Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: @Rensie, Jeetje meid, dat is ook niet leuk dat je zo'n lange cyclus hebt! Ik kan er helaas ook over mee praten. Na onze tweede miskraam (24-08-06) ben ik ruim 5 maanden niet ongi geweest. Ik kreeg toen van de huisarts een recept om mijn ongi op te wekken. En anderhalve maand later kwam het vanzelf. Omdat de gyn vond dat mijn cyclus toch nog wel aan de lange kant was heeft hij mij nu ook clomid voorgeschreven, voor alvast 4 maanden. Als ik volgende maand ongi wordt moet ik voor een HSG onderzoek naar het ziekenhuis. Als ik jou was zou ik wel even de gyn opbellen. Misschien wordt je dan zelf ook nog wat rustiger. Heel veel succes meid, ik denk aan je! liefs Divi
Hallo meiden hier mijn kaartje Rensie, je moet inderdaad gewoon de Gyn bellen. En je hoeft echt niet bang te zijn hoor, misschien geeft het je juist rust. Zo'n lange cyclus is verschrikkelijk. Geniet van je weekendje weg! Pipi, balen nog geen kruis van FF. Maar het gaat de goede kant op, volgens mij zit je op de wachtbank! Dimmel, balen zeg dat je weer gezakt bent. Ongelofelijk die lichamen van ons! Tijgertje, fijn dat je bij de Gyn bent geweest en dat je ei op springen stond. Nu afwachten wanneer je temp stijgt. Divi, je ei is onderweg . Ik heb vanmorgen weer heel veel pijn gehad aan mijn niersteen. Dus ik kom net uit bed, en nu is het een beetje gezakt. Hopelijk krijg ik een rustige dag vandaag! X Neia
ga nu eerst weekendje weg, als er dan nog niks is gebeurd, dan ga ik denk ik wel bellen met de gyn.... maar twijfel heel erg (ben een bangepoeperd ) rensie[/quote] hoi rensie als eerste een heel fijn weekend en geniet ervan kan me voorstellen dat het moeilijk is maar ik zou het toch doen als ik jou was. en als je eenmaal daar geweest bent denk je misschien wel had ik het maar eerder gedaan. alvast een dikke knuf van mij want z'n lange cyclus gun je niemand. gr patricia
Hallo meiden, Ik ben wat later dan normaal maar dan hier wederom de magere resultaten voor vandaag... jullie raden het vast al, ik ben weer gezakt! :x Ik heb wel vruchtbaar slijm nog steeds in overvloed... Hoe vaak en hoe lang hebben jullie dat normaal? @rensie, een dikke knuf! Ik denk niet dat ik ook maar iets kan zeggen dat dat frustrerende gevoel bij je weg kan nemen maar ik denk aan je en blijf heel hard voor je duimen! @pipi, nog geen kruis... zijn ze op de bon bij ff of zo? Vreemd hoor, hopelijk morgen dan...? Heb je hem nog niet van opk afgehaald? @dimmel, balen dat ook jij gezakt bent! @tijgertje, gelukkig dat je goede berichten van de gyn hebt! Laat dat super ei nu maar springen! Good luck! @Divi, jij gaat ook al weer snel! Morgen omhoog met je temp! @neia, wat balen dat zo'n pijn hebt! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt! @Evi, nog een paar dagen voor je kan testen... spannend hoor! @Anoul, als je nu gestegen bent kon je je ei gisteren wel eens gehad hebben... In dat geval suc6 op de wachtbank!
hoi wieffie als ik opk weg haal geeft hij helemaal niks meer aan snap er ook niks van gewoon weer ff wachten tot morgen. heb dit nog niet eerder mee gemaakt. ik heb tot nu toe nog nooit echt slijm gehad wel iets natter rond die tijd 2 a 3 dagen maar kon er nooit draden van trekken of zo. gr patricia
mmm... raar idd... hopelijk dan morgen een mooi kruis meid! Ik heb al meerdere dagen deze maand gehad dat ik flinke draden kon trekken... vandaag ook weer. Ik heb ff gekeken maar als mijn temp morgen 36.5 of hoger is krijg ik een stippelkruis. Weten jullie waarom ff soms een stippelkruis geeft?
ik dacht een strippelkruis als ff het niet zeker weet of het je ei was of niet ik heb op mijn kaart ook 3 dagen nog hoge temp ingevuld maar nog geen kruis dan. ik wacht het wel gewoon af gr patricia
Nou meiden, ik heb al een tijd niet meer hier op iedereen gereageerd, dus dat wordt wel weer eens tijd he @tijgertje, als je nu nog niet goed geklust hebt, dan weet ik het ook niet meer! Hoop dat je eitje geweest is! @dimmel, jeetje meis wat een lange cyclus gaat dit worden hopelijk komt je eitje gauw, ik duim voor je! @pipi, wat gek dat je alleen een streep gekregen hebt van ff. Eitje is in ieder geval geweest dus afwachten maar weer! @rensie, wat lief dat je naar me vraagt hier gaat het goed, ben weer helemaal beter en ik ben alweer een paar dagen op weg in mn nieuwe cyclus . Jij bent ook alweer een tijd bezig zeg, ik hoop dat je eitje gauw komt! Pfff 73 dagen alweer . Succes meis. En veel plezier met je weekendje weg! @divi, jij bent ook alweer lekker op weg naar je eitje. Ik duim voor je meis! @neia, jij hebt ook een gekke dip in je kaartje! Nu op weg naar je ei! @wieffie, ook al zon lange cyclus, maar je bent al iets stijgende, hopelijk komt je eitje gauw! Of is hij inmiddels al geweest? Ff geeft inderdaad een stippelkruis als hij niet zeker weet. Je krijgt vaak een dik kruis als je ovutesten gebruikt of als je slijm invult. Ik zag dat jij dit ook gedaan hebt, maar jij hebt meerdere keren eggwhite ingevuld, dus daar kan ff van door de war raken. Dit is mijn kaartje voor vandaag.
@neia och ja ik wacht maar af he zo gaat het meer door! @wijffie ja echt balen ook voor jou! @roses nou ik hoop dus echt niet dat dit een lange cyclus gaat worden dan word ik gek!
Hoi meiden! Willen jullie eens naar mijn kaartje kijken? Wanneer denken jullie dat ik mijn eisprong heb gehad? Dit is pas de eerste ronde dat ik ben gaan tempen.... vandaar... Groetjes Jelske
nou rensie, ik ga met je mee hoor... kl.te eitje .... kom nou .................. Ben hetmeer dan zat...... dag 64 gaat in zonder ei
ik ben zo bang dat ik deze maand weer teleurgesteld ga worden nog 2 dagen en ik kan testen de temperatuur is 1 tiende graad hoger dan normaal na de eisprong of dat beter is weet ik niet maar verder voel ik helemaal niks ik ben zo bang dat ik het niet kan hendelen als het weer negatief is na mijn miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik steeds zon kl(*&&%%*te bui als ik ongie word omdat ik inmiddels wel het wachten vreselijk zat ben voel me zo klote.......
ik word hier helemaal gek van de zenuwen zit in mezelf steeds ik zal wel niet zwanger zijn maar toch blijf ik hopen ik ga zondag testen als de temp dan nog hoog is duim je voor me?