Goeiemorgen! Tjee Rensie, dat is helemaal niet leuk zeg . Balen, dikke knuf hoor! Heb je gyn gebeld voor wat nu? Neia, thnx! Ik ga mn best doen haha (nu hij nog hihi)... Heb een beetje haast maar hoop dat het zonnetje voor een beetje vrolijkheid zorgt bij wie een hart onder de riem nodig heeft! En dat moederdag idd maar voor veel nieuwe kansen en nieuwe moeders mag zorgen! Hebben we wel verdiend toch? Vind ik wel!
hoi lammetje ik hoop het ook. me manneke loopt me ook al gek te maken. terwijl ik rustig wil blijven deze maand. jij ook s6 met het geduld bewaren pff 4 dagen nog he spannend rensie meid wat vervelend bah hoop dat er snel wat veranderd. vraagtekentjes ik hoop ook dat er voor vele een moederdag wordt om nooit te vergeten. liefs patricia
Hallo allemaal, @vraagtekentjes, hopelijk gaat het met jullie inzet deze maand dan helemaal goedkomen! Veel succes! @Rensie, meissie nog steeds geen vooruitgang... Misschien idd toch maar eens contact met de arts opnemen zodat zij misschien een einde aan deze ellende kunnen maken... : @Linda, hopelijk is de spotting snel weg en is je ei in aantocht. @Dimmel, ik weet niet of je wel al wel je ei hebt gehad, maar zoals ik gister plaatste blijkt bij 20% geen grote temp verschillen te zijn... dus wie weet @susan, hopelijk idd een innestelingsdip... morgen weer omhoog! @pipi, ik denk dat je morgen je kruis gaat krijgen! Succes met wachten! Hier nog ff mijn kaartje... ook geen wijzigingen...
@olga ja ik snap het niet want heb het duidelijk wel gevoeld want voelde vroeger altijd mijn eisprong en dit was dezelfde pijn maar goed... @wijffie we wachten af he
Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Nog geen verandering..... Vanavond reageer ik nog even op jullie meiden, moet nu weer gauw door naar mijn werk. Tot vanavond liefs Divi
wat zouden jullie doen? bellen naar de gyn of naar de ha? of zouden jullie nog even afwachten? ik twijfel heel erg...stom he!
Ik kan me je twijfel wel voorstellen hoor! Ik denk alleen wel dat je aan jezelf moet denken en ik zou ik in jouw plaats wel bellen omdat het zo frustrerend is... Ze kunnen toch een einde maken aan deze cyclus... misschien kunnen ze ook kijken of er een eitje aan het rijpen is? Ik denk ook maar hard op hoor maar ik denk dat je lang genoeg gewacht hebt nu...
@wieffie: M'n temp. is inderdaad weer gestegen vanmorgen! Morgen plaats ik m'n kaartje weer. Iedereen veel sterkte met wachten... wat duurt dat lang he? Het is gewoon balen dat je dit niet in de hand hebt, elke keer die teleurstelling, de verplichte sexpartijen, en elke keer ben je weer een maand verder .. Maar goed, we moeten natuurlijk wel vrolijk blijven, want het is nu Mei en er staan zo ontzettend veel pendels op mei dat moet een goeie maand worden \/
@Rensie Genoeg gebroed hoor voor jou! Dat ei mag komen! Ik zou contact opnemen met de ha. Kan nooit geen kwaad toch! misschien kan hij wat voor je doen! @Susan Vervelend hè dat wachten. Misschien hebben ze in de toekomst wel een test waarbij je het gelijk weet na de evt. bevruchting..
hoi meiden, bedankt voor die lieve berichtjes de spotting is er nog steeds, echt heel raar en best veel alleen niet rood dus dan mag je het niet als ongi tellen. heb volgens mij mijn ei nog niet gehad maar dat weet ik niet zeker, FF zegt van niet en ik weet niet meer wie het vroeg maar ben inderdaad inmiddels bij de Gyn, moet deze cyclus dus afwachten en vanaf de volgende keer clomid. als dat zo raar blijft ga ik eind deze week bellen maar denk dat ik het antwoord al weet, afwachten! meiden succes allemaal!
nou evie wij kunnen op dezelfde dag testen heb je ook al kriebels zou het zou het ? voel je al iets in of aan jelijf dat kan duiden op... heey dimmel ik zag in je album dat je ook een westie hebt leuk joh ik heb er sinds kort 2 pukkie heb ik al 7 jaar en nu een kleine dino erbij van nu 9 weken kei lief maar ook heel eigenwijs maar dat ken je vast wel
@ Rensie, meis, ik zou contact opnemen met degene waar jouw gevoel naar uitgaat. Als je een goede band hebt met je HA zou ik deze bellen voor advies, en anders gewoon gelijk de gyn... Je kunt het allicht proberen! Ik begrijp je onzekerheid denk ik wel maar als ze hier een eind aan kunnen maken voor je, baal je misschien dat je niet eerder gebeld hebt... Ik heb er geen verstand van maar als ze kunnen zien of er uberhaupt 1tje in de wachtrij staat inderdaad, kun je ergens naar uitkijken. Nu is het alleen maar heel erg frustrerend. En wie weet kunnen ze vlopig niets, maar je hebt oprecht iets waar je mee aan kunt komen vind ik hoor! Sterkte met je besluit (en ik blijf sterk duimen dat ie gewoon heel snel naar beneden komt rollen hoor!) @ Wieffie, jij hebt ook al zo'n onstuimig landschapje op je kaartje , ook voor jou duim ik dat ie snel komt! Ik denk, heel hard schudden zodat de eitjes sneller gaan rollen, en daarna een week ondersteboven zodat we niet zo lang hoeven te wachten op resultaat; gewoon gelijk in 1 keer raak allemaal! Zou het helpen als we dat voor onze verjaardag vragen ofzo? Nee, alle gekheid op een stokje, ik wens voor iedereen dat het wachten méér dan beloond wordt! Geen gekheid op een stokje maar streepjes op een stokje dus! Lieve meiden, fijne avond
Voel niets bijzonders eigenlijk..alleen een beetje last aan de zijkant van m'n borsten. Maar dat heb ik eigenlijk altijd.. En jij?
Hey meiden Hoe gaat het met iedereen? Met ons gaat het goed Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis omdat een andere gyn niet mijn aankomende eisprong kon zien balen maar ja Ikzelf denk ik dat mijn ei wel komt laten we het hopen niet? Maar hier is mijn kaartje voor vandaag
Hoi meiden, even update: ik denk dat ik toch ongi ben maar een hele rare tempkaart! kan geen ei ontdekken, heb ik dit, nou benieuwd of het doorzet?
hey meiden ik ben weer gestegen jippie haha... over 3 dagen zou mijn NOD moeten zijn dus ben eens benieuwd hier mijn kaartje ik plaats het iedere dag haha ik ga eens om de dag doen