Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    echt raar, mijn temp is nog steed hoog.

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Tijgertje,
    Wat spannend zeg!
    Ik ga heel hard voor je duimen.
    Wanneer wil je gaan testen?

liefs Divi

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi divi

Me vriend en ik hebben besloten om maandag te gaan testen
    Dus ik hou de spanning nog aan hihihihi

Jullie horen het van mij ;)

liefs tijgertje23

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    nog 1 dagje en je kan testen, hier mijn kaartje van vandaag.

Dames en laat voor ons allemaal een vette +na het lange wachten he. Zou toch geweldig zijn he , allemaal samen zwanger

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey zico

Jaaaaaaaaaaaa laten we allemaal [-o< [-o< [-o< [-o<
    Ik ga maandag testen

Duim je ook voor mij?

We gaan vanmmiddag lekker zwemmen

Liefs tijgertje23

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ga zeker voor je duimen

7. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    wieffie balen meid.

ik heb mezelf ook voorgenomen om deze maand is iets minder actief te zijn.
    maak mezelf ook veel te gek elke keer en wat heb je eraan helemaal niks als je weer ongie wordt.
    alleen weer dikke terleurstelling.

meiden allemaal weer veel klus plezier en voor de gene op de bank veel s6 allemaal.

gr patricia

8. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi wies

mijn temp bleef deze keer ook erg hoog. pas op dag 5 van de cyclus zakte hij.

gr patricia

9. hoi meiden,
    ontzettende buikkramp... :evil: kunnen toch nog niet? wat is dit nou weer?

tijgertje, succes morgen

liefs rensie

10. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Wieffie, dikke knuf meis :cry: , dat is helemaal niet leuk nee... Deze ronde heel veel geluk gewenst!

Rensie, blijven flapperen! Gaat goed zo :D , alleen die buikkramp niet natuurlijk :cry: . Iets verkeerds gegeten?

Divi en SheDevil :whistle: Spannend!

Hier klopt het bruinverlies weer aan :cry: . Heb daar altijd zó'n hekel aan [-( ! Het zegt niets heb ik al meegemaakt maar ik baal er wel van :cry: (voel me dan niet schoon en herinnert me weer duidelijk aan wat waarschijnlijk komen gaat). Mn (.)(.) tape ik het liefste in ofzo :oops: want álles doet zeer (hobbels in de weg trap op auwauwauw). Tja, ik vind die w8bank niet leuk meer! Als ik 16 DPO aanhoud is mn NOD do of vr, maar ik twijfel of ik dan wel in mijn geval op 14 DPO al kan testen zeg maar. Nouja, eigenlijk heb ik er niet zo'n vertrouwen in deze maand hoor. In het begin had ik een heel posigevoel, nu helemaal niet; kalm zelfs zo van "helaas". Wel had ik weer 0,1 hoger maar ander tijdstip getempt (verslapen).

Wel had ik zoiets raars vandaag! De straatkrantverkoper kijkt me aan vandaag en zegt spontaan (vreemde stad dus ken de man niet): "jij krijgt een mooi kind"! :( :( Tja, ik kon m alleen maar vreemd aankijken eigenlijk (was zo verbaasd dat ik zelfs geen krantje heb gekocht want ben beduusd doorgelopen hahaha). Toeval hoor, maar ik liep er net aan te denken :confused:

Meiden, allemaal welterusten!

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    na hier mijn kaartje tot nu toe tot vandaag ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken en weet totaal niet wanneer mijn menstruatie moet komen.

ik helaas ook op de wachtbank

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden

ik begin een beetje hoop te krijgen aangezien mijn temp iedere dag met 0,1 stijgt. Maar ja niet te hard juichen he...

@wieffie balen meid! hopenlijk heb je deze rond meer geluk

Liefs Dimmel

13. Trix

Trix Lid

7 mei 2007
    56
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@Dimmel: Ook vroeg vandaag? Spannend zeg, jouw kaartje, tuurlijk blijven hopen!!! Veel succes.
    @Wieffie: Dikke knuf... Heel veel succes in deze nieuwe ronde!!! 07-07-07 is toch ook een geweldige datum!! Ik ga zeker duimen voor je!
    @Divi: Je temp is weer omhoog gegaan! Ga zo door meid! :thumup:
    @Bengeltje86: Blijven hopen op een wonder hoor!!! Ik weet dat het vervelend is op de wachtbank! Ik duim ook voor jou!
    @Nikkie: Hoe is het bij jou vanmorgen? Ga je er een test aan wagen vandaag? Heel veel succes! Hoop dat je een dikke + krijgt!
    @de rest, die ik tot nu toe even vergeten ben.... ook heel veel succes!

Hieronder mijn kaartje! Ik blijf 't spannend vinden, deze 1e ronde. Had verwacht dat mijn ongi zou komen dit weekend, had wat krampen... maar 't blijft nog steeds uit! M'n temp is nog hoog... maar m'n testen steeds -. Ik heb me nu voorgenomen (proberen) te wachten tot donderdag! Maar dat is nog zo lang!!! ;) Ik ben al een hele week chagrijnig! Toch de :evil: :evil: ??

Liefs Trix

14. hoi, 0,2 omlaag....
    ik moet omhoog! pppffffhh
    [​IMG][/url][/img]liefs rensie

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Rensie volgens mij heb je een mooie innesteling meis, morgen terug omhoog he.

Kaartje van vandaag. Weer keelpijn, daarvan gisteren zo', hoge temp denk

16. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Rensie, wij blazen!

Dimmel, succes meis, omhoog blijven gaan he ;)

Trix, succes met wachten, duim duim :D

Zico, ook morgen weer omhoog hoor (maar niet door keelpijn, hoop dat het over is?)!

Hier weer 0,1 omlaag en duidelijk meer bruinverlies :cry: . Temp is nog wel hoog maar zag mn vorige kaartje en dat duurt dan ook nog wel 4 dagen voor de :evil: evt komen. Niets uit op te maken dus...

Werkse en fijne dag allemaal!

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja me eitje komt erweer aan. ik heb weer afscheiding. kan nog wel 4 dagen duren of zo hoor maar het begin is er.

ook zie ik ene paar spannende kaartjes ik duim voor iedereen

18. Niet meer actief

@Vraagtekentje:Bizar zeg dat een wildvreemde zo'n opmerking maakt!Mischien een helderziende!Ik zou er iig aardig van ondersteboven zijn..Je kaartje ziet er goed uit.Ik duim met je mee!
    @Tijgertje:Ziet er heeeel voorspoedig uit hoor!Ik kijk vanavond weer of ik je mag feliciteren!

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @trix ben altijd vroeg moet om 7u beginnen met werken dus waarom dan niet direct het kaartje invullen haha

@vraagtekentjes ik wil ook omhoog blijven gaan maar we zullen zien.

Liefs Dimmel

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb nog niet getest, durfde het nog niet aan vanochtend, misschien morgen of woensdag. Als mijn ei wel op dag 16 was dan kan ik pas op dag 30 ofzo testen. Bah ik durf gewoon niet. Heb af en toe heftige krampjes dus als ik naar de wc ga ben ik steeds aan het gluren haha. Ik heb steeds het idee dat ik ongi word...
    Rensie: ik hoop dat je temp weer omhoog gaat morgen!
    Vraagtekentje: je kaartje ziet er wel goed uit, dus misschien had die man wel gelijk. Ik geloof wel in dat soort dingen maar het is wat vreemd als iemand dat zo tegen je zegt.

liefs Nikkie

bij mij is mijn temp niet constant trouwens...

Deel Deze Pagina