cm? weghalen sorry ik bedn beetje erg blond in die dingen volgens mij heb ik dat nu gedaan zou je nog eens willen kijken? want hij zegt op de site nog niet gevonden of gezien. maar je temperatuur moet toch voor eisprong hoger zijn en niet het laagst? heb gister wel wat krampen gehad ja maar meende altijd dat temp hoger moest zijn of ben ik nu in de war.
Je temp gaat eerst omlaag en pas als ie omhoog is gegaan (vaak met 0,2 of 0,3) dan heb je je ei dus gehad. Dus je kan pas achteraf zien (met tempen) wanneer je 'm hebt gehad. Dus je temp is pas NA je ei hoger. Hoop dat het zo wat duidelijk is. X
ik vat um hahahaha heel erg bedankt najah hoop het in ieder geval dat ik dat dus over paar dagen wel merkt
Maakt niet uit hoor, we leren hier allemaal wel wat van elkaar Wens je veel succes met je ei "spotten" . Bij mij was FF ook wat in de war, mijn ei is toch ergens tussen dag 11 en 16 geweest. X
ja het is altijd makkelijk als je van andere kan leren. nou jij ook sucses met zwanger worden hoop dat het snel lukt en ik hoop dat ik me ei kan spotten
Denk dat het moeilijk te zeggen is omdat je weinig hebt bijgehouden sorry. Zo heb ik geen compleet beeld. Hoop voor je dat je temp zo omhoog is gegaan omdat je zwanger bent. groetjes
wieffie; balen dat de doorkomen. Maar bij mij ook denk ik. Ik was er heilig van overtuigd dat ze niet zouden komen. Mijn temp was vanmorgen nog steeds gelijk. Voelde eigenlijk de hele dag niets. Rond een uur of drie begon ik ineens kramp te krijgen. En ja hoor, een veeg bloed. Tampon ingedaan, later uitgedaan(toch even checken) en alleen bruine spotting. Nu alleen even een maandverband in, heel weinig verlies. Echt raar, normaal op de NOD spoelt het eruit! sorry hoor! En waarom is mijn temp dan nog zo hoog?
http://img244.imageshack.us/img244/1783 ... rilxi8.png nog een poging. Wat ben ik toch een kluns wat dat betreft..
@Wies; 'ze' zeggen dat als je een cyclus hebt van 30 dagen en je je ei op dag 14 hebt dat je rond je NOD wel eens bloed kan verliezen maar dat dit kan zijn van een innesteling Heb ik gelezen ergens op deze site, maar pin me er niet aan vast. Wie weet moet het idd nog doorzetten... Ik duim voor je!
Bengeltje geeft niet hoor, ik heb vast ook 'blonde' vragen gehad, en zo heeft iedereen wel vragen gehad in het begin, dus gewoon lkkr vragen! Met CM bedoel ik 'cervical fluid' en 'menses/spotting'. Als je dan bv de cervical fluid zou weghalen (dus creamy/wattery/etc.) dan kijkt FF niet naar je cervical fluid maar naar je temp. Kan soms beter zijn omdat je zelf af en toe je 'slijm' verkeerd kan interpreteren, en daardoor geeft FF dan een verkeerd kruis aan. Tis maar een tip En je temp moet idd lager op de dag van je ei, nadat hij gesprongen is gaat je temp omhoog. Daarom denk ik ook dat bij die lage temp je ei is geweest, maar zoals ik al zei, wacht het even af wat je temp de komende dagen doet..
shedevil; oh, waar heb je dat gelezen? Ik heb 4 dagen voor mijn NOD ook 1 veeg bloed gehad, en gisterenochtend 1 keer heel veel slijm met rozig bloed erin. Erg raar, dit heb ik andere cycli nooit. Maar wat je zegt, moet me er niet teveel aan vast pinnen. Ik zit elk uur op de wc, haha
Pff waar dat weet ik echt niet meer, deze site is één grote doolhof dus ik lees overal wel wat hihi. Ik heb zelf gister en vandaag roze bruin slijm en echt heel veel, vooral gisteren. Vandaag zakt het alweer. En vandaag zou de innesteling kunnen zijn, dus ik zit me eigen helemaal gek te maken dat dat het is geweest! Verschrikkelijk eigenlijk, dat je je zo druk maakt.
Hey meiden Ik denk dat ik maandag ga testen zolang ik niet ongi ben maar ja ben een paar keer overtijd geweest en ik weet dat je lichaam voor de gek kan houden maar we zien wel Maar ik hou jullie verder op de hoogte oke liefs tijgertje23
kijk ben ik gelukkig neit de enige naja scheeld een hele hoop dat er genoeg meiden zitten die het wel weten ik zal het allemaal eens weg halen de CM heb ik al weg gehaald wel een goede tip thnx
@ She Devil, ik bestel de zwngrschpstesten van hier meestal en ik vind ze prima! Heb de laatste keer de op 1 na goedkoopste genomen (met een pipetje 5 druppeltjes op test laten vallen), 6 voor 3 en ook gewoon goed! @ Rensie, las iemand de tip geven om dat blanco "hoge" rondje weg te halen, heb je dat al geprobeerd? Mss zegt ie dan idd wat anders! Ik vind, al raak je gewend aan dat wachten dat we met zn allen even moeten blazen de komen de 13/14 ochtenden, dan 2 blauwe streepjes! Daarna mag je met alle liefde 9 maanden wachten van ons! Ben overigens veilig terug uit de dierentuin hahah, deze apen hadden een iets grotere gracht . Mn vriend kreeg ik wel met moeite weg, die moest zn paspoort bij de uitgang laten zien! hihi @ de meiden die op mn kaartje gereageerd hebben *dankjewel voor de positieve reacties!*
Ok bedankt vraagtekentjes, ik vroeg me ook af of je met deze testen idd al 4 dagen voor nod kan testen? ? Want ik wil niet, lees KAN niet wachten maak mezelf helemaal gek.
Whahahahahaha loooool Die van mij zit er nog, ze dachten dat er nog één was uitgebroken dus die ligt nou daar met een verdovingsspuit in z'n reet. Hmm wel lkkr rustig zo