Aquilegia, jij gaat goed zeg meis. Ik duim voor je hoor. Hier is het toch echt wel game over, zowel letterlijk als figuurlijk. Mijn temp is weer gezakt en vandaag donkerbruin bijna zwart bloed, dus echt geen spotting meer.. Ik heb ook besloten om een punt te zetten achter m'n relatie, als hij dat al nog niet heeft gedaan.. Om een lang verhaal kort te maken, na 4 jr ben ik wakker geworden en besef ik me dat ik in m'n eentje vecht voor een relatie waar ik eigenlijk alleen maar in geef en niets ontvang.. Ik ben er op het moment vrij kalm onder, mss is het nu gewoon de druppel geweest voor mij. Komen we op het volgende punt (wat ik stomweg mss nog wel het ergste vind!) ik kan niet in m'n eentje een kindje maken. Moet ik nu alles weer op de lange baan schuiven...? Ik ga iig niet weer beginnen met de pil, dat voelt zo tegenstrijdig....vinden jullie dat gek....?
Dank je, dat is lief! Oh, wat naar voor je! Zowel dat je ongi doorzet, alsook van je relatie. Maar als de relatie niet goed zit, kun je misschien inderdaad beter afscheid van elkaar nemen. Toch zal dat moeilijk zijn. En je kinderwens, die heb je ook nog steeds natuurlijk... Kan me voorstellen dat je niet aan de pil gaat. En stel dat je een nieuwe relatie krijgt, dan gebruik je waarschijnlijk toch eerst een condoom als bescherming tegen SOA's, dan hoef je ook niet meteen aan de pil. Dat zou ik doen. Dan kun je daarna altijd nog zien hoe 't verder gaat. Maar dat is toekomstmuziek. Voor nu is het gewoon rot voor je. Ik denk aan je!
Dankje meis..het is zkr moeilijk..vecht er al zolang voor. Maar wat moet je anders, als je niet op je partner kan terug vallen of als je niets goed kan doen. Ik keek vd week dossier 2300, dat ging over mishandeling in een relatie, ook over manipulatie en dergelijke, nou dat kwam me wel bekend voor. En nu vanwege Valentijn* ben ik nog eens flink met m'n neus op de feiten gedrukt, en dat is dat ik helemaal niets aan hem heb. Dus na 4jr voor hem gekozen te hebben, kies ik nu voor mezelf. M'n maatje zei tegen mij; "jij verdiend iemand die de grond aanbidt waarop jij loopt en je als een prinsesje behandeld en met minder moet je geen genoegen nemen". Dat is nog eens duidelijke taal, dus ik probeer dat ook in m'n hoofd te prenten, want zo hoort het eigenlijk ook. Wat die pil betreft, idd in het begin gebruik je andere dingen. Maar ben echt in staat om iemand van de straat te plukken rond mijn vruchtbare dagen hahahaha grapje.
Ik zit naar je lijstje te kijken en het zou me niet verbazen als je rond dag 21 pas je eisprong hebt gehad... Maar goed..wie ben ik Dat zou dus kunnen betekenen dat je cyclus ongeveer 35 dagen zal zijn... Ik hoop voor je dat het raak is! She Devil.. heel veel sterkte voor jou!
Ha meiden, jullie hebben zoveel geschreven tussen mijn "halve-lees-pogingen" door haha, ik ben compleet de draad kwijt en geen tijd om t opt gemakje door te nemen. Neemt niet weg dat ik zij die de weer hebben even een hart onder de riem wil komen steken ... Tis maar nix al die troep, snel ruilen voor een ei! En ik zie er een heel spannend kaartje tussen, ook al issie maar zo'n klein beetje omhoog! Thermometer met 2 cijfers achter de komma denk ik? Ik ga heel hard duimen voor de trotse bezitter van het kaartje Maar wel even @ SheDevil; meid, wat een moeilijke stap moet dit zijn. Je schrijft dat je er aardig kalm onder bent, het komt ook niet echt uit de lucht vallen dat jullie het moeilijk hebben natuurlijk . Misschien een compleeeet overbodige en heel persoonlijke vraag hoor (dus als je niet wilt antwoorden ik snap het): heb je hem al ingelicht over je beslissing? Ik hoorde mezelf laatst in een stevig gesprek iets zeggen tegen iemand die vergelijkbaar zware kost te verwerken kreeg: * Vraag jezelf 2 dingen af, heb ik het verdiend om zo behandeld te worden en heeft hij het verdiend dat ik zo ontzettend mijn best voor hem doe? Je hebt je beslissing al genomen maar als je in een tweestrijd met jezelf terechtkomt en je beslissing nog eens na wilt gaan, helpt het jezelf misschien dat af te vragen om voor jezelf te kunnen blijven kiezen en je grens aan te geven... Meid, ik wens je enorm veel sterkte en wijsheid, op welk gebied dan ook! (Je weet ons te vinden he ) Ow Enne, als je er 1 van straat trekt in je vruchtbare periode (ik snap compleet wat je zegt/ bedoeld) moe je misschien ff waarschuwen in welke regio je dat gaat doen Dikke knuf!
hoi daar, lekker lang weekend weg geweest veel gewandeld en relaxed heerlijk! Heb niet getempt omdat het daar in dat huis zo koud was, dat ik bedacht dat mijn temp daardoor ook lager zou zijn... maar ben nog niet ongi en zit nu op 12 dpo, mijn langste is tot nu toe 11 dpo... vind het wel spannend! voel echt vsnslles, van kramp tot misselijk, geen pijl op te trekken.... liefs rensie
SheDevil: sterkte er maar mee! Een moeilijke beslissing. Relatietherapie is geen optie? (als hij ervoor open staat?). Wat ik wel even kwijt wil is het volgende: iemand die de grond kust waarop je loopt (bij wijze van) is ook niet echt reeël, ik ken maar weinig mensen met zo'n relatie. Maar het hoort wel anders dan je nu hebt natuurlijk! Sterkte, een dikke knuf van mij. Blondie: denk idd pas dag 21 dus zou toch bijna ongi moeten worden. FF dacht een paar dagen geleden zelfs dag 28 dus zelfs dat zou nog kunnen. Ik heb nu weer helemaal geen krampen, pfff ik word er gek van ik zit er echt op te wachten. Snap niet dat het zolang duurt. Mijn temp is al aan het dalen. Hoop toch echt morgen. Please duim voor me
Ben ik met je eens Nikkie, maar als je inderdaad alleen maar het gevoel hebt te geven en niet meer te krijgen wat je nodig hebt is de basis van je relatie niet goed (meer)... Ik ben van mening, geen enkele relatie is perfect. Dan zouden we ons volgens mij ook gaan vervelen ook . Maar eens in de zoveel tijd mag je wel eens het gevoel krijgen dat de grond waar je op loopt aanboden wordt (en anders in ieder geval eens een keertje gedweild haha). Ik denk dat je leven soms te snel gaat om áltijd stil te staan bij wat je liefhebt, maar je mag het nóóit vergeten! Onder ons ook iemand die standaard om 7uur koffie krijgt op bed, dat is inderdaad om stiekem jaloers op te zijn. Maar alles alleen? Nee, zou ik ook niet voor tekenen... Al zijn wij dames misschien soms wat veeleisend (uhh IK? nee joh hahaha) maar als je je thuis niet soms eens "prinses" mag voelen, blijft er weinig motivatie over toch? Dus soms mogen de heren van mij best eens door de knietjes voor dat lapje grond onder ons hoor! Fijne avond allemaal!
hoi hoi meiden ik wil hier ook voor de eerste keer mijn tempkaartje posten tot hier toe wat is jullie gedacht? wanneer zou ik mijn ei gehad hebben? ff kijken of dit me lukt want ben zo een idioot achter de pc (ik kan ook alleen maar typen )
Ok ik heb zitten mutsen, ik kijk morgen wel ff op m'n gemakkie hoe het precies moet, ga nu lekker pitten! Welterusten allemaal!
Hi Claire! (en welkom ) Ben bang dat je pas "zeker weet" wanneer je je ei gehad hebt als je temp de komende (minimaal) 3 dagen hoger blijft dan je "gewoonlijke" temp. Fertility Friend geeft ook een kruis (achteraf) wanneer het je ei gespot denkt te hebben. Maar als ik het goed begrijp werk je met ovutestjes en heb geen idee of dat het invullen van de resultaten daarvan invloed heeft op FF en wat "betrouwbaarder" is; temp of ovutest (als ze niet het gelijke antwoord geven op de dag van je ei zeg maar). Ben ook geen tempdeskundige hoor *bloos* dus denk dat je meer hebt aan de ervaren dames . In ieder geval de komende dagen lekker omhoog met je temp! Succes!
hoi vraagtekentjes het is mijn eerste maand dat ik temp, wel mijn derde maand dat ik ovutestjes gebruik bedankt voor je raad alvast en ik kijk al uit naar mijn stijging en hopelijk blijft die dan ook aanhouden en hopelijk kan ik volgende maand mijn kaartje posten bij de zwangerenkaartjes het is alvast een goede oefening geweest, nu weet ik hoe ik een kaartje moet posten een goede nacht! claire