nikkie;dat ziet er goed uit! Ga je nog testen? ik zit op dag drie, en mijn temp is nog steeds vrij hoog. Dus die hoeft niet persé te zakken als je ongi wordt? Moet zeggen dat ik wel een vreemde ongesteldheid heb deze maand. Veel minder, en veel bruin. Ik denk dat het deze ronde na de innesteling is mis gegaan. Had echt een sterk gevoel. Kan dan de temp hoogblijven? Rensie; ik hoop voor je dat het een innesteling is.
Goedemorgen, weer 0,1 omhoog! nu hoog blijven.... dimmel, kom op met je ei meis! Tijgertje dikke knuffel! [/url][/img] liefs rensie
Morgen! Sorry, heb geen tijd meer om nog alles te lezen... moet zo gaan werken! Hier is mijn kaartje.... ziet er nog steeds goed uit. [-o< Verder nergens last van... ook geen gevoelige (.)(.) of krampen. Kom straks wel lezen, als ik tijd heb! Fijne dag iedereen! Liefs Trix
ik voel nikske enkel keelpijn en beginnende oorpijn..... Geen (.)(.) pijn, geen krampen meer enkel veel plassen. Ben wel eens kerjeus naar de cyclusdagen deze maand. OOK AL HEBBEN WE NOG ENKELE DAGEN TE GAAN zal ronde 10 gaan worden denk.
Nou, na een paar dagen weer eens mijn kaartje: Een mooi 'zaagtandpatroon' is het geworden. Tijgertje: wat naar dat je een nieuwe cyclus moest beginnen... wat kan ik zeggen... sterkte... SheDevil: ik leef met je mee. Ik kan me goed voorstellen dat je wil weten waarom je Valentijn is gestorven. Je wil toch een oorzaak weten en een kans op herhaling. Wij hebben wel het 'geluk' dat we direct wisten wat er mis was met ons kleintje en we weten nu ook dat de kans op herhaling heel klein is. Toch missen we haar nog. Niet te veel piekeren.... Veel liefs... Trix: toen ik zwanger was van Sterre had ik ook nergens last van. Ik merkte dat ik zwanger was omdat ik NIET chagrijnig was, normaal voor de menstruatie altijd wel namelijk.... succes!
Helaas vanochtend negatief getest, grrrr. Mijn temp is nog steeds 37,0. Had gister weer krampjes dus denk dat ik gewoon ongi word. Wacht het maar gewoon af. Als ik het vrijdag nog niet ben doe ik gewoon weer een testje. Heb trouwens getest met die midstreamtest van mc. Van een meisje dat zwanger was hoorde ik hier negatieve verhalen over, zij teste nu nog steeds negatief (bij 9 weken zwanger en al een echo gehad) maar met predictor of kruidvat wel positief. Dus doe dan vrijdag gewoon een ander testje als het nodig is. Maar reken er verder niet op, ik zie het wel. Had er wel een beetje op gehoopt. liefs Nikkie
Goeiemorgen! Tijgertje, jammer zeg , heel veel succes deze ronde! Rensie ! Joepie! @ de meiden in de wacht, spannend hoor! Zico, is dit ronde 10 voor jou? (kzie nog 9 onder je naam dus ben nieuwsgierig ) Hier heerst verwarring . Ik zit op 13DPO maar verlies net al iets dat duidelijk op lijkt. Bruinverlies is normaal bij mij maar net was het al duidelijk een beetje "weefsel" en rood zeg maar , dat gebeurt meestal pas op 16DPO en dan word ik ongi... Dus of mijn LF is korter ditmaal, of ik ontdek weer wat nieuws . Verder heb ik helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden (geen kramp of PMS) en dat is normaal toch wel duidelijk ikke! Ik snap het niet meer dus Tja, aan mn kaartje niets te zien he? Zou zeggen dat ie er goed uit ziet, maar hij daalt bij mij dan ook later... Word er eigenlijk een beetje verdrietig van... Sorry
Hoi Vraagtekentjes! Ik kan me voorstellen hoe je je nu moet voelen.Je hoort altijd verhalen van meiden die vlak voor de MMM zwanger raken en daar hoop je natuurlijk ook op! Dat je nu misschien die mmm ingaat is kl*te, maar geen onoverkomelijk iets! Er hoeft nl niet altijd iets mis te zijn, soms heeft je lichaam gewoon iets meer tijd nodig(dit is in mijn geval zo ) Je kunt het ook anders bekijken:Mocht je ongesteld worden, krijg je gewoon in het zh een Apk keuring Grote kans dat er niks aan de hand is, valt er misschien een hoop onzekerheid weg, want je vraagt je toch iedere maand af waarom het niet lukt.. Maar ik duim voor je dat je baarmoeder zichzelf aan het schoonmaken is, dat er een eitje bevrucht is en dat je daarom dat bruinverlies hebt!Veel sterkte!
Hier mijn kaartje nog even. Maar als ik dag 11 (dacht zelf 12) mijn ei had dan zou ik nu toch wel ongi moeten worden? Wanneer denken jullie dat ik mijn ei heb gehad, als je mijn temp ziet. Baal als een stekker. groetjes
Ik zou zeggen dag 11, maar misschien heb je hem pas dag 16 gehad.Dat zou het uitblijven van je ongi wel verklaren!Als je dat rondje op dag 16 nou eens 'dicht' maakt, verschuift ff je kruis dan niet? Moet wel zeggen dat je met al die open rondjes een vertekend beeld krijgt, want het zijn 'twijfelachtige' temps...Ik zie dat je langste cyclus 34 dagen geweest is.Wacht nog ff af tot je weer zover zit met testen, wie weet!
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Mijn temp is weer omhoog gegaan. @Vraagtekentjes, Meis ik hoop het ook niet dat het onderzoek nodig is. Vind het heel lief dat je zo meeleefd, dank je wel! @Tijgertje, Meis wat balen zeg! Een hele dikke knuffel! @Rensie, Meis ik blijf voor je duimen! @Trix, Jij hebt ook zo'n mooi kaartje, ik blijf voor je duimen hoor! @Zico, Ik hoop dat je snel opknapt meis, beterschap, en ik blijf voor je duimen @Nikkie, Wat balen zeg van je negatieve test. Ik blijf voor je duimen en hoop voor je dat je van de week positief test meis! liefs Divi
goede morgen meiden Tijgertje: balen meid! Shedevil: gewoon ff knuffie voor jou Zico: beterschap alvast..... Vraagtekentjes: kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Maar je kunt ook ongi worden als je zwanger bent...... Divi: oke meid en nu volhouden hoor.... Zag nog een paar mooie kaartjes, dus meiden zet hem op! TWinny
Hoe krijg je een rondje dicht? @Divi: bedankt voor je lieve woorden maar ik geloof er niet meer zo in.. Dus laat dan die verrekte maar komen. Misschien komt het wel later omdat ik er zo mee bezig was deze ronde.. Maar goed vorige keer zat ik ook op 33 en was ik er minder mee bezig. Heb wel een tijdje stress gehad ivm werksituatie, maar ik heb ergens gelezen dat dan van invloed is op de eerste helft van je cyclus (dus tot ei) niet op de tweede... Aan mijn humeur te merken zal ik wel ongi worden. Bah ik was zo hoopvol de afgelopen dagen. Beetje dom dus. Maar ik raap mezelf wel weer bijelkaar En ik zie nog een aantal mooie kaartjes, dus zal voor jullie duimen meiden! liefs Nikkie
Goeiemiddag allemaal, ik zet even mijn kaartje neer alvast, ik zal zo even alles lezen, moet even afwassen
@nickie bale van je negatief test zeg ik duim alsnog voor je @vraagtekentjes duim voor je @shedevil ik duim voor je @divi ik blaas voor je @daam spannend meid @tijgertje23 bale meid dikke knuffel @dimmel ik hoop dat je snel ergens achter komt dat wachten is niks @rensie spannend @trix spannend zeg @zico spannend duim voor je @Aquilegia spannend voor je