allemaal bedankt voor de leuke reacties trouwens, let maar niet op mij zit helemaal in mijn eigen wereldje nu ik hoop dat iedereen die nog niet zwanger is heeeeeel snel wel zwanger is, ik ga in elk geval hard voor jullie duimen en de andere zwangere natuurlijk gefeliciteerd! ik heb maar een kroontje als banner gedaan leek me wel toepasselijk
zico dat is echt jammer dikke knuf van mij franklin strooi er ff heel veel deze kant op kan ze goed gebruiken. gr patricia
Hey meiden Goedeavond allemaal Sorry dat ik een paar dagen niet geweest was maar was uit de dag voor koninginnedag en vandaag was errug gezellie Ik zag dat franklin ook inverwachting was meid van harte proficiat en geniet er maar lekker van Hier alvast een kaartje van mij
Goedemorgen meiden, zoals jullie zien zijn de duiveltjes toch gearriveerd gister, met mijn hoge temperatuur..... alles kan dus Op naar ronde 9, voor spek en bonen, want mijn mannetje is volgende week voor anderhalve maand varen..... @franklin, gefeliciteerd!
de ongi dames bale heb vandaag een half uurtje eerder getest ga vanaf nu om half 7 testen want vanaf volgende week moet ik er om ha;lf 7 uit
Hoi meiden Roses en Zico: wat ontzettend balen meiden, had het jullie zo gegund! Franklin: heel duidelijk hoor meid, van harte en geniet maar lekker....... Dadelijk met KAt naar de dierenarts voor nacontrole en straks lekker in de tuin zitten........ Iedereen weer heel veel succes Twinny
hoi meiden, Franklin gefeliciteerd meid, strooi wat hcg deze kan op Roses en Zico, snik, snik Twinny succes bij de dierenarts met kat, ik heb een slechte huisdierweek woensdag knijn dood en zondag dondert mijn poes van vier hoog naar beneden... heeft gelukkig nergens last van, behalve dat ze zich rot is geschrokken Tijgertje lekker gefeest??? ik ben weer op 36,0, dus er is nog steeds niks gebeurd, maar imageshack geeft een foutmelding dus kan kaartje even niet plaatsen.... liefs rensie
goedemorgen alle roses balen zeg en vooral nu je mannetje weg gaat voor een tijdje. rensie imageschack doet het weer hier mijn kaartje ben er erg blij mee tot nu toe gr patricia
Goedemorgen lieve meiden, Na 2 dagen niet op het forum te zijn geweest is hier mijn kaartje voor vandaag weer: We zijn zondagavond naar Ahoy geweest naar de nacht van Oranje. Helemaal geweldig en lekker gefeest. Gisterochtend zijn we naar Amsterdam vertrokken voor een heerlijk dagje feesten. We hadden een hotel geboekt, dus hoefde niet te Boppen hihi. Het was zo gezellig! We hebben er heerlijk van genoten. Vanmorgen lekker ontbeten, uitgecheckt en rustig naar huis. Ik moest natuurlijk gelijk even kijken of er hier nog wat was gebeurt.......... @Zico en Roses, Jeetje meiden wat balen dat jullie ongi zijn geworden! Een hele dikke knuffel @Franklin, Een streep is een streep toch, meis van harte gefeliciteerd! liefs Divi
hallo meiden, Hopelijk hebben jullie allemaal gisteren een super dag gehad. Ik wel, al was ik helemaal gesloopt op het einde Eerst maar ff mijn kaartje. Een open rondje omdat ik slecht geslapen heb vannacht... Temp is gelijk gebleven... Ik las gisteren dat 20% van de vrouwens geen temp verschuiving heeft, ff kopieren; De basale lichaamstemperatuur opnemen Bij deze methode wordt gebruikgemaakt van het gegeven dat na de ovulatie de basale lichaamstemperatuur toeneemt met 0,2 à 0,4°C vanwege de toename van het niveau van het progesteronhormoon. Bij deze methode noteer je de basale lichaamstemperatuur, de temperatuur die je lichaam s ochtends vroeg in rust heeft. Om deze methode op nauwkeurige wijze te kunnen gebruiken, moet je elke dag je basale lichaamstemperatuur meten om een goed beeld van je cyclus te krijgen. Het grote voordeel van de methode is dat deze niet duur is. Omdat je de temperatuursverhoging na de ovulatie in kaart brengt, kun je de methode alleen gebruiken om de eisprong voor de volgende cyclus te voorspellen. Daarom moet je een zeer regelmatige cyclus hebben om exact te bepalen wanneer je tijdens de volgende cyclus zult ovuleren om optimaal van je vruchtbaarste dagen te kunnen profiteren. Het is ook nuttig om te weten dat je lichaamstemperatuur om een aantal andere redenen kan toenemen (vanwege ziekte, door het drinken van alcohol en warme drankjes, beweging en onrustige slaap), die het beeld verstoren. Bovendien leidt de ovulatie bij 20% van de vrouwen niet tot een verhoging van de lichaamstemperatuur. Heeft iemand hier al eerder over gehoord? En hoe zou dat dan bij een zwangerschap gaan? @Zico en roses, balen meiden... Hopelijk hebben jullie deze keer meer geluk! @Dimmel, hopelijk komt je ei er nu wel aan... @Daantje, morgen weer omhoog met je temp! @Franklin , schijndelsvolk en Twinny, fijn dat jullie hier hormoontjes rond strooien! Geniet op die roze wolken en hopelijk komen we jullie daar allemaal snel vergezellen! @rensie, jeetje meid dag 70 alweer... Hopelijk komt er voor jou snel een einde aan deze vervelende cyclussen. Iig een dikke knuffel voor je! @Pipi, zo te zien zit je weer op de wachtbank! Nou morgen nog de bevestiging van FF en dan succes met wachten! @Divi, ook al weer flink op weg naar je ei! Goed dat je je gisteren zo goed vermaakt hebt! Nou ik ga maar eens ff wat zinnigs doen en kom strakswel weer ff kijken...
hoi wieffie ik ben ook erg benieuwd wat me temp en ff morgen doet of ik me kruis krijg of niet. gr patricia
Hallo Allemaal! Paar daagjes niet geweest enne: Schijndelsvolk: GEFELICITEERD! Franklin: Ondanks je lichte streepje GEFELICITEERD! Tjeempie, wat een hoop bijlezen zeg... Kan dus ook niet op iedereen apart reageren want heb niet op een rijtje wie wat geschreven heeft... Wel ben ik ff nieuwsgierig of Rensie nog gyn heeft gebeld dat ei zolang weg blijft? Of issie inmiddels geweest (hoop hoop) Voor de meiden met de GRR*****%^^)&*$#@@ En Roses, balen dat je mannetje weg is strax Divi, vrienden van mij waren ook in Ahoy geweest, schijnt echt helemaal super top gezellig geweest te zijn Baal ik ff dat ik afgeslagen heb hha. Hier nix bijzonders buiten dat ik hopelijk na morgen mag gaan klussen haha, als de boel weer "schoon" is ... Hebben afgesproken er deze maand "goed voor te gaan". Vorige keren was het gewoon wanneer zin er was (wel altijd voor en rond ei) maar wil toch aan de HA kunnen vertellen dat we echt echt ons best gedaan hebben. Hier iedereen dikke buiken en baby-verhalen en dan word ik wel sip met die 13 rondes. Heb nu ook een aantal mensen verteld dat het niet wil lukken omdat ze er steeds naar vroegen maar voelt ook niet echt goed. Blij dat ik mn "ei" hier kwijt kan dus! Alle meiden weer veel succes met ei, klussen, wachten en testen! Ik gooi mijn kaartje er ook tegenaan, t zegt alleen niet veel nog haha... Fijne dag!
wieffie, dank voor de knuf! dikke knuf terug! dag 70 is wel een domper op mijn gevoel hoor... liefs rensie
Hoi meiden, ben ook weer een beetje sip, nog steeds geen ei en al 7 dagen spotting werd er echt heel onzeker van want kan op dit moment ook niet zonder inlegkruisje, heb er net veel over opgezocht op internet en het komt kennelijk vaker voor maar het is echt balen. Vind het ook een beetje vies dus ook niet echt zin om te klussen.. Hoor weer allemaal verhalen van mensen die zwanger zijn en kan er weer even niet zo goed tegen...... sorry voor mijn geklaag, hou je taai Rensie. Gisteren zei een vriendin tegen mij, 'maar je bent dus nog niet een jaar bezig'..... denk ik ja duuuhhhh wel tien maanden maar geen tien kansen!!! Maar goed wij hier snappen elkaar tenminste, dat doet goed Meiden ik duim voor jullie allemaal, ooit zullen wij ook dat streepje zien op die test!
@wijffie ik heb hem al gehad dus als het goed is dan want heb hem wel gevoeld hier mijn kaartje voor vandaag
Zico en Roses, toch weer ongie geworden. Niet leuk! En nu heb je deze ronde ook nog eens geen kans Roses. Kan je vent niet effe 1 nachtje naar huis komen als je ei springt.... Franklin, die streep is mega duidelijk. Gefeliciteerd! Daantje, nog een weekje en dan weet jij ook weer meer... Tijgertje, mooi dat je leuke dagen hebt gehad. Je bent al weer flink onderweg naar je ei. Zet hem op he! Dimmel, ik hoop dat je ei zich snel meldt. Rekkbaar slijm is een goed teken! Schijndelsvolk, voel je ej goed? Liefs Olga