ha ha evie ik kon ook niet wachten ik ook hartstikke negatief vanmorgen wanneer waag je weer een gokje? en natuurlijk even de vraag wanneer zou ik het het beste weer kunnen proberen want morgen staat er natuurlijk niet ineens een vette streep
Ga pas weer maandag testen. Ik ga vannacht het vliegtuig in! Maar m'n temp was gisteravond ook laag en vanochtend weer hoog?
Hallo meiden, Ik heb een stippelkruis! Ik ben echt helemaal blij! Als het allemaal klopt dat wordt mijn cyclus weer een paar dagen korter! Nu op de wachtbank. @Evi en lammetje, balen meiden. Ik hoop dat jullie allebei te vroeg waren en over een paar dagen een mooie positieve test hebben! Tijgertje, volgens mij komt je ei nu ieder moment! Suc6 met klussen Dimmel ik ben erg benieuwd naar je temp! Hopelijk ben je omhoog! Pipi, hopelijk doe je me nu na en heb jij ook eidenlijk je kruis! Meiden allemaal iig bedankt voor het meeduimen! Zo te zien heeft het geholpen!
goedemorgen wieffie mooi joh dus je zit nu ook op het bankje kunnen we samen een theekransje gaan houden en natuurlijk ook de rest die aant wachten is. hier niet veel byzonders nog steeds geen kruis gr patricia
@wieffie: he lekker hoor dat je je kruis eindelijk hebt, dan is de eerste onzekerheid weer voorbij Succes op de wachtbank!
mmh...gisteren 0.3 omhoog en vandaag weer...zit nu op 36.6, wat ik nog nooit ben geweest! Geen eipijn of slijm verder en ben ook niet ziek! Kijken wat er nu gaat gebeuren....
hoi suzan mooi temp hoor en alle pendels op mei hoop dat het uit komt nog 4 dagen ppffff spannend hoe voel je j. ps mooi paardje heb je 8) gr patricia
M'n paardje is bijna 3, ik kan hem nu gaan inrijden. Ik heb wel al wat vage klachten, zoals een strak gevoel in m'n onderbuik en zere borsten.. maar ja we moeten weer afwachten he?
Ik begrijp er niets meer van, Vanaf cyclusdag 18 is mijn temp hoog. Inmiddels zit ik op cyclusdag 41, ik heb normaal een cyclus van 30 dagen. Op cyclusdag 35 heb ik licht positief getest, op cyclusdag 37 en 39 is er een bloedtest afgenomen, deze was negatief volgens de assistente. Maar er is nog steeds geen ongi te bekennen, mijn temp blijft hoog en ik heb zwangerschapssymptonen. Mijn temp is zo hoog als de dag na mijn ei, hoe betrouwbaar is dit?
Dit is mijn kaartje FF is op 2 april een nieuwe cyclus begonnen, terwijl ik op 19 maart mijn laatste menstruatie heb gehad, 5 april was mijn eisprong. Ik heb nog niet getest meer, omdat ik zo teleurgesteld was met die bloedtest. Kan een bloedtest negatief zijn en dat je toch zwanger bent.
nou evie gaan we allebei maandag weer testen spannend ook wel leuk dat we gelijk lopen met testen laat je het maandag even weten doe ik dat ook ben kei nieuwschierig hoe het dan ook bij jou is ! Jeetje dimmel jij maakt echt een berglandschap is jou cyclus altijd zo wisselvallig? Susan jij zal inmiddels ook al wel kriebels hebben zou het zo zijn ? voel je al iets waarvan je denk ja dat hoort bij het zwanger zijn? Meiden allemaal succes ik duim voor jullie in deze spannede tijd! groetjes lammetje
jeetje mercedes. zo'n net kaartje heb ik nog nooit gezien.De mijne lijkt op de himalaya. zou je niet eens een testje wagen? Je temp blijft zo mooi hoog
Dat is juist het probleem, ik heb positief getest met een urinetest, maar 2 dagen later in het ziekenhuis zou de bloedtest negatief zijn.
Hoi meiden Ik heb weer ff mijn kaartje laten plaatsen omdat wij geklust hebben en ook ff kijken naar me banner liefs tijgertje