Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nee, ik begin echt helemaal gek te worden... Ik ga absoluut morgen testen! Ik kan haast niet meer wachten ;)

2. oooooohhh spannnend! mijn duimen draaien!
    liefs rensie

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik kon niet meer wachten, heb net getest en helaas negatief :(

Nou ja afwachten maar weer.... :cry:

4. Niet meer actief

Ik kom even binnen jubelen....
    Ik was hier niet meer zo actief bij de kaartjes, maar wil toch even zeggen:
    IK BEN ZWANGER!

Oh oh ben zo blij! :D

Jullie allemaal succes, blijf jullie volgen hoor!

5. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Mariekepieke,

VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Geniet ervan!

Dat we maar met vele mogen volgen ;) hihi...

6. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Meiden,

ik kan het niet laten te vragen... Wie heeft er ervaring met een innestelingsbloeding?
    Ik ben er helemaal niet zo van (althans, próbeer ik haha) dingen te interpreteren hoor. Spotting begint bij mij altijd vroeg maar nu is het wel heel duidelijk te vroeg, én anders dan normaal... Als ik mn cyclus en lt fase aanhoud zoals de laatste keren, heb ik ongeveer vlg week vrijdag mn NOD. Zit nu een week na mn ei en heb een duidelijke maar heel korte bloeding, niet de spotting die ik gewend ben, had gisteravond kromtrekkende kramp en daarna begon het...
    Ik sta heel sceptisch tegenover het merken van een innesteling (begrijp me niet verkeerd hoor :oops: ) maar op deze manier heb ik het nog niet eerder meegemaakt dat ik me kan herinneren :(
    Zijn er meiden die zéker weten dat ze er 1 gehad hebben? Hoe ging dat dan? Je hoort zo vaak dat maar zo weinig mensen het merken, ik geloof bijna niet dat ik er 1 kan zijn... Pfff, laat ik me toch weer gek maken he, blij dat ik een afleidend programma heb vanavond ;)

Thnx en fijne avond (spiek zo nog even snel :D )

7. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ach..lieverd toch verdomme zeg :cry:
    Mss heb je te vroeg getest?
    Hoe lang is je lutheale fase nu ? ?
    Al 16 dagen toch...?

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ Mariekepieke
    gefeliciteerd ermee ;)
    heeft dat niet tempen toch geholpen he

9. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik had dit (6 dagen lager dan de verhoogde dag) op een hele uitgebreide site gelezen (kan even geen link bijvoegen omdat ik op mijn werk zit). Volgens mij worden er verschillende handleidingen gehanteerd, of niet? Zelf kreeg ik bij FF ook een ei 2 dagen voor dat ik volgens deze regel een ei zou moeten hebben gehad. Toen vond ik de FF ei dag ook logischer omdat ik op die dag flinke krampen heb gehad en echt een flinke hoeveelheid slijm heb verloren.
    Ik ben toen maar op mijn lichaam afgegaan.

10. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ vraagtekentjes,
    ik heb zelf bij de zwangerschap van Valentijn* geen nestelbloeding gehad, wel had ik een keer in het begin nog vóór de posi test een hele erge maagpijn, zo pijnlijk dat ik er misselijk van werd en er scheel van ging kijken, dat was echt heel pijnlijk.
    Nu had ik de vorige cyclus ongeveer 7 of 8 dagen na mijn ei een bloeding, dwz 3 druppels bloed en verder niks, en tadaaa ook niet zwanger.

Ik zou je graag uitsluitsel of bevestiging willen geven maar het kan dus van alles zijn.

11. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ok, ja ik weet niet wat je hebt gelezen natuurlijk, maar afgaande op mijn lichaam denk ik ook dat mijn ei al is geweest namelijk op dag 17, dus we wachten af wat mijn temp morgen doet, en of ik dan mijn kruis krijg.
    Momenteel heb ik geen krampen meer, dus wat dat betreft heb ik wel een goede hoop dat hij al is geweest...
    Pff dat wachten he :(

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    je kan dit bij FF vastzetten, override heet het maar doe het pas als ik een rood kruis heb, ja waarom weet ik niet maar doe het gewoon.
    Staan onder analyses denk

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    balen meis, wacht nog een paar dagen en probeer dan nog eens, maar je hebt zo'n mooi kaartje dat ik echt zou denken dat je in de prijzen zou vallen

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    gefeliciteerd meis geniete ervan

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik zit nu op 17 DPO als ik idd op dag 28 mijn ei heb gehad...
    Toch ben ik wel ff down van... Ik ben bang dat ik helemaal nog geen ei gehad heb :(

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey lieve meiden

Goedemorgen iedereen

Na gister dacht ik dat mijn temp helemaal beneden ging had geen hoop meer maar vanochtend schoot ie ineens weer naar 37,2 graad
    Zou het dan toch iets betekenen? :D

Zelf voel ik mij tiptop in orde alleen de afgelopen had ik ook ineens wat krampjes maaar nu niet meer en begin ook gevoelige tepels te krijgen heb ik ook al 4 dagen alleen als ik ze een beetje inknijp doet dat pijn

Maar hier is mijn kaartje

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

helaas nog geen ei door clomid:

@Divi ik zag dat het bij jou ook langer duurde, krijg je de volgende ronde (hoop niet dat het nodig is natuurlijk) een hogere dosis? Veel succes!!!

Fijne hemelvaart allemaal!

18. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen allemaal,

Gister vond ik het zo raar dat ik zo'n hoge temp had, maar nu weet ik waarom. Ze noemen het ook wel ziek zijn.... :) blegh. Temp van vanochtend is nog hoger. Dus hier kan ik geen peil meer uit trekken... Gewoon maar wachten op mijn ongi dus......helaas

Liefs Bregt

19. goedemorgen dames,

wieffie balen meid, wie weet te vroeg getest of je ei moet nog komen? ik leef mee

tijgertje, ziet er mooi uit
    linda, kom op met dat ei!

ff heeft mijn kruis verplaatst naar dag 79 i.p.v. dag 75 wat denken jullie?[​IMG][/url][/img]

knuffel rensie

20. Trix

Trix Lid

7 mei 2007
    56
    0
    0
    Echt balen hè Wieffie? :(

Wij hebben vanmorgen ook een 1e test gedaan. Ook negatief. BALEN!

Ik had zelf rond de eisprong meer last van gevoelige borsten enzo... Dit is nu allemaal steeds minder geworden. Dus... ik had al het vermoeden dat het negatief zou zijn.

Nu maar wachten op de :evil: :evil: ... of maar hopen dat we toch nog te vroeg getest hebben.

@alle zwangeren: GEFELICITEERD en geniet er maar lekker van!

@de rest: SUCCES!

Liefs Trix

Deel Deze Pagina