Divi, mooie lage temp. Je ei komt vast binnen een paar dagen. Linda, onzeker die spotting. Ik heb het wel eens 5 dagen gehad en werd daarna ongie. Maar je hebt ook nog geen ei gehad zeker? Pipi, je ei is duidelijk geweest zeg, nu maar weer wachten... Liefs olga
hoi hoi @linda, mag ik vragen waarom jij clomid krijgt(mss al wel verteld...) ben je bij gyn geweest? @franklin gefeliciteerd en geniet maar op die roze/blauwe wolk! @zico en roses balen dat jullie ongie zijn geworden! @rensie hoop zo dat je gauw je ei krijgt erg die onzekerheid! hier nog weinig te melden wacht op ongie.... liefs
jeetje olga ben je al weer 7 weken zwanger wat gaat de tijd hard zeg pffff ikmoet nog 5 dagen voor ik kan testen hoop zo dat het zover is heb er zon zin in ....
hoi lot23 ik zag toevallig dat jij ook 13 mei zou kunnen testen spannend want dan is het moederdag hoe gaat het met jou temp? gr patricia
Hoi Meis, rot gevoel is dat he! gewoon het idee dat je niet weete waar je aan toe bent, en 70 dagen om de dag klussen trek ik ook niet hoor, dus ook nog de kans dat als die dan komt dan mis ik m misschien ook nog.... en idd het k-tgevoel dat je nog in ronde 4 zit vanaf augustus... schiet niet op zo loop jij al bij de gyn of niet? (sorry kan niet alles van iedereen inthouden) dat spotten is wel naar zeg, kan me voortsellen dat je dan niet zo nodig hoeft hou je taai meis, onze tijd komt! knuffel rensie
hoi patricia, mijn nod is een gokje heb langste cyclus aangehouden en ws geen eisprong dus ga van mijn langste cyclus uit en moet 10 mei naar de gyn voor de eerste keer maar ga er niet vanuit dat moet testen... hoe voel jij je verder?
hoi lot oo sorry wist niet dat je waarschijnlijk geen eisprong hebt gehad domme vraag dus van mij sorry. ik voel me verder wel goed probeer me rustig te houden en me niet gek te maken. denk niet dat ik al ergens last van kan hebben want zit nu net 2 dagen na eisprong was gisteren wel erg moe de hele dag en vandaag erg last van hoofdpijn. maar dat zal wel van de eisprong vandaan komen maar me temp is wel erg mooi maar goed dat wil nog niks zeggen we wachten weer gewoon af. alvast s6 voor 10 mei liefs patricia
patricia, geeft niets hoor kan jij ook niet weten.. nee verschijnselen zullen het nog niet zijn maar hoop voor je dat je over 2 weken wel verschijnselen heb en een mooie positieve zwangerschapstest wel een mooi moederdag kado liefs
hoi lot ik hoop ook op een mooie positieve test maar aan de andere kant heb ik zoiets van dit is pas ronde 3 dus zal wel niet. liefs patricia
ja pipi maar in ronde 3 kan het ook zo zijn hoor de een is snel zwanger en de ander niet hoop voor je dat het positief mag zijn! succes op de wachtbank liefs
Hallo meiden, Roses en Zico; oh nee............ wat balen zeg, en ik heb nog zo hard voor jullie geduimd. Sterkte meiden! Pipi; het ziet er echt goed uit meid, ook al is het pas je 3e ronde, het is in ieder geval een goed teken dat je een ei hebt gehad en dat je weer op de wachtbank zit. Linda, dat is raar dat je al 7 dgn spotting hebt. Pff ik zou ook niet weten wat je daar mee aan moet. Kun je niet de HA of de Gyn bellen? Is het helder rood of lijkt het op een ongie? Lot, wat balen dat je waarschijnlijk geen ei hebt gehad. Maar wel fijn dat je naar de Gyn kunt, dan kun je waarschijnlijk in ieder geval verder geholpen worden. Rensie, dag 70 alweer . Pfff wat zal dat zwaar zijn voor je zeg. En 70 dgn om de dag klussen houdt niemand vol, denk ik . Dikke knuffel meid. Lammetje, spannend nog 5 dgn! Ik duim voor je! Dimmel, al enig idee of je ei is geweest? Vraagtekentjes, dat is in ieder geval een goede motivatie; om er deze ronde flink voor te gaan . Dat komt vast helemaal goed. X Neia
Hier mijn kaartje van vandaag. Een flinke dip, geen idee wat dat te betekenen heeft, dit is de eerste ronde dat ik temp. Afwachten maar!
@olga jullie denken dus dat mijn ei nog niet is geweest? heb heb wel al gevoeld. @neia ja denk het wel want heb het gevoeld dus hier mijn kaartje voor vandaag omlaag weer lijk wel of ik nieuw oostenrijk aan het bouwen ben haha
Hier mijn kaartje voor vandaag, weer iets gestegen: Dimmel; fijn dat je ei waarschijnlijk is geweest. X Neia
Dimmel, of je temp wil niet omhoog na je ei of je ei is nog niet geweest...Toch denk ik eerder dat laatste. FF is er ook zeker van dat je ei nog niet geweest is. Balen he! Neia, tijdens/na je ongie gaat je temp weer omlaag. Als je een mooie cyclus hebt, zal je nog een dag of 5 blijven schommelen bij deze temp en dan je eisprong krijgen. Daarna gaat je temp weer duidelijk omhoog. Suzan, nohg tijd zat om flink te stijgen hoor...Ik hoop het voor je. Pipi, spannend weer na je ei he! Lot, ik hoop dat je bij de gyn wat meer duidelijkheid krijgt, door b.v. medicatie ofzo... Liefs Olga
goedemorgen allemaal mijn kaartje weer voor vandaag en inderdaad olga het blijft weer spannend na je ei ben ook benieuwd wanneer ff me kruis gaat plaatsen. de rest ook weer bedankt voor jully reactie. gr patricia
dank je neia dat je voor me duimt ik vind het ook zo reuze spannend nog maar 4 dagen maar kan haast niet wachten zou ik eerder testen een dag nee toch maar niet dan stel ik mezelf mischien teleur zo loop ik maar de hele dag ha ha geduld is niet mijn sterkste kant geloof ik Zijnb wel weer een boel nieuwe zwangere dames de laatste tijd en ze hebben zoveel rondgestrooid badankt allemaal dan moet het haast goedkomen met alle dames hier Maar in ieder geval is is het super mooi weer dames geniet er maar van lekker fietsen wandelen of gewoon relaxen s avonds veel succes en fijne dag voor iedereen vandaag 8) groetjes lammetje