Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemorgen,

hier mijn kaartje...
    [​IMG][/url][/img]

liefs rensie

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hier kaartje van vandaag....

Ben gestegen....
    Ook heb ik net een geweldige mail gekregen, mensen met wie ik in contact was toen we met adoptie bezig waren hebben een toewijzing gekregen , vindt het tegek voor hun....... Een zoon.

Hopelijk volgt er nog meer goed nieuws

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Goeiemorgen!

Mijn kaartje zegt genoeg :(

Bij gebrek aan aankondigingskramp had ik gehoopt gespaard te blijven van een altijd overdreven pijnlijke ongi maar helaas :cry: . Ga dus maar naar de apotheek om de tips uit de lounge op te volgen; "olifantenmorfine" ofzo! ;) :D En daarna hopelijk een beetje slaap inhalen want grrr :evil: .
    Of maar gewoon heerlijk naar het strand druppelen om een overdreven lekkerbroodje van de plaatstelijke strandtent te halen :D !

Iedereen een fijne dag!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    haaaaaaa vraagtekentjes ik heb enorm geduimd voor een dikke + test voor u , kom op moed niet opgeven he.....Je kleintje komt er heus wel.

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Vraagtekentjes: ontzettend balen meid, heel veel succes in de volgende ronde....

Zico: toch ziet je kaartje er goed uit, ik had ook geen echte gevoelens hoor, pas ergens einde van de laatste wachtweek begonnen me ogen meer te stralen haha....

Rensie: meid, het blijft goed gaan, ik duim.....

De laatste loodjes.....hihi....zo voel ik het niet echt hoor. Zal straks heel erg gaan missen denk ik, maar heb dan ook een zwangerschap waar ik me perfect bij ben blijven voelen! Die wens ik jullie allemaal toe......

twinny

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi meiden

balen vur mensen die ongesteld zijn geworden.
    na hier mijn kaartje ik weet het echt niet meer

als ik voor morgen 36.8 invult vind hij me ei nog niet :cry: :cry: :cry:

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vraagtekentjes: jammer zeg... helaas... !
    Ik zie nog wat mooie kaartjes van een aantal dames, hopelijk blijft dat zo.

Hier mijn kaartje, blijft nog 't zelfde:

Mijn banner klopt niet (zal 'm binnenkort weghalen), want mijn cyclus is volgens mij langer dan de (voor mij) gebruikelijke 28 dagen. Tenzij ik een redelijk korte luteale fase heb, maar dat weet ik niet. Dit is de eerste cyclus ooit dat ik temp...

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi meiden

balen vur mensen die ongesteld zijn geworden.
    na hier mijn kaartje ik weet het echt niet meer

als ik voor morgen 36.8 invult vind hij me ei nog niet :cry: :cry: :cry:
    oeps 2 keer de ging iets fout :oops:

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag:

FF heeft toch het kruis weer teruggeplaatst naar cyclusdag 18. Cyclusdag 17 heb ik een ovulatietest uitgevoerd maar over deze test twijfel ik nog enorm. Het test streepje was wel donker, maar niet zo donker als de controlestreep. Als ik invul dat mijn ovutest positief was dan is het geen stippelkruis meer op mijn kaartje maar een dik rood kruis.
    Ik denk dat vandaag of morgen mijn ongi doorbreekt, dus ik moet er dan toch ook aan gaan geloven, ik krijg een HSG onderzoek volgende week, maar moet als ik ongesteld ben geworden gelijk bellen voor een afspraak.
    :cry: .

@Dimmel en Bengeltje,
    Jeetje meiden dat is echt niet leuk een lange cyclus. Meiden, ik duim voor jullie, dat jullie eitje maar snel mag komen!

@Rensie,
    Ik blijf voor je duimen meis!

@Zico,
    Je kaartje ziet er mooi uit meis, ik blijf voor je duimen!

@Vraagtekentjes,
    Meis wat balen zeg! Een hele dikke knuffel van mij. Ik duim voor een hele goede ronde meis!

@Aquilegia,
    Meis ik blijf voor je duimen, je gaat goed hoor!

liefs Divi

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als mijn ei deze week nofg niet kom ga ik begin juni bellen weer naar de gyneacoloog want dit is dan al de zoveelste terwijl het altijd zo goed ging altijd normaal cyclus gehad tot 3 cyclus terug :cry:

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    He bah vraagtekentjes, wat balen.
    Hier komt de ongi ook eraan denk ik. Niet echt krampjes meer maar mijn temp is iets gedaald.
    FF heeft mijn ovulatiedag nu weer verplaatst naar dag 16, dus hij is ook niet zeker.. Heb ook een paar dagen gratis VIP gekregen. Maar ik hou toch gewoon de "simpele" versie, lekker gratis.

Ik zie wel wanneer ik ongi word, zal wel morgen of zaterdag worden.
    Ik kan er niet meer zo mee zitten, als het zo is dan is het zo. Tsja wat moet je anders?
    Duim voor jullie allemaal. Moet even snel, heb een afspraak voor mijn werk. Dus de kaartjes bekijk ik vanmiddag nog ff.

groetjes Nikkie

12. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @vraagtekens bale meid

13. Nikkie, heb je alweer getest? :)

14. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Goeie middag dames,

hier gaat ie wat minder ik voel me belabberd..
    Ik voelde me al een btje ziekjes dwz hoofdpijntjes krampjes steekjes heel me lichaam doet pijn soort van spierpijn, maar vandaag dacht ik ik ga lkkr m'n huisje schoonmaken. Lkkr stoffen en alles ruikt weer heerlijk fris. Deuren open zetten ramen open muziekje op.
    Word er aan de deur geklopt staat de postbode voor de deur..... met een kraampakket! :cry:
    Heb hem aangepakt en het enige wat eruit kwam was 'oh'... voor ik het wist was die man weer weg ook. Ik ben op de bank gaan zitten en heb de doos toch maar open gemaakt. Met een brief van de zorgverzekeraar (die was toch al ingelicht?! :()
    Gefeliciteerd met uw zwangerschap! (JEEEE!)
    Dit is nou al de zoveelste keer, vorige keer werd ik ook al gebeld, terwijl ik alle mama en baby dozen al had afgezegd.
    Die instellingen werken gewoon langs elkaar heen.
    Leuk hoor, allemaal shampootjes en douchekleedje knuffeltje en nog meer dingen voor het kraambed zit erin.
    Heb me longen eruit gejankt.
    Wat een kut dag zeg ...

Hier mijn kaartje voor vandaag.
    Hij lijkt mooier dan die is, want de spotting is er ook nog/weer :(

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @Nikkie, jij hebt een mooi kaartje zeg!:) ik duim voor je

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh, nee! :cry:
    Vreselijk, meisje! En net nu je wat van je dag wilde gaan maken... Wat kan ik zeggen?

17. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Helemaal niks eigenlijk, gewoon kut.
    En ook nog eens ruzie met m'n vent bah bah.
    Allemaal ellende.

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ow dat is echt klote pff leuk he zulke mensen die langs elkaar werken pffffffffffffff dan word je dag gewoon verpest door zo klote doos

19. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    haha leuke woordspeling :p
    Ach gelukkig heb ik jullie hier die me wel op vrolijken.
    Zit meestal achter me pc savonds tot me ogen dichtvallen. Eerder ga ik niet slapen.

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    He meid wat naar voor je! Kan me voorstellen dat je je dan kl*** voelt. Je kaartje ziet er nog wel goed uit maar je weet het zelf het beste...
    Ik verwacht niks meer, heb ook niet meer getest nog zo'n nega test kan ik niet aan hoor. (bedankt voor je interesse Susan! :) ) Nou ja dat wel maar het verpest mijn dag zo. Ik denk nu maar dat ik gewoon ongi wordt. Alleen weet ik niet meer wanneer. FF dacht eerst dag 11 toen 16 toen ineens dag 28 :confused: en nu geeft ie weer 16 aan.
    Dus er is geen touw aan vast te knopen. Ben nu wel benieuwd.
    Pas als ik weer op de 37 dagen zit ga ik testen maar ik verwacht er niks van.
    Ben nu wel weer in een goed humeur dus we zien wel. De stress is nu ff achter de rug.
    Oei ik zie hier ook erge dalingen. Zal voor jullie duimen dat het nog omhoog gaat!
    Maar Aquilegia (hoe kom je aan die naam?!) jouw kaartje ziet er ook goed uit, weet niet hoe hoog je temp normaal is.

liefs Nikkie

Deel Deze Pagina