotting, was er even helemaal van de kaart! Dat dat het klaaar was maar het was helder bloed en het zet niet door.. Wacht gespannen af maar ben erg bang dat het niet is gelukt deze ronde.. Balen hoor.. Zal toch niet weer een jaar gaan duren? Gr Droom
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: @Olga, dank je wel meis. Hoe gaat het met je? @Wieffie, Ik ga hard voor jou duimen dat je eitje komt meid! @Zico, Nee meis je mag niet naar beneden met je temp. Ik ga hard voor je blazen phhhhhhhhhhffffffffffffff ppppppppppppppppphhhhhhffffffffffffffffffffffffffffff @Rensie en Poohbear, Jeetje meiden dat is ook niet leuk zo'n lange cyclus. Ik hoop dat jullie snel wat duidelijkheid krijgen en ik duim echt voor een supereitje voor jullie! @Roses, Jeetje meid wat balen, jou temp zo naar beneden. Een hele dikke knuffel van mij! @Mone, Je temp is mooi hoog meis. Ik ga heel hard voor je duimen! @Droom, Ik ga heel hard voor je duimen dat je ongi niet doorzet meid! liefs Divi