Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zico, geen bloed is moed, toch? Wel balen dat je slecht geslapen hebt!

Haha Wieffie gelijk de schoenen weggegooid? Dan zul je je wel heel erg klote hebben gevoeld.

Mss79 welke afkortingen snap je niet? Ik ben ook net begonnen, maar ik krijg via mijn mail van FF allemaal lessen over de afkortingen :oops: etc. en dat is best duidelijk.
    Die grafiek hier krijgen vond ik ook moeilijk. Maar je moet gewoon volgen wat er op pagina 1 van dit onderwerp staat; eerst opslaan op de computer dan inloggen op die site, dan via je mail (krijg je gestuurd als je aangemeld hebt) de link gebruiken, dan weer naar die site en dan uploaden, op het einde de laatste link kopieren. Hier kun je dan een berichtje typen dat IMG aanklikken dan plakken (met rechtermuisknop) en dan weer IMG.
    Snap je het nog? Hahaha klinkt erg lastig zo.

Wow Franklin dat ziet er erg goed uit zeg! :D En een super hoge temp nog, morgen een testje wagen. Ik ben benieuwd, lijkt me niet meer fout te kunnen gaan. Ik duim voor je!

X Neia

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

hier mijn kaartje maar weer eens...wat een raar lichaam heb ik ben eens benieuwd hoe het volgende maand gaat...even een vraagje he als je ongi bent geworden hoe moet je dan weer opnieuw beginnen met een kaartje? en kan je het kaartje van nu ergens terug vinden?

Liefs Dimmel

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @dimmel, als je ongi geworden bent, dan vul je dat in en dan krijg je automatisch een nieuw kaartje van FF. Die oude blijft ook staan zodat je die kan terug zien

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dames mag ik jullie even storen. Kennen jullie Aly nog, ze heeft haar dochtertje verloren, dit is te lezen op vlindertjes......

Toch even om bij stil te staan, m'n hart huilt op dit moment

5. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    goeieavond allemaal,

nou neia en wieffie jullie zijn wel heel enthousisast ;) ik durf nu zelf toch ook wel licht positief te zijn :) kan echt niet wachten tot morgenochtend en dan eerst tempen en als ie hoog is testen. pfffff dat word een lange nacht :rolleyes: vind het superlief dat jullie voor me duimen hopelijk helpt t, jullie zullen het morgen horen ;)

6. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    jeetje zico wat erg voor aly, ik ken haar zelf niet maar mijn hart breekt als ik zulke dingen hoor...

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Toen ik hier nog niet zolang kwam was zij diegene die andere ook oppete en met heel veel geluk zwanger geraakte, een echt wondertje was het, nu moet ze haar kindje afgeven, ben er kapot van

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb nog niets terug gelezen, dat doe ik straks even (kruip eerst nog even terug in bed)

Volgens mij speelt mijn lichaam een spelletje met me :rolleyes:

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    bij jou niet alleen roseske.

ben een ietsie pietsie gestegen

10. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    goeiemorgen!

ik was vanochtend al heel vroeg uit de veren, heb eerst getempt was 37.1 dus nog hoog. heb een test gedaan en die heeft een heel licht streepje.... wat denken jullie?

11. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    franklin spannend meid

ben weer iets gezakt. hopelijk morgen weer omhoog

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    zwanger denk ik... heb je er geen foto van... willen we graag zien altijd hihi

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    spannend he, hairdresser hoe is het met je?

14. even snel, ga dagje sauna doen....
    [​IMG][/url][/img]

15. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    met mij gaat het helemaal goed. niet veel last van kwaaltjes. en vandaag dan alweer 7 weken zwanger... gaat best snel.
    in het begin niet maar nu wel..ben ook nu een beetje aan het idee gewend denk ik.
    hoe is ie met jou zico?

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier geen nieuws, temp is gelijk gebleven, 36.3.
    Vandaag rot dag, 2 jaar geleden dat mn vader overleden is.
    Brrrrrrr...

17. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    poohbear226
    sterkte vandaag weet hoe je je voelt mijn vader is nu al 9 jaar overleden maar op de sterfdag is het altijd zoooooooo.... tja naar gevoel. xxxx

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks! Ik probeer me er niet al te veel door te laten meeslepen. Maar heb toch steeds de beelden voor me van hoe het toen ging.
    Wij zaten in de jungle van brazilie toen hij stierf en hoorde het pas 2 dagen later. Toen als een gek proberen naar huis te komen, wat 37 uur duurde. 7 uur varen, 2 binnenlandse vluchten en dan via parijs naar huis....
    :rolleyes:

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zico en Roses, ik heb nog wel wat hoop voor jullie deze ronde! In ieder geval nog geen bloed, dus dat is goed!

Poohbear, wat een lastige dag voor je. Sterkte!

Rensie, veel plezier in de sauna. Wat heerlijk!

Franklin, je zal dan toch echt zwanger zijn! Een streep is een streep, ook al is hij heel licht.

Liefs Olga

20. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    haha ja olga dat lees ik idd altijd alleen nu het bij mezelf is twijfel ik toch ;) vriendlief vind het ook wel een streep maar niet zo duidelijk als de controlestreep pffff naja over een paar dagen nog maar een keer ( stiekem ben ik trouwens helemaal door het dolle nu :) )

Deel Deze Pagina