Goeie morgen dames, ben vandaag 0,3 omlaag gegaan Werd wel 2 en half uur voor de wekker wakker en heb tot aan de wekker btje liggen draaien en toen pas getempt, dus mss dat het daar aan ligt. Maar die spotting is nog niet helemaal weg Bahhh....
goeden morgen iedereen hier mijn kaartje weer even ik ga voor iedereen duimen die een super mooi kaartje hebben [-o< [-o<
Ha goedemorgen lieve meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. De laatste dagen heb ik erge krampjes en vreselijke last van mijn borsten, ze doen zo zeer.....Fertilityfriend is er niet zeker van wanneer ik mijn eitje heb gehad. Ik denk zelf op dag 18. Als dit zo is dan wordt ik morgen ongi (ik moet dan gelijk bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak voor een HSG onderzoek, deze week nog of volgende week) en als Fertilityfriend gelijk heeft op dag 22 hoop ik maar op een mooie innesteling. @Tijgertje, Meid spannend zeg ? Vandaag is het maandag en en en en ............ @Rensie, Ik ga voor je blazen meis, je temp moet omhoog phhhhhhhhhhhhhhhffffffffffffffffffffffffffffff. Ik blijf voor je duimen @Trix, Jij heb ook een heel mooi kaartje, Ik ga heel hard voor je duimen meis! Jammer maar me temp is omlaag gegaan..... Ik hoop op een innesteling ipv dat de duivels morgen op bezoek komen. @Daantje, Ik duim voor een mooi eitje meis! @Vraagtekentjes, Jou kaartje is ook mooi meis. Ik ga voor je duimen hoor! @Nikkie, Wat ziet jou kaartje er mooi uit. Ik ga voor je duimen hoor. liefs Divi
Zal ook voor jou duimen meis en hoop dat zo'n onderzoek dus niet meer nodig is! Zie hier verder een aantal mooie kaartjes. Ik duim voor jullie allemaal! Mijn krampen zijn nu weer weg, vooral s ochtends en s avonds last van. Verder wel last van mijn borsten maar niet heel erg. Vooral mijn tepels. Verwacht er maar niet teveel van deze ronde. Vind mijn temp trouwens zo wisselvallig, dan daalt ie weer iets en stijgt ie weer. Pfff slopend dit wachten. Ik ga misschien morgen ook wel testen dan ben ik er maar vanaf. groetjes
Nikkie ik zou het ook gewoon doen hoor, gebruik je een gevoelige test zoals die van de kruidvat ofzo..
Nou, heb net een telefoontje van het zh gekregen. Het bloedonderzoek van mijn schildklier was binnen en na het laatste onderzoek was nu alles wél goed. De uitslag van het chromosoom onderzoek was nog steeds niet binnen dus een nieuwe afspraak staat voor 18 juni...duurd nog zo lang....
ja dat duurt altijd lang als je op zo uitslag wacht helaas gaat de tijd niet sneller dan je zou willen
mijn temp is vandaag wel weer wat gezakt heb geen krampen meer zoals gisteren maar nog wel zere borsten en dan heb ik al vanaf dag 25 terwijl ik dat normaal 2 dagen voor dat ik ongie moet worden heb ik zal zo ff mijn kaartje plaatsen
Ja ik word er gek van en ook heel verdrietig, want we weten nog steeds niet wat er mis is gegaan, en nu we weer aan het proberen zijn is dat erg moeilijk. Mss ligt het wel aan mij. Of heb ikiets verkeerds gedaan... alle dingen spoken door m'n hoofd. Wat als ik geen gezond kindje kan krijgen... pfff maak mezelf helemaal gek
Tuurlijk niet meid, soms is er geen oorzaak te vinden. En als ze wel wat vinden dan weet je het tenminste. Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor! Over een tijdje ben je vast weer zwanger! Hoop het zo voor je. liefs Nikkie
ja vele dingen gebeuren zonder aanleiding maar je mag absoluut niet denken dat jij was mis gedaan hebt en het ligt echt niet aan jou. snap best dat de dingen door je hoofd spoken maar je kan heus wel een gezond kindje op de wereld zetten. als de tijd er rijp voor is helaas kan dat soms maanden /jaren duren. blijf hoop houden doe ik ook en ook ik word gek en ga dingen denken. probeer zoveel mogelijk positief te blijven . en ja praat er over al doe ik dat dus alleen hier en op msn en niet met naaste vrienden enzo . ik blijf voor iederen hopen dat ze snel zwanger zijn en een gezond kindje mogen krijgen en dat zal jou ook lukken.
hoi meiden Shedevil: ziet er veel belovend uit, nu volhouden hoor meis.... Divi: kijk maar bij zwangere kaartjes pag. 3 geloof ik....ik blijf voor je duimen en blaas heel hard dat ie morgen weer hoog is.. Vraagtekentjes: de temp is mooi meid, misschien is het bruinverlies wel van iets anders, ik blijf duimen en blaas dat ie morgen weer omhoog is hoor! REnsie: tjee meid, hoop dat de krampen in iedergeval dan ook wat gezakt zijn. Ga blazen datje temp morgen weer omhoog schiet. Bengel: kan me indenken dat je er gefrustreerd van raakt! Maar denk dat je ei dag 25 wel geweest is. Vul anders nog wat fictieve hoge temps in en kijk wat FF dan doet. nikkie: spannend hoor meis, ziet er wel goed uit. Ik duim voor je...... Iedereen weer heel veel succes..... twinny
ik ga dat eens proberen weet eingelijk niet wat ik dan moet zien eerste keer via FF namelijk zal eens kijken net gedaan en als ik dus invul had vandaag 36.5 voor dinsdag 36.5 en voor woensdag 36.6 donderdag 36.7 en vrijdag 36.8 ingevult dan zegt hij dit Ovulation: Possibly around Cycle Day 29 (See Cross-Checking notes below) najah de temp zullen wel laag blijven dat gevoel heb ik
@ Nikkie en Bengeltje, dankjewel voor jullie woorden. Ik weet niet, ik ben nog niet over Valentijn* heen en ik denk ook niet dat dat ooit wel zo is. Het verdriet word niet minder dat merk het weer boven komt en ik me eraan toe geef. Meeste tijd ben ik aan het racen en doorgaan, sta ik er niet zo heftig bij stil. De eerste weken nadat Valentijn8 geboren was heb ik 5 weken binnen gezeten, kwam niet buiten en kleedde me eigen niet eens aan.. nu is het al'weer' 3 maanden geleden, maar op sommige dagen zoals vandaag zit ik er ineens een btje doorheen, en voel ik mezelf maar zielig. En dan als je geen antwoord krijgt op je vragen ga je zelf dingen zitten invullen.. moet ik mss niet doen. Maar je bent er zo mee bezig, en dan nu met weer proberen zwanger te worden, het gaat dan toch knagen.. Maar ja, ik hoop dat ik snel ongi word (want dat zit er toch denk ik wel aan te komen) en dan weer fijn naar de volgende ronde. Ik heb nog een pendel staan voor juni van Caruli dus dat moet haast wel goed komen
hey ik denk ook echt niet dat je valentijn zult vergeten en je komt daar nooit overheen het is en blijft jou kindje of hij nu bij je is of vanuit de hemel op jou neer kijkt. het is gewoon erg dat hij niet bij je mocht blijven maar je moet jezelf niets verwijten. eens zult valentijn je verassen met een broertje of zusje voor hem. en dat je na de bevalling van je zoontje niet aanklede of dergelijke kan ik me helemaal inkomen helaas gaat alles veder zonder valentijn maar je weet altijd dat hij in je hart voortleeft. en dat je bezig bent met zwanger worden up en downs krijg kan ik geloven moet ook erg moeilijk voor je zijn. helaas kan je er niets aan veranderen. maar verwijt jezelf niets daar bereik je echt niets mee dan voel je je alleen nog maar rotter door. jou valt niets te verwijten ook niet de dood van je zoontje het heeft zo mogen zijn. kop op een dikke knuffel voor je groetjes corina
Corina, dankje je bent een lieverd! Dikke knuffel terug! Ik zag dat je me hebt toegevoegd op msn, das leuk kunnen we daar ook babbelen. Ik ga nu even naar de stad, even m'n gedachten verzetten. Ik lees jullie vanavond weer.
is goed graag gedaan ja leek me idd leuk om ook op msn te kletsen . ga maar lekker de stad in even lekker je gedachten verzetten zal je wel goed doen. tot vanavond. knuffelllllll meee
Hoi Ladies, hier is mijn kaartje weer! @Shedevil: Moeilijk he, dat wachten op een uitslag die je misschien wel kan vertellen wat er mis is gegaan? Nog irritanter is, dat er een grote kans bestaat dat ze niks vinden (in 80% van de gevallen) Gaat het goed tussen jou en je mannetje? Heb het een tijdje terug ook gezegd, maar dat doe ik nog een keertje: blijf praten met elkaar. Knuffel Daam
Meiden, super bedankt voor het duimen ! Doet me goed Divi, ik hoop voor je dat je dipje een goede reden heeft maar anders wens ik je enorm veel succes met het onderzoek! Hoe dan ook duim ik met je mee SheDevil, ik hoop dat je je gedachten een beetje hebt kunnen verzetten of je in ieder geval ietsje opgevrolijkt voelt... Ik vind het knap van je dat je door gaat met alles, ondanks je grote verdriet, en tuurlijk mag je daarbij stilstaan... Uit je verhaal krijg ik de indruk dat je volgens mij hartstikke positief bent en een doorzetter. Ik begrijp je onzekerheid een beetje denk ik. Maar ik ben ervan overtuigd dat jullie met Valentijn een extra liefdevolle helpende hand van boven hebben en mogen jullie strax een gezonde broer of zus verwelkomen... Ik wens je heel veel sterkte met de uitslag en het wachten daarop! Alle meiden, fijne avond!