Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @hahaha ja ik wist eerst ook niet wat het was hoor! het moeten ooit volwaardig eitjes worden ze zijn nu allemaal 5 mm groot
    raar he , kan zijn dat ik teveel mannelijke hormonen aanmaak of dat er iets is met schildklier
    wat wel mooi was dat ze ook een gesrpongen eitje zagen en dat zag je ook in de echo dat was wel bijzonder

2. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    he olga

VAN HARTE GEFELI MEID ECHT SUPER GENIET ER VAN

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gefeliciteerd olga! echt super!

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    OLGA YES GEFELICITEERD EN GENIET ER SAMEN VAN SPANNEND ALLEMAAL!

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Olga,
    Meissssssssssss van harte gefeliciteerd :D :D \:D/ :thumup: !
    wat gaaf!
    Geniet ervan meis.

liefs Divi

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    gefeliciteerd olga.... echt top.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hee olga,

echt super gewoon, het kon ook gewoon niet anders! Ben heel benieuwd naar je banner!

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nou hier is het minder waarschijnlijk toch geen ei geweest, mijn temp stijgt niet verder,
    ik was echt shagi maar goed verder wachten dus,
    mijn bloeduitslag was goed vandaag dus ik heb wel groen licht voor Clomid maarja eerst maar eens deze ronde afwachten.............................
    ...............................................
    ..........................................
    .............................................................

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Aha, dus hier was m'n vrouwtje al die tijd te vinden!,
    ik was haar nog weleens kwijt....

Ook ik ben zo f*ckin' blij met onze positieve test!
    Olga heeft 't soms wel moeilijk met mij gehad (ben ook niet de makkelijkste), ik heb 'r ooit al gezegd dat ze het des te makkelijker krijgt als er eindelijk goed nieuws voor ons is. Nu ga ik dus voor háár zorgen!
    Iedereen veel geluk, en ik ga er maar weer vantussen, al dat damesgeklets...(geintje)

Olga d'r kerel.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hee olga,

nog even vraagje (fijne kerel trouwens zeg!) hoeveeltse keer clomid was dit voor je?

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden allemaal super bedankt voor de felicitaties, het meeleven en dat jullie er altijd zijn en luisteren....

Toch wil ik morgen nog wel een duidelijkerer stip zien hoor, om een nog iets zekerder gevoel te krijgen. Kon net geen digitale van cb vinden in de DA, dus dan toch maar een gewone test.

Ga zo even internet afstruinen over voeding. Wat mag wel en wat niet, want wil nu natuurlijk geen enkel risico meer lopen.

Linda, dit was mijn eerste ronde clomid en ik heb het HSG onderzoek gehad. Daarvan zeggen ze dat veel vrouwen in diezelfde ronde zwanger worden omdat alles even lekker schoon gespoten wordt. Nou...dat is dus zo.

Trouwens, wat een lief ventje heb ik he! Hij denkt dat er nu een hele hoop stress van hem af zal vallen....dan moet hij de hormoontjes nog maar even afwachten.....

Hairdresser en Ikkie, ik om jullie vergezellen bij de dec. mama's, want ben als alles goed gaat ongeveer 21 dec uitgerekend. (ben zelf de 23e jarig)

Liefs Olga

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Fantastisch Olga. Van harte gefeliciteerd. Ook de felicitaties voor je kerel natuurlijk!

13. Olga, ik wist het gewoon, het kon inderdaad niet missen met die temperatuur. Het is jullie van harte gegunt. Gefeliciteerd meis!
    :whistle: :thumup: =D>

14. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Olgaaaaaaa........gefeliciteerd! Ik wist het! Het kon gewoon niet anders!
    Nu wordt je ook decembermama! Hoe voel je je? Heb je ergens last van of niet? Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van...

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou meiden ik denk dat mijn kaartje voor zich spreekt

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hmmmmmmmmmm dikke knuffel monika.

ja gezellig olga kom jij ons maar vergezellen.
    ik ben de 17 uitgerekend....
    spannend straks is het op je eigen verjaardag.xxx

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Olga

IK WIST HET! Van harte meid! :D
    Ben ik een dagje in Adam , mis ik dit mooie nieuws!
    Mijn gevoel zei vd week al Olga die gaat raakschieten en zie ;)
    Super en dat na het HSG onderzoek :p Nu ik OOK...hahaha

Geniet ervan meid!

Liefs Mirre

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen allemaal,

Wij waren al om half 7 klaarwakker. Gelijk naar de test kijken natuurlijk...toch is het besef er nog niet echt hoor.

Monika, eindelijk een nieuwe ronde voor jullie. Ik hoop zo dat je ei deze keer wil komen. Kijk, netjes met 14 dagen zal wel niet, maar als het maar niet weer oploopt tot 100 dagen. Ik duim voor/denk aan jullie.

Ikkie, ik heb vanaf vorige week zaterdag tot en met dinsdag heel erg ongiegevoel gehad in mijn onderbuik. Heel zwaar gevoel en soms met krampen. De laatste dagen is dat iets minder, maar nog wel aanwezig. Verder zijn mijn borsten wat gevoeliger en meestal had ik alleen gevoelige tepels een paar dagen na mijn eisprong. Nu is dus heel mijn borst gevoeliger. Maar nog niet groter of aders ofzo...

Hairdresser, ik hoop toch niet dat het op mijn verjaardag komt. Is voor het kind niet zo leuk he. Maar eigenlijk maakt het mij allemaal niets uit, zolang ik maar lekker zwanger blijf.

Mirre, ik miste je al gisteren! Ik denk echt dat de HSG ook wel een positieve invloed heeft gehad hoor! Ik denk aan je woensdag en vind dat jullie nu ook echt eens aan de beurt moeten zijn. (maar dat geldt natuurlijk voor alle meiden hier!)
    Maar, heeft de gyn niet iets voor jou om de fase na je ei wat langer te maken?

Ik zal nog even mijn temp invullen en voor de laatste keer mijn kaartje plaatsen.

Liefs Olga

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik zal hem dan ook maar bij de zwangerenkaartjes gaan plaatsen.

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @olga, mooie banner heb je uitgekozen meid! :D Nu lekker gaan genieten :D ;)

Hier mijn kaartje, ik snap er echt niets meer van :rolleyes:

Deel Deze Pagina