wauwwww olga van harte meis! ook voor je ventje! Geniet er lekker van, en kom maar op met die mooie bannner
Katootje, Roses en Wieffie bedankt! Jeetje, we zitten elkaar echt zo aan te kijken van 'gaat dit over ons' en 'zijn wij nu echt aan de beurt'. Ik denk dat het echte besef en gevoel pas eventjes later komt. Laat mij morgen maar kotsmisselijk wakker worden als bewijs.... Katootje, ik ga maandag wel bellen naar de gyn of de afspraak nog door gaat. Hij zei vorige keer dat als we zwanger zijn, we bij hem na drie weken een echo krijgen. Terwijl ik dit schrijf, kijk ik steeds even met een schuin oog of de stip er nog staat... Liefs Olga
Hi hi! We gaan nu eerst even lekker uit eten. (geen carpaccio of biefstuk!) Vanavond of morgen zoek ik een mooie banner uit. Morgen wil ik een test van clear blue waar zwanger op komt te staan. Lijkt me zo leuk.
@roses lief dat je naar me vraagt hier gaat het wel goed, druk met ziekenhuisbezoeken laatste weken veel onderzoeken gehad daar krijg ik 23 mei de uitslag van mijn cyclus is gewoon elke keer veel te lang ( gem 40 dagen) dit betekent dat ik maar 6 keer per jaar en eisprong heb en dat in combinatie met het trage zaad van mijn mannetje wordne de kansen op een spontane zwangerschap heeeeeeeel klein, maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit he en met jou? druk aan de klus?
@naomi, jeetje wat spannend zeg! Ik ga voor je duimen en ik hoop dat alle uitslagen 23 mei gewoon goed zijn! Wel balen dat je ook van die lange cyclussen hebt, maar je hebt maar 1 zwemmertje nodig, dus er is nog wel kans Ik hoop voor je dat het gauw lukt! Ik hou je in de gaten! Ik dacht dat ik mijn eitje zou krijgen toen mannetje weg was met zijn werk. Maar ik heb weer een verlaat eitje, dus dit keer wel mazzel. Gister toen mn ventje thuis kwam lekker geklust. Voor vanavond had hij plannen, dus ik heb hem net even aan zn jasje getrokken Hopelijk komt mn eitje gauw
@ ja ze hebben wel af wat gezien, 28 eiblaasjes bij mijn linker eierstok 12 is al teveel, ze weten niet waaraan het ligt dus dat er IETS mis is is een feit, nu alleen nog achterhalen wat er mis is , wel spannend hoor het is elke keer zolang wachten klus ze jij he! ik hoop echt voor je dat het deze maand goed raak is!