Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Volgens mij is het "mei"eitje onderweg. Ik had me voorgenomen om deze cyclus geen ovulatie testen te gebruiken, maar mijn handen jeuken nu toch wel om vanavond even een test uit te voeren. Ik denk dan dat ik toch wat zekerder word @Linda, Succes met de Clomid meid, ik hoop dat je cyclus nu korter wordt! Ik ga voor je duimen @Tijgertje, Meis ik ga duimen voor je. Succes vanmiddag bij de gyn. Sorry ik heb nog steeds je pb niet beantwoord maar ik ga dat echt doen hoor meid. Ik heb het op dit moment erg druk met alles. Maar je hoort echt van mij. Succes meid! @Rensie, Ik moet wel lachen om jou opmerking: In mei leggen alle tuthola's een ei haha haha @Susan, Meid je zit nu op het wachtbankje. Veel succes met wachten meis, ik ga voor je duimen! @Wieffie, Ik duim voor een heel mooi eitje meis! liefs Divi
Hallo meiden, dit is mijn kaartje voor vandaag Ik snap er niks van, mijn temp gaat heen en weer. Ik denk dat mijn lichaam helemaal van slag is. Dat kan wel kloppen want ik heb gister een dag in het zh gelegen. Nu blijkt dat ik nierstenen heb. Ik heb veel pijn maar goede medicijnen. Weet iemand of medicijnen je temp kan beinvloeden? Pipi; inderdaad raar dat je nog geen kruis hebt gekregen. Maar ik denk wel dat je op de goede weg zit , hopelijk nog 1 dagje afwachten. Wieffie, hopelijk heb je vanmorgen je ei gevoeld. Ik voel altijd verschikkelijk pijnlijke steekjes, gewoon vervelend. Je hebt in ieder geval wel goed geklust dan . Linda, balen dat je ongie bent geworden, maar hopelijk kun je met Clomid wel je ei vinden, zodat de kans op zwanger worden groter wordt. Susan, je kaartje ziet er inderdaad goed uit. Dat wordt spannend de komende dagen, afwachten maar! Tijgertje; hoe was het bij de Gyn vandaag? Ik heb trouwens ook een pendel voor mei. Hopelijk komt het allemaal uit voor ons! Rensie; vruchtbaar slijm is in ieder geval goed. Klussen maar! X Neia
Neia, wat balen zeg dat je in het zh hebt gelegen. Heb je veel pijn gehad van de nierstenen? Moet je eraan geholpen worden? Ik geloof dat sommige medicijnen idd je temp kunnen beinvloeden. Helaas weet ik niet zo goed welke. Ik gebruik zelf ook diverse medicijnen i.v.m. colitus ulcerosa. Dat is een ziekte die lijkt op de ziekte van Crohn, chronische darmontstekingen. Wat die precies voor invloed hebben weet ik helaas niet.
Hai lieve meiden, @wieffie: ik ga heel erg veel duimen voor je @neia: veel sterkte! @susan en pip: ik vind het er goed uitzien hoor! @tijgertje: ben heel benieuwd @rensie: ik weet niet meer wat je laatste berichtje was maar ik denk aan je!
ja wijffie dat had ik ook een keer steken aan een zijde in je lies ongeveer dat was ook mijn eisprong maar dat heb ik maar een keer gehad dus je hoefd het niet altijd te voelen en is per persoon weer verschillend net als een innesteling ik had het bij mijn twee zwangerschappen met de innesteling heel erg zoveel pijn dat ik naar de huisarts moest omdat ik helemaal dubbel lag maar nu heb ik nog maar 1 eileider door buitenbaarmoederlijke zwangerschap mischien was die gewoon niet zo goed en is dat nu over (wel balen want nu voel ik geen innesteling was toch een goedkope zwangerschapstest ). maar in ieder geval succes met meten meid 1
hoi meiden Wiefie: ziet er inderdaad goed uit en klinkt ook als een eisprong. Heel veel succes op de wachtbank..... Pipi: denk dat FF je temp. van morgen afwacht en misschien dan nog een dag verschuift. Heel veel succes in iedergeval...... En de rest natuurlijk ook heel veel succes...... Twinny
iedereen heeft het recht om hier te spuwen en te klagen hoor lucht juist zo op vooral doen! Probeer het zelf ook zo min mogelijk te doen, omdat ik dan het idee heb dat iedereen heeft 'oh, daar heb je die zeur weer...' liefs rensie
Hoi meiden Ik ben vandaag bij de gyn geweest en ze was heel tevreden ik heb een superei 2,2 mm en die staat vandaag of morgen op springen dus vanaaf weer aan de klus hihihihihi Kon het wel merken want vanmiddag had ik steekjes in me linkerlies liefs tijgertje23
tijgertje dat is geweldig nieuws veel s6 met klussen twinny djw ben ook benieuwd wat me temp en ff doet gr patricia
Nou rensie, zo denk ik er ook over maar het blijft frustrerend om zulke lange cyclussen te hebben. Dan dan zijn de mijne nog maar de helft van de jouwe... Hopelijk kunnen ze je snel helpen met je volgende cyclus door hormonen of iets dergelijk en ben je snel zwanger!
Goedemorgen lieve dames Nou ik denk dat deze keer mijn ei is geweest in plaats van eergister Gister zijn we aan de klus geraakt hihihi hopen dat het nu helpt
Mijn temperatuur is vandaag van 36.2 naar 36.7 gestegen. Ik vraag mij wel af wanneer ik nu mijn eisprong heb gehad. FF weet het nog niet.
goedemorgen meiden mijn temp is ook weer een best eind gestegen. nog geen kruis van ff we wachten weer af gr patricia
hoi meiden, nou het is officieel, ik heb mijn langste cyclus tot nu toe, dag 73 is een feit grrrr ik wil een ei! sorry voor mijn gegrom ik baal van mijn lichaam en mijn krengige ei dat niet wil komen! rensie [/url][/img] ps ben een flatliner.....
ga nu eerst weekendje weg, als er dan nog niks is gebeurd, dan ga ik denk ik wel bellen met de gyn.... maar twijfel heel erg (ben een bangepoeperd ) rensie