Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje olga echt spannend !

ik ben aan het wachten op mijn kruis, shit vanmorgen temp iets lager maar het kan nog steeds.

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Susan71,
    Ik vind het ook zeker spannend.

@Olga,
    Meid Olga, wat een mooi kaartje zeg! Echt hééééééél spannend. Mijn duimen draaien overuren echt! Wanneer ga je testen?

liefs Divi

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nog even mijn kaartje

:-k blazen blazen blazen en dus omhoog!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    @ olga: als jouw eisprong op dag 14 of 15 is geweest......... ben je......

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    olga wat spannend en wat een mooi kaartje

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo even reageren

Evi, mijn temp ligt ook niet elke temp-ronde hetzelfde hoor. Ze zijn juist heel erg verschillend.

Avalon, mooie echo! Gezellig zo’n boxertje in je buik….wacht maar tot je hem/haar gaat voelen…..

Zico, zo te zien zal je temp wel gauw wat gaan zakken. Je zit al vlak voor je ei he.

Dimmel, succes met tempen! Je leert het allemaal snel genoeg hoor.

Wieffie, op naar je ei. Hopelijk laat ‘ie niet heel lang op zich wachten.

Pipi, jammer van die daling. Al tekens van bruin/rood verlies? Misschien kun je je banner beter met twee dagen verlengen voor de veiligheid. Meestal duurt de tijd na ei 14 dagen. Dit voorkomt ‘te vroeg’ testen. Omdat je pas in de tweede ronde bent, kan er nog van alles in je cyclus veranderen. (wat ik natuurlijk niet hoop voor je, want 25 dagen cyclus is best fijn)

Lot, ik hoop dat je ei toch wel geweest is meissie. Morgen weer omhoog met die temp!

Divi, jij zit ook al weer op de helft van het wachten…

Suzan, balen van de ongie! Kan me voorstellen dat het ‘potje’ voor je man best plotseling kwam. Misschien zijn ze niet eens meer nodig volgende maand…

Berna, dat is een tijd geleden zeg! Ik hoop dat je morgen verder stijgt en dat je ei geweest is. Kom je weer wat vaker kletsen?

Linda, hoop dat je snel je kruis krijgt.

En hoe is het verder bij ons? Nou, mijn vent is heel zenuwachtig en slaapt al weken slecht. Heeft nu toch ook wel een positief gevoel erbij; mede door de ‘betere’ kansen na HSG. Ik denk dat het raak is, maar weet ook dat ik mezelf erg goed voor de gek kan houden. Als mijn temp morgen nog hoog is, gaan we morgenavond testen (predictor kan op elk moment). Niet ’s morgens, want als het dan positief is, zijn we echt niet in staat om daarna nog ‘normaal’te gaan werken.
    Dus iedereen heel hard duimen en dan horen jullie morgen meer.

Liefs Olga

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, dat zou heel misschien nog kunnen, maar lijkt me niet waarschijnlijk. Had pas op dag 17 een positieve ovutest....

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    olga duim voor jullie dat de test dik positief is ben benieuwd morgenavond gauw ff lezen....

liefs

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    duimen gaan hier voor u ook olga, laat ze aub positief testen

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jullie zijn zoooo lief!

11. @Olga: Ik kom morgenavond ook zeker even online, want ben wel errug benieuwd naar jullie test! [-o< ik duim voor je

12. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi olga
    ik denk dat ik dat maar is ga doen 2 dagen verzetten goed idee
    en inderdaad het is pas 2de ronde dus kan niet 100% zeggen dat hij nu weer 25 dagen is. nee nog niks geen ongi te bekennen
    bedankt voor de tip

gr patricia

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja zag ik net inderdaad nou pff ff paar dagen in spanning nog.. knap hoor ik had allang getest hihi
    ja ik kom wat vaker.. moest ff beetje minderen hier haha
    komend weekend lekker weekendje weg dus hoor dinsdag pas of je zwanger bent.......

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Geen dank. Ik hoopte dat het niet al te betweterig over zou komen....

15. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    tuurlijk niet alles is welkom anders moet ik het niet vragen op het forum toch

liefs patricia

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Berna, alvast een fijn weekendje weg gewenst! (anders kijk je toch even vanaf daar...nee hoor, grapje)

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    gaat niet lukken ik heb stille hoop dat je toch morgenvroeg test en de dag lekker vrij neemt met dat mooie weer :)

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hmmm :-k , dat klinkt wel erg verleidelijk. ik denk het niet, maar...wie weet.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje olga hopelijk wordt het dus een superweekend, ik hoop dat we je niet al te veel gek maken. Had je eerdere keren altijd al een temp-daling?

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ja meis, ik ben nu op de helft. Ben zo benieuwd wat mijn temp gaat doen de laatste week........

Meis ik ga nog even voor je blazen hoor. Jou temp moet morgen nog hoog zijn zodat je morgenavond een hele mooie positieve test hebt. Phhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhfffffffffffffffffffffffffff
    En ik ga heel hard voor jou duimen meis, ik denk aan je

liefs Divi

Deel Deze Pagina