Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    katooke , wieffie, dimmel jullie hebben hoopvolle kaartjes

Hopefull, je moet omhoog niet omlaag, geen bloed geeft moed
    Divike, je kruisje is gezet

Tijgertje we gaan voor je duimen

twinny, fijn dat je nog steeds bij ons verblijft.

kaartje van vandaag, morgen krijg ik m'n kruisje op dag 14 heb ik gezien, heb gefoeterd

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames, ik lees dat er toch dames ongie zijn geworden balen zeg succes volgende ronde!

ik zie ook een paar mooie kaartjes hoog houden die temp, pfffffffpffffffff succes met wachten!

rensie yes je kruis blijft staan succes!

alle andere dames ook succes heb niet alles onthouden van iedereen!

liefs

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    oh ok thnx dat wist ik niet ben eens benieuwd dan!

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

hier mijn kaartje voor vandaag ben weer 0,1 graden gestegen hoop dat ie nu in een regelrechte lijn naar boven gaat haha..

maar ik snap niet waarom ik dan wel die ongesteldheids steekjes krijg :( . maar ja we wachten af.

5. hoi meiden,

hij staat er nog....
    maar ben er op een of andere manier beetje sceptisch over, ik vind het zo'n lage temp steeds...
    gisteravond wel pijnlijke (.)(.)
    ik weet het dus niet....
    sorry dat ik beetje weinig op andere berichtjes reageer, zit te veel over mezelf te piekeren :(

liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

6. Trix

Trix Lid

7 mei 2007
    56
    0
    0

Hier is nog ff mijn temp.kaartje!
    Ik vind het heel erg spannend allemaal...

Morgen gaan we een test doen... ik hoop zo dat het gelukt is!
    Eerlijk gezegd, denk ik niet dat het meteen de eerste keer raak is... maar je weet het natuurlijk nooit!

Tijdens de dagen van m'n eisprong had ik veel meer last van gevoelige borsten, maar dat is nu steeds minder aan het worden. M'n temp. is nog wel hoog... we wachten het nog maar ff af...

@alle meiden, veel succes! Ik zal voor iedereen duimen!

Liefs Trix

7. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen allemaal!

Hier mijn temp kaartje! Wat vinden jullie ervan? Ben alleen pas halverwege weer begonnen te tempen, nadat mijn vriend en ik even een pauze hadden ingelast. Ben bang dat het deze maand niets wordt...Alhoewel ik nog nooit zo'n hoge temp heb gehad als vandaag. De thermometer piepte ook anders als anders, in de beschrijving staat dat je temp dan te hoog is...Morgen nog maar eens kijken.

Liefs Bregt

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dat is pas echt een piek inderdaad!
    Mijn temp is nog steeds hetzelfde, rond 36.6. Dus dat is nog hoog voor mij. Had gisteren helder bloedverlies, daarna niets, nog een klein beetje bruin. maar mijn temp is niet gedaald. Kan dezelfde dag dan toch de ongi doorzetten? Of moet dat echt de temp eerst lager zijn? Overmorgen NOD, maar misschien morgen alvast een testje doen. Als de temp nog hoog is uiteraard. Maar ik heb er een goed gevoel voor deze maand. Spannend!

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    yes heb m'n kruis gekregen en mooi vast gezet.

Ben wat misselijk hopelijk niet weer ziek aan het worden met dit kutweer....

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meisjes,

Ik plaatsnu ff gauw mijn kaartje en verdwijn dan weer snel mijn bedje in... Het was een latertje vannacht. Mijn vriend heeft meegedaan aan de TSOP (Twense Series of Poker) En is gisteren 13e geworden van de 202.
    Maar goed, hier mijn kaartje;

Ik zal straks op jullie allemaal reageren!

Liefs!

11. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hier is mijn kaartje, ziet er teleurstellend uit! Ik ben inmiddels twee dagen overtijd, heb eigenlijk geen zwangerschapsverschijnselen en met zo'n lage temp weet ik dat we het de komende maand weer gaan proberen.
    Ik baal ervan dat mijn cyclus steeds langer wordt. Elke keer ben ik overtijd. Ik neem telkens mijn langste cyclus als uitgangspunt maar er komen elke keer dagen bij, erg balen!

He, wieffie, jouw kaartje ziet er nog wel veel belovend uit! Succes nog.

[img=http://img244.imageshack.us/img244/5954/kaartje16meimi9.th.png]

12. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Wieffie, wat leuk! 13de van meer dan 200, dan mag hij zichzelf toch wel een beetje kampioen noemen :D .

@ Rensie, das toch niet erg dat je niet op iedereen reageert! Probeer niet teveel te piekeren meid (zegt hier geen poker- maar een piekerkampioen hoor ;) ). Misschien een idee als je het eens lekker van je afschrijft? Als dat werkt voor je uiteraard. Wie weet lucht dat een beetje op en wordt het piekeren wat minder... Sterkte hoor! En je weet ons te vinden ;)

@ Zico, niet ziek worden hoor!

@ Wies, bij mij daalt mn temp later pas maar dat zegt niets hoor! Spannend, hoop dat je gevoel gelijk heeft!

@ Trix en Bregt, succes!

@ Dimmel, ben benieuwd- hij moet maar snel omhoog dan he :D

@ Lot, bedankt voor het blazen; bij mij heeft het geholpen ;) hihi...

Ik heb gister flinke kramp gehad en vanochtend bloedverlies :( , nu ga ik me gelijk weer van alles in mn hoofd halen (zit 6/7 dagen na mn ei afhankelijk van tijdstip ei, dat kan ook donderdagochtend vroeg geweest zijn) en dat was ik nou net niet van plan deze maand! Vond het wel lekker om geen tempdip en andere rare dingen te hebben :( . Maar goed, stiekem duim ik uiteraard dat het raak is ;) . Kaartje is niet zo bijzonder!

Iedereen fijne dag vandaag!

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    volgens mij ben je zwanger hoor, wanneer test je, je zit op dag 15 als ik goed tel

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja eg wel...haha ja zeker anders gaan me pendels naar de klote.

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Wiefie: ben heel benieuwd naar je testje morgen....

Tijgertje: het ziet er heel hoopvol uit, ik duim voor je meid....

Zico: succes op de wachtbank....

Anoul: balen meid, ziet er inderdaad niet best meer uit...

Vraagtekentjes: duim voor je dat het een innesteling geweest is.....

Alle andere ook weer heel veel succes...

TWinny

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag:

Sorry maar heb weinig tijd om de tempkaartjes te kijken. Vanavond heb ik alle tijd en zal dan zeker reageren op jullie kaartjes, meiden.

liefs Divi

17. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Huh, waarom is het kruis bij jou blauw?
    Hier verder geen nieuws, temp blijft steeds 36,6 36,7 voor mij normaal, ik heb een lage basale temp. Ik begin op 36,2 ongeveer.
    Voel me alleen zo niet lekker deze week, ben misselijk en heb hoofdpijn en erg slap. Zal wel van dat klote weer komen daar word je ook niet beter van.
    Ben er nog niet uit of het van het foliumzuur komt, sinds een week slik ik dat en vlak daarna is mijn misselijkheid begonnen. Nu ook erg last van mijn darmen. Maar ja het begon ook vlak na mijn ei en ik heb wat spanningen gehad in mijn werksituatie.
    Voel me nu erg bleeh. Meestal voel ik me in de loop van de dag beter.
    Wie gaat er nog testen en wanneer?
    Ik pas over een week als ik dan nog niet ongi ben. Hou voor de zekerheid weer een langere cyclus aan.
    Aan mijn temp is niks bijzonders te zien dus het zal wel niks zijn.
    Wanneer stijgt ie als je wel zwanger bent?
    Nou dames succes, zie een aantal mooie kaartjes hier. Van die hele hoge stijging weet ik t niet, misschien word je ziek? Hoop het niet natuurlijk.

X

18. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi meiden, ik wil heeeel graag even een reactie van jullie op mijn kaartje, want ik weet niet wat m'n lichaam nou aan het doen is. Er is geen duidelijk piek of daling en mijn cervixslijm is ook niet doorzichtig draden trekkend blabla, sorry voor het praatje. Maar ik begrijp m'n kaartje niet, denken jullie dat mijn ei al is geweest? ?
    Ik had de afgelopen dagen en afgelopen weekend zo'n ei pijn, nu is het weg.. :(

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hey ff vraag op FF kan je invullen creamy of eggwhite waaraan herken je no het verschil ?

is dit un domme vraag :oops: sorry dan dachde dat het zowat het zelfde is
    en moet je dat alleen invullen als je dat de hele dag heb of kan het ook 1 a 2 keer voorkomen dat je het verlies. :oops: :oops:

Deel Deze Pagina