@hahaha ja ik wist eerst ook niet wat het was hoor! het moeten ooit volwaardig eitjes worden ze zijn nu allemaal 5 mm groot raar he , kan zijn dat ik teveel mannelijke hormonen aanmaak of dat er iets is met schildklier wat wel mooi was dat ze ook een gesrpongen eitje zagen en dat zag je ook in de echo dat was wel bijzonder
nou hier is het minder waarschijnlijk toch geen ei geweest, mijn temp stijgt niet verder, ik was echt shagi maar goed verder wachten dus, mijn bloeduitslag was goed vandaag dus ik heb wel groen licht voor Clomid maarja eerst maar eens deze ronde afwachten............................. ............................................... .......................................... .............................................................
Aha, dus hier was m'n vrouwtje al die tijd te vinden!, ik was haar nog weleens kwijt.... Ook ik ben zo f*ckin' blij met onze positieve test! Olga heeft 't soms wel moeilijk met mij gehad (ben ook niet de makkelijkste), ik heb 'r ooit al gezegd dat ze het des te makkelijker krijgt als er eindelijk goed nieuws voor ons is. Nu ga ik dus voor háár zorgen! Iedereen veel geluk, en ik ga er maar weer vantussen, al dat damesgeklets...(geintje) Olga d'r kerel.
Meiden allemaal super bedankt voor de felicitaties, het meeleven en dat jullie er altijd zijn en luisteren.... Toch wil ik morgen nog wel een duidelijkerer stip zien hoor, om een nog iets zekerder gevoel te krijgen. Kon net geen digitale van cb vinden in de DA, dus dan toch maar een gewone test. Ga zo even internet afstruinen over voeding. Wat mag wel en wat niet, want wil nu natuurlijk geen enkel risico meer lopen. Linda, dit was mijn eerste ronde clomid en ik heb het HSG onderzoek gehad. Daarvan zeggen ze dat veel vrouwen in diezelfde ronde zwanger worden omdat alles even lekker schoon gespoten wordt. Nou...dat is dus zo. Trouwens, wat een lief ventje heb ik he! Hij denkt dat er nu een hele hoop stress van hem af zal vallen....dan moet hij de hormoontjes nog maar even afwachten..... Hairdresser en Ikkie, ik om jullie vergezellen bij de dec. mama's, want ben als alles goed gaat ongeveer 21 dec uitgerekend. (ben zelf de 23e jarig) Liefs Olga
Olga, ik wist het gewoon, het kon inderdaad niet missen met die temperatuur. Het is jullie van harte gegunt. Gefeliciteerd meis! =D>
Olgaaaaaaa........gefeliciteerd! Ik wist het! Het kon gewoon niet anders! Nu wordt je ook decembermama! Hoe voel je je? Heb je ergens last van of niet? Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van...
hmmmmmmmmmm dikke knuffel monika. ja gezellig olga kom jij ons maar vergezellen. ik ben de 17 uitgerekend.... spannend straks is het op je eigen verjaardag.xxx
Olga IK WIST HET! Van harte meid! Ben ik een dagje in Adam , mis ik dit mooie nieuws! Mijn gevoel zei vd week al Olga die gaat raakschieten en zie Super en dat na het HSG onderzoek Nu ik OOK...hahaha Geniet ervan meid! Liefs Mirre
Goedemorgen allemaal, Wij waren al om half 7 klaarwakker. Gelijk naar de test kijken natuurlijk...toch is het besef er nog niet echt hoor. Monika, eindelijk een nieuwe ronde voor jullie. Ik hoop zo dat je ei deze keer wil komen. Kijk, netjes met 14 dagen zal wel niet, maar als het maar niet weer oploopt tot 100 dagen. Ik duim voor/denk aan jullie. Ikkie, ik heb vanaf vorige week zaterdag tot en met dinsdag heel erg ongiegevoel gehad in mijn onderbuik. Heel zwaar gevoel en soms met krampen. De laatste dagen is dat iets minder, maar nog wel aanwezig. Verder zijn mijn borsten wat gevoeliger en meestal had ik alleen gevoelige tepels een paar dagen na mijn eisprong. Nu is dus heel mijn borst gevoeliger. Maar nog niet groter of aders ofzo... Hairdresser, ik hoop toch niet dat het op mijn verjaardag komt. Is voor het kind niet zo leuk he. Maar eigenlijk maakt het mij allemaal niets uit, zolang ik maar lekker zwanger blijf. Mirre, ik miste je al gisteren! Ik denk echt dat de HSG ook wel een positieve invloed heeft gehad hoor! Ik denk aan je woensdag en vind dat jullie nu ook echt eens aan de beurt moeten zijn. (maar dat geldt natuurlijk voor alle meiden hier!) Maar, heeft de gyn niet iets voor jou om de fase na je ei wat langer te maken? Ik zal nog even mijn temp invullen en voor de laatste keer mijn kaartje plaatsen. Liefs Olga
@olga, mooie banner heb je uitgekozen meid! Nu lekker gaan genieten Hier mijn kaartje, ik snap er echt niets meer van