Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dank je ik snap er ook niets van hoor kan ook echt het niet uitlezen ben daar zo slecht in
    oke najah hij vind dane en tijdelijke ei
    heb wel wat buikpoijn gehad geloof ik die vrijdag of was dat nou zaterdag haha najah we zien wel ben het wachten eingelijk wel zat :oops:

2. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    dat kan ik me goed inbeelden met zo een onregelmatige en lange cyclus word je wellicht lichtjes gek en onzeker :(
    heel gek dat je cyclus zo schommelt eigenlijk
    dat is toch niet meer normaal?

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb dat probleem sinds januari 20 januari had ik laatste ongi toen 72 dagen later 2 april door mede medicijnen van de gynaecoloog en toen 24 april en nu wacht ik weer.

ik heb sinds het weekend wel behoorlijke gevoelige tepels mag me ventje nie aankomen of ihij krigj een knal :oops: :oops: nee maar goed dat zegt niets maar vind het echt vervelend dat het in 2007 zo rot gaat
    ik heb daarvoor sinds ik gestopt ben in december 2005 altijd regelmatig cyclus gehad tussen de 28 ern 33 dagen nog nooit over geslagen of nog nooit llanger dan 35 dagen gehad en sinds januari wel echt vreemd ik ga morgen de gyneacoloog bellen want ik word zo onzeker .

vorige maand vanaf 2 april tot 24 april heb ik ook geen ei gezien en vanaf januari tot 2 april ook niet .

echt super vreemd

4. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    welke medicijnen moest je dan innemen mss?
    en is het enkel toen je medi's nam dat je ongi uitbleef?
    ik hoop voor je dat je dan snel naar de gyne kan gaan en dat je snel geholpen wordt
    maar je zou toch niet zwanger zijn dan? al eens een test gewaagd?

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik durf niet te zeggen welke ik gehad heb ik moet 3 keer perdag 10 dagen lang medicijnen in nemen toen ben ik na 13 dagen ongesteld geworden op 2 april kreeg de medicijnen op 19 maart

ik heb geen test gewaagt weant ik ben toch niet zwanger anders schommeld me temperatuur toch niet zo erg veder nergens last van

ik heb 19 maart een test gedaan dat was de laatste

6. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    oja dat is ook waar :oops:

maar je hebt iets gehad om je maandstonden op te wekken dan of zo?
    mss moeten de gyn maar eens een inwendig onderzoek doen en bloed afnemen want dit moet echt stikvervelend zijn voor je

ik wens je het allerbeste meisje

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja de maanstonden op te wekken
    de gyn heeft al 4 x bloed afgenomen niets aan de hand 9 februari toen ik voor het eerst ging inwendig echo gehad alles was goed
    daarom snap ik het niet ik had wel wat l blaasjes op de eierstok geloof ik iedere vrouw had dat maar was niet erg ik had een klein beetje meer was ook niet erg

dus ik snap het niet meer

8. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ik snap het ook niet meisje
    sorry dat ik je niet kan helpen

de gyn zou toch iets moeten kunnen helpen, toch?
    ik hoop het voor je
    hou ons zeker op de hoogte ;)

knuffel

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ga morgen ff bellen voor een afspraak en zal toch wel 2 a 3 week moetne wachten voor ik terecht kan maar ik hou jullie op de hoogte
    zeker

knuffel teurg :)

ik kon niet wachten en hang nu in de wacht bij de poli gynaecoloog

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    help ik mag volgende week al 6 juni om 14:10 :confused: :confused: dat is snel

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland

Dit zegt wel weer genoeg.

12. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    o dat is snel meid! goed zo
    ik duim voor je hoor

13. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Daam, wat jammer zeg :cry: ... Dikke knuf en ook jij heel veel succes de vlg ronde!
    Mei is geloof ik niet de maand van de streepjes geworden he? Alhoewel er dan nog een aantal zijn die de boel kunnen "redden" door vroeg in juni 2 streepjes te zetten ;) ! Daar duim ik voor :D !

Claire, jij zit in ieder geval op de wachtbank volgens mij dus nog iemand xtra om voor te duimen :D . Kzie trouwens (ben niet nieuwsgierig :oops: ) dat je ook naar de gyn moet 1 juni?

Bengeltje, hoop dat de gyn je kan helpen, succes hoor!

Divi, (was toch jou kaartje wat zo ineens ver dropte?) heb je er geen buil van ;) ?

Vriendje hier heeft verzuimd een afspraakje te boeken bij de HA, denk dat ie er stiekem weinig trek in heeft ;) . Gelukkig MOET ie morgen toch bellen dus zal hier de bezem klaar zetten om m eens achter zn h*l aan te zitten hahahah...
    Iemand ervaring met hoe lang de uitslagen van een semen-onderzoek op zich laten wachten?

Eetse alvast!

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja dat is echt snel 2 dagen na mijn verjaardag :confused:

ja vraagtekentjes ik hoop ook dat ze mij kan helpen kijk als ze zegt van je heb geen eisprong weet ik waar ik aan toe ben ja toch dan kan ik medicijnen krijgen heb ik liever dan dat ik niet weet hoe het komt

15. hoi allemaal,

broekgluur update... nog geen ongi!

tjonge ik word helemaal zenuwachtig van mijzelf!

liefs rensie

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Rensie, is het misschien geen idee om er eens een testje tegenaan te gooien?

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal

wat drank al niet doet met je temp!
    Morgen om 9.00 naar de gyn voor de HSG. Ben benieuwd. Ik hoor van velen dat je gelijk de uitslag krijgt. Dus misschien weet ik meer morgen!

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vraagtekentjes; bij ons duurde het ongeveer 5 dagen eer dat we de uitslag hoorde. Hoop dat het allemaal goed is meid!

19. weet het, maar durf niet zo goed... ben zo bang voor teleurstelling :rolleyes:
    maar misschien wel handig... wacht denk ik morgen (nod ) nog even af

liefs rensie

shedevil, vind je een kanjer, wilde ik nog even kwijt!

20. [​IMG]

Ik heb eindelijk m'n kruis.
    Nog nooit zo'n laat eitje gehad :(
    We hebben ook de uitslag van vriendlief z'n zwemmers gehad:
    "verminderde kwaliteit"
    Nou moet hij nogmaals gaan inleveren.
    Hopen dat er dan wel een goede uitslag komt, mannetje is er helemaal een beetje down van :cry:

Deel Deze Pagina