Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden

hier mijn kaartje ben zo blij dat ik mijn ei heb gehad en dat ik snel ongi word (Mag ik hopen dan).

vind het lief dat jullie op mij reageren maar jammer genoeg heb ik nog niet zo veel verstand ervan en kan ik nooit iets op jullie tempkaartje zeggen sorry!

Liefs Dimmel

2. goedemorgen dames,

heb vandaag maar weer eens getempt, ben weer thuis in eigen bedje ennn... zowaar nog steeds hoog! ben nog nooit (sinds ik temp dan en met mijn lange cyclussen is dat niet zo vaak natuurlijk) zo ver in een lutheale fase geweest!
    het bloekgluren is echt in hoge modus, ga echt vaak naar het toliet en bestudeeer het papiertje :oops: of er echt geen bloed zit...
    duimduimduim!
    liefs rensie

[​IMG][/url][/img]

3. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

het is alweer een tijdje geleden voor mij. Druk, druk,druk, waarschijnlijk ook de reden dat mijn eitje zo laat is. Ik zag alweer wat veel belovende kaartjes. Voor de dames die ongi geworden, jammer meiden op naar de volgende ronde. Voor de dames die nog zitten te wachten "Ik duim voor jullie ". Ik heb nog geen tijd gehad om alle kaartjes te lezen...maar dat komt nog wel.

Hier alvast weer mijn kaartje... :)

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Rensie en dimmel , nu verder gaan met je kaartje he en een dikke +op het einde van de cyclus.

Hier weer een raar geval heb 2 dagen lichte menstruatie en nu bijna nikske meer , nog te weinig voor spotting :( :( :(

Zo'n korte ongi heb ik nog nooit gehad, gisteren was het ook heel zachtjes met de ongi....

Hier kaartje, ben ook gestegen in temp

5. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
  6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Shedevil: heel veel sterkte en succes in de komende periode. Ik vind je een hele sterke vrouw dat je deze keuze voor jezelf kan maken. knuffie van ons

Dimmel: je zegt te hopen snel ongi te worden. Heb je niet geklust deze ronde?

Aquilega en rensie: ga heel hard voor jullie duimen hoor, het ziet er nog mooi uit!

Bengel: nog geen ei?

Zico: ben je dan wel ongi geweest?

twinny

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja twinny snap er nikske van.... ga ervan uit wel, moest het iets zijn gaat de gynocoloog het de 14 de toch zien op een echo he

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Rensie: ziet er heel mooi uit!
    @Zico: vreemd, misschien toch zwanger?

Hier mijn kaartje. Ik begin steeds nerveuzer te worden. Ik lust geen koffie meer behalve 1 kopje, net als toen ik zwanger was van Sterre... De temp is nog hoog, maar toch weer net iets lager.... En wanneer zou ik nu kunnen testen? Ik had donderdag in mijn hoofd, maar morgen is erg verleidelijk... Mijn langste cyclus in het jaar vòòr de zwangerschap van Sterre was 31 dagen, de anderen waren allemaal 27-29 dagen. Maar ja, mijn ongi duurde deze cyclus dan ook 3 volle dagen langer dan anders en het ei was pas op dag 18... FF verwacht mijn NOD pas donderdag....

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nee niet echt wel geklust maar niet rond de tijd van mijn ei dus....jammer maar goed op naar de volgende ronde als ik ongi ben

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Dit zegt genoeg denk ik...

Eindelijk ongi geworden. Alleen heb ik deze keer ontzettende krampen heb maar een paracetamolletje genomen anders hou ik het niet uit.
    Het begon gisteravond pas maar dan tel ik dit als dag 1. Tel de maandag wel mee voor mijn cyclus als laatste dag. Zat dus op 36 deze maand..
    Vanaf nu beter hoop ik.
    Rensie: spannend! Heb je al weer eens getest?

X Nikkie

12. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Tjee Zico, misschien toch een testje wagen vd zekerheid?

Aquilegia, spannend hoor! Ik duim hard :D

Voor Rensie ook :D ! Spannend zeg, ik begrijp je broekglueren helemaal ;)

Nikkie, balen :( , dikke knuf en veel geluk deze ronde!

Claire, ben bang dat je idd nog even af moet wachten op een kruis. Waren je ovutestjes wel duidelijk posi? Het leren tempen en kaartje maken vergt ook wat oefening en misschien kun je niet zoveel wijs uit je eerste kaartje deze maand. Iedere dag op dezelfde tijd getempt? das belangrijk namelijk... succes!

Als ik nog iemand vergeet (vast wel :oops: ) sorry! ;) Ik spiek zo nog ff...

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag:

@Nikkie,
    Meis wat balen zeg! Ik blijf voor je duimen meis. Een hele dikke knuf

@Aquilegia en Rensie,
    Jeetje meiden jullie maken het wel spannend zeg, ik blijf heel hard voor jullie duimen!

@Daantje,
    Jij hebt je eitje gehad meis! Veel klus plezier en ik ga voor je duimen

liefs Divi

14. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @vraagtekentjes: dat is het probleem een beetje: enkel vandaag anderhalf uur later getempt omdat mijn wekker niet afliep maar voor de rest netjes op tijd
    en mijn ovutestjes die waren donker gestreept, maar niet even donker maar ik ga er wel van uit dat dit dan positief was voor mij want de dag daarna teste ik heel wat lichter en in de namiddag zelfs negatief
    ik zal idd nog moeten afwachten
    maar ik kon mijn geduld al niet opbrengen en heb uit nieuwsgierig zo even voor morgen een even hoge temp opgegeven als vandaag en dan zou mijn ei op dag 17 liggen
    heb ik natuurlijk terug gewist daarna en dus afwachten tot morgenochtend....
    ik ben toch een kip hé :)

heel erg bedankt voor je reaktie alvast hoor

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik weet het niet meer twinny want zie mijn kaartje hier of in de album ik snap er echt niets meer van :cry: :cry: :cry:

voor alle meiden de een mooi kaartje hebben ik ga duimen voor jullie op een positieve uitslag
    en voor de andere dames kom op na de volgende ronde mischien meer geluk

16. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Dan zijn veel van ons ook kippen hoor ;) wij doen ook tempjes vantevoren invullen om ff een kijkje toekomst te nemen hahaha...
    Van ovutestjes snap ik weinig maar als je dag 18 nog een posi had is je ei toch erna geweest? Of was dag 18 de dag "de dag dat je erna testte"? Dan zou ik ook denken dag 17, alleen heb je daar een "blanco" rondje, weet je ook hoe dat komt? (is als je sleep-deprived invult of andere temptijd). Als je vandaag later hebt getempt kan het zijn dat temp niet helemaal accuraat is, dan zou ik dat wel invullen op je kaartje (kan alleen je kaartje van gisteren vinden). Verder is het ook belangrijk dat je blijft liggen voor je tempt, als je al die "regels" in acht houdt/ hebt gehouden dan klopt je temp meestal goed. Hoe dan ook, als er niet veel meer veranderd en je lekker stijgt/ hoog blijft vanaf nu, zou ik ook denken dag 17 of er dicht bij in de buurt... Je hebt in ieder geval op tijd geklust en zou dat nog heel even volhouden tot je zo goed als zeker je ei hebt gehad ;)
    Alleen je NOD kan een dagje verschillen (weet je he lang je LF ongeveer is of moet je dat nog uitvinden?) maar daar kom je vanzelf achter als je een daagje extra geduld kunt houden (ik meestal niet eigenlijk hihi)...

Ben benieuwd hoor! :D

17. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @vraagtekentjes, o leuk dat ik niet de enigste ben die een kijkje in de toekomst neemt dan hahaha
    tja, vanmorgen heb ik idd anderhalf uur te laat getempt omdat mijn wekker niet afliep :(
    daar baal ik nogal van!
    juist op zo een belangrijke dag

ik heb dag 16 en 17 positief gestest met mijn ovutestjes, gisteren was hij alweer negatief dus zou ik denken dat ik gisteren mijn ei heb gehad

ik weet ook langs geen kanten hoe lang mijn LF duurt want dit is de eerste keer dat ik mijn ei vind
    vind ikzelf al een hele prestatie :)

ik hou je wel op de hoogte en post morgen nog eens mijn kaartje als ik tijd heb ;)

bedankt voor je antwoord meid!

groetjes
    claire

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    aquilega: ik zou zaterdag aanhouden om te tempen, ben zelf ook altijd van een dag of 16 na mijn ei uitgegaan......

Zico: tja de 14e zou het dan eigenlijk wel duidelijk moeten zijn bij een echo.....

twinny

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik mkan nooit me ei vinden maar als je in me album kijk geef ff nu wel wat aan snap er dus nietts meer van

20. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    bengeltje, vind jammer dat ik je niet kan helpen want ben zelf nog niet thuis in dat tempen
    maar ik dacht dat een stippellijn een voorlopig kruis is en een volle lijn echt je eisprong
    snap ook niet waarom FF nu net je ei aanduidt op die datum want je hebt meerdere ups en downs in je grafiek zitten
    mss kan een prof op dit gebied je wel ff helpen

ik wens je nog veel succes toe in het vinden van je ei

groetjes
    claire

Deel Deze Pagina