Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ok dankje wel voor je reactie!

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames
    alle meiden die negatief of ongesteld zijn geworden echt balen voor jullie en voor bigdream vanharte gefeliciteerd.

ff vraag gister morgen heb ik om 05:15 Getempt sochtends normaal om 7 uur kan dat ook beinvloedend zijn voor je temp? die ochtend? want zie mijn kaartje :( ik moest gister vroeg tempen ging namelijk om half 7 sochtends met de bus mee :cry: ben dus bang dat dan lager uitkomt dan als ik om 7 uur test .

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou mijn ongi is weer voorbij, gelukkig... Blijft toch een ellende :(
    Gisteravond een waanzig leuk feest gehad, ik geloof dat ik pas rond 5 uur helemaal gesloopt in slaap ben gevallen, rond temp-tijd ff wakker geworden en toen weer heerlijk tot 12.00 uur uitgeslapen! Ik heb sleep deprived ingevuld, vandaar mijn open rondje. Ik zal maar ff mijn kaartje weer plaatsen.

Bigdream, gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap!

Zico, balen meid, ik zal ook nog proberen te helpen door te blazen.... :(

Shedevil, ik heb eigenlijk nog wel een heel goed gevoel bij jouw kaartje, ik hoop echt dat het deze ronde raak is!Je gaat vast morgen weer omhoog!

Daam, ik ga ook voor jou blazen!

Nikkie, balen dat je negatief getest hebt! Kan het nog te vroeg zijn? Anders hopelijk volgende ronde meer succes!

Aquilegia, jij gaat ook lekker zeg! Ben erg benieuwd!

Dimmel, Jaaaaa eindelijk je kruis!

Divi en Wies, heel veel succes met de onderzoeken, ik hoop dat het mee gaat vallen!

Bengeltje, de tijd kan idd van invloed zijn op je temperatuur. Ik geloof dat ff tot een uur verschil nog een dicht rondje geeft, meer tijdverschil krijg je een open rondje.

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja maar ik heb de tijden niet ingevult vandaart dat hij geen open rondje geeft

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb slecht nieuws, de :evil: :evil: zijn weer op bezoek gekomen....... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Wanneer mogen we eens zwanger zijn?

Heb nieuwe NOD op m'n verjaardag 22 juni, hopelijk krijgen we een mooi verjaardagscadeauke

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    oeps 2x gepost

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat balen zico! Ik hoop ook dat je een mooi verjaardagskado krijgt! Heel veel succes deze ronde, enne verwen jezelf vandaag maar een beetje hoor!

8. Niet meer actief

balen zico!Ik weet hoe je je moet voelen!
    Ik ben vandaag op kraambezoek bij mijn neefje geweest.Zij zijn later dan wij begonnen met kindje maken en ondertussen is de kleine dus geboren.Dan wordt je wel even met je neus op de feiten gedrukt he..
    Maar het is een schatje!

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    we waren aan het strelen en toen kwam de eisprong en die deed echt hele erge pijn dus ja ik lag er verkwampt en dus ja gemist want ik heb loge's gehad en ja die dan vind ik het raar om te doen dus volgende ronde beter...

thnx meiden dat jullie zo met mij meeleven nu wachten op me ongi en dan eindelijk verder met klussen..
    Heb alleen een vraagje als k ongi ben moet ik dan gewoon de cyclus aanhouden die zolang is of een gemiddeld?

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi zico

Ik heb mijn nod op 20 juni maar dan ben ik ook jarig
    Toevallig he laten we hopen dat we een mooi verjaardags cadeau krijgen

Ik zal voor je duimen meid ;)

liefs tijgertje23

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag:

@Zico,
    Meis wat balen zeg! Ik ga duimen voor een goede ronde...

@Wieffie,
    Dank je wel meis!

liefs Divi

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo dames, wat is het hier rustig... Hier mijn kaartje van vandaag, een duidelijk daling dus ik hoop dat ik snel ongi word. Gister even heel licht wat spotting wat ook gelijk weer weg was. Ben mijn lange cyclus zat dus ik hoop morgen toch echt ongi te zijn. Aan mijn energiepeil te merken zal dat niet lang meer duren...

liefs Nikkie

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ben vandaag een zeef........ wat had ik nu ook alweer allemaal gelezen?!

In iedergeval vind ik het super vervelend voor de meiden die ongi zijn geworden of heel duidelijk op het punt staan! Kop op meiden, volgende ronde is die van jullie....

Aquilega: niet de moed opgeven, ik ga voor je blazen....

Zo, vandaag hier de laatste dag Pinkpop ( is in onze achtertuin, hihi). Viel wel mee hoor dit jaar, maar ben blij als ik mijn woonwijk weer gewoon in en uit kan, hihi! Verder krijgen we nog bezoek en ga ik dadelijk maar eens wat lekkers bakken!

Iedereen weer heel veel succes...
    Twinny

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden (bijna middag)

Mijn temp is nog steeds hoog dus ben eens benieuwd. vandaag ben ik 3 weken overtijd maar weet nu wel dat het niet meer lang zal duren dat mijn ongi komt en we rustig verder kunnen klussen.
    maar een vraagje als ik ongi ben geworden moet ik dan gewoon deze cyclus aanhouden of die van 31?

hier mijn kaartje

Fijne dag vandaag!

Liefs Dimmel

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi dimme

3 wkn overtijd. Volgens mij een FF heb je pas 5 dgn geleden je eisprong gehad?! DEnk dat je gewoon een hele lange aanloop naar je ei hebt gehad en je het beste na je eisprong een dag of 14 kan aanhouden voor je NOD.......

Heel veel succes
    Twinny

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja ok dat snap ik maar ik moest eigenlijk 3 weken geleden ongi worden zo bedoel ik het sorry dat ik het verkeerd erneer heb gezet...bedankt voor je reactie haha

Thnx dikke knuff Dimmel

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dit hebben we wel verdient he na ons wachten en geduld hebben

ik duim voor jullie ook

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey Twinnie, bedankt en jij veel succes met de laatste weken van je zwangerschap! Nog even en je kan echt een kleine beeb in je armen houden! Leuk zeg pinkpop in je achtertuin, volgens mij kwam vandaag Linkin Park, voor de rest heb ik het niet echt gevolgd. Wel een leuk festival maar ben er nog nooit geweest.
    Wij gaan zometeen ook even lekker erop uit... ben nog niet ongi maar dat zal wel snel komen. Ik ben nu wel over de teleurstelling heen, het is niet anders. Onze tijd komt ook nog wel! Daar blijf ik dan maar in geloven!
    En door alle stress is het nu wat in de war... dat kwam door dingen op mijn werk, gelukkig kan ik dat nu achter me laten en een nieuw begin maken. Hopelijk op alle fronten!

liefs

19. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemiddag meiden, hier mijn kaartje even. Er valt nog niet zoveel van af te lezen. Ik hoop deze maand eindelijk eens een goed ei te hebben.

Liefs Bregt

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Zico: balen! Hopelijk volgende ronde beter...
    @Twinny: bedankt voor het blazen, ik geloof dat het al helpt, zie kaartje. :)
    @SheDevil en Nikkie, jammer dat jullie temp omlaag gaat... misschien gaat ze nog terug omhoog?
    @Dimmel: veel succes, kan nog alle kanten op, hè!

Mijn kaartje: gaat weer beter, ik voel me gelijk weer helemaal top. Bizar, hè? Want het scheelt zo weinig....

Deel Deze Pagina