shedevil; jeetje, wat een dag zeg. Ik hoop dat het al weer wat beter met je gaat. Je kaartje ziet er in ieder geval wel goed uit. Ik hoop voor je dat ie zo blijft. bengeltje; ik heb ook wel eens tempen ingevuld van de volgende dag. Maar dat werkte niet. Dus misschien valt het mee morgen, en geef ff je ei aan. Ik hoop het voor je! Hier alles nog rustig, zit nog maar op dag 6. Wel nog steeds buin verlies. erg raar. Normaal twee dagen ongi, 1 dag bruinverlies en klaar. Nu loop ik al vanaf zondag met bruinverlies. Van het weekend kunnen we in ieder geval weer aan de klus.
Hallo meiden, Twinny Zico Aquilegia Nikkie Daantje Dimmel Divi, bedankt voor jullie lieve reacties . Ben zo blij dat ik hier terechtkan bij meiden die écht weten wat je bedoelt onder al teveel te hoeven zeggen! Jullie verdienen allemaal een dikke knuffel Divi, sterkte meis, ik hoop uiteraard op niets meer dan positief nieuws voor je! Shedevil, tjee, dat moet inderdaad goed k*t gevoeld hebben... Is het thuis wel weer een beetje okay? Soms zou je het liefs gewoon op forward drukken naar de volgende dag he? Heb je een dartboard? Plaatje uitprinten van de instantie die dat opstuurt, wedden dat je blind ineens beter bent dan heel dartend NL en GB bij elkaar? Ow, alleen als je het in de tuin ophangt oppassen voor langslopende buren waar je graag mee om wilt blijven gaan (ik zal niet hardop schrijven dat ik idd een keer mis gegooid heb , geen noemenswaardige verwondingen verder haha)... Jullie hebben aardig geschreven en heb weer hoopvolle tempjes maar ook verwarrende kaartjes voorbij zien komen, mijn duimen draaien overuren! [-o< . Ik heb dus niet persoonlijk voor iedereen wat geschreven, maar ik leef zeker mee! Voor plusjes en eitjes Morgenochtend kan ik weer lekker ongelimiteerd spieken en terugbeppen . Allemaal Oogjes toe snaveltjes toe, ik ga naar bed want ik ben moe, 'k wens jullie mooie dromen toe, kzie iedereen weer als ik mn laptop opendoe! Uh? yep, Hou het maar op slaapdronken
goeiemorgen meiden nou vandaag 0.5 gestegen al had ik gisterenavond hele erge steken we wilde gaan klussen maar dat deed zo'n pijn dat we zijn moeten stoppen. hier mijn kaartje kan mijn kaartje niet plaatsen imageshack is langzaam en ik moet nu mijn schoenen en jas aandoen om naar mijn werk te gaan. plaats hem vanmiddag Liefs Dimmel
hoi meiden geen tijd gehad om terugtelezen en ga vandaag een weekend weg... zit nog steeds boven de coverline, maar ben er straks maandagavond weer hopelijk nog op hetzelfde kaartje dan! liefs rensie[/url][/img]
[img=http://img340.imageshack.us/img340/6238/chartgraphmodulephp4gy4.th.png] Hierbij ook de link naar mijn kaartje, temp stijgt.
iedereen die vandaag gaat testen veel sucses de andere sterte sow hier mijn kaartje even voor ik zo in de trein na wageningen stap sow deze is goed de andere was fout
Bigdream: ziet er goed uit hoor! Mijn temp is vandaag niet echt betrouwbaar, ik moest vroeger tempen als anders dus een open bolletje maar nog wel even hoog. Gister had ik steken in mijn liezen en was ik erg emotioneel, kon zomaar wel huilen. Zal wel van mijn naderende ongi komen. Anders test ik voor de zekerheid nog 1x morgen. Of moet ik nog langer wachten denk je, na negatieve test dinsdag? duurde erg lang idd het kaartje uploaden en hij liep de eerste keer vast. Vind deze pagina trouwens ook langzaam als je je berichtje wilt plaatsen, hebben jullie daar ook last van? X Nikkie
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Jullie zien het al, ik ben ongi geworden. Ik heb vanmorgen gelijk het ziekenhuis opgebeld voor een afspraak voor een HSG onderzoek. 6 Juni om 14.00u gaat dit gebeuren @Rensie, Ik wil je een heel prettig weekend wensen meis! Geniet ervan. @Nikkie, Je kaartje ziet er nog mooi uit. Ik blijf voor je duimen! @Vraagtekentjes, Dank je wel meis! Jij ook harstikke bedankt voor je steun. Ik ben ook blij dat ik hier mijn verhaaltje kwijt kan! Ik blijf voor je duimen voor een hele goede ronde..... liefs Divi
Divi, heel veel succes in het ziekenhuis, hoop dat je dan wat duidelijkheid hebt. Wat is dat precies een hcg onderzoek? hcg is toch het hormoon wat je aanmaakt als je zwanger bent? Wat onderzoeken ze dan precies? Ben ff benieuwd. Hoe is het met de rest van de meiden? liefs Nikkie
@Dimmel, Een HSG onderzoek is een onderzoek dat ze een rontgenfoto gaan maken van de baarmoeder en de eileiders. Er wordt via de baarmoedermond een vloeistof ingespoten. Dit om te kijken of de weg via de eileiders vrij is. Dit vloeistof loopt dan via de eileiders naar de buikholte. Tijdens het inspuiten van de vloeistof worden er een aantal rontgenfoto's gemaakt. Ook kunnen ze dan kijken of er een afwijking is aan de baarmoederholte. Als het goed is krijgen we dan na het onderzoek gelijk de uitslag.
Goeie middag dames, ik had gisteren een berichtje geplaatst omiedereen even te bedanken voor de lieve woorden. Het doet me echt goed dat er zo met iedereen mee geleefd wordt. Mar ik zag gisteren dat m'n berichtje niet geplaatst is dus vandaar nog even aan iedereen een dikke DANKJEWEL! @Divi, sterkte meis! Hoop dat het goed komt met de onderzoeken. Op het moment ben ik nog steeds 'n btje in de war, want mijn ongi ins er nog steeds niet en om de dag heb ik spotting Temp is wel omhoog vandaag, zit ineens op de 37.0 erg raar. Mocht ik nu zwanger zijn dan voelt het totaal anders dan mijn vorige zwangerschap. Dwz bijna niets voel ik. Werd gister avond in bed ineens kotsmisselijk ging nergen over. En heb slecht geslapen, mss komt het daardoor dat mijn temp hoog is. Al moet ik zeggen dat ik zoiezo heel slecht slaap de laatste tijd... maar ja, iedereen heel veel succes gewenst met het wachten en degene die ongi zijn geworden hele dikke knuffel van mij. Hier is mijn kaartje....
meid volgens mij heb je je vergist want ik heb niet gevraagd wat een HSG onderzoek inhoud haha of zeg je dat gewoon? sorry als ik me vergist haha
It was me baby Oke is dat een hcg onderzoek, wel goed om te weten natuurlijk. Hoop dat alles goed is! SheDevil, oef spannend nu. Geen klachten wil niet zeggen niet zwanger. Meestal is je temp juist lager als je slecht slaapt, dussss er is nog hoop. Ga je nog testen dit weekend of is het nog te vroeg? Kan je banner nu ff niet zien. groetjes
@ Nikkie mijn banner zegt dat ik over 3 dagen kan testen, ik denk dat as ik het nog vol hou dat ik wel ga testen over 3 dagen en anders zondag al En jij? ? Spannend he pffff ik ga nu maar even de stad in even wat anders aan me hoofd hoor. Lees jullie straks wel weer !