Ben bang dat het niet meer nodig is... lichte spotting... Ik voelde me echt zwanger... Ik heb steeds bijna geen alcohol gedronken sinds 7 dagen na de eisprong... Ik ben net nog uit eten geweest, en maar 2 halve glaasjes wijn gehad... voor als het al was ingenesteld.... Nu ja, de menstruatie moet wel doorzetten, maar het lijkt end of story. Bij Sterre heb ik geen spotting gehad toen ik net zwanger was. Wat ontzettend balen is dit! Ik wil ook wel eens beetje geluk.
Aquilegia, ik wil je uiteraard geen valse hoop gaan geven maar zolang je niet echt ongesteld bent blijf ik toch duimendraaien hoor! En inderdaad, je hebt recht op dat geluk! Geef die een schop onder hun h*l :x ! Hoe dan ook een dikke knuf... Allemaal welterusten!
goeiemorgen meiden mijn temp is alweer gedaald maar ja dat was ook te verwachten he we hebben niet geklust de afgelopen week maar goed we zijn allang blij dat ik mijn eitje toch heb gehad en dat we volgende maand ertegenaan kunnen. sorry het progamma is langzaam zal mijn kaartje straks neerzetten Liefs Dimmel
hoi dames, mijn temp is nog steeds hoog, maar vanochtend getest en die was - heb ik nu te vroeg getest of is het game over? echt wel last van vlagen misselijkheid... [/url][/img] liefs rensie
@rensie, mss toch wel iets te vroeg getest? ik zou nog even afwachten en binnen een paar dagen, als je temp nog hoog is, nog eens een testje wagen anders? ik heb mijn kruis eindelijk gekregen van FF joeppiieeee ik kan wel een gat springen hier! op dag 17 dus valt nog goed mee een cyclus van ongeveer 30 dagen nu is het echt afwachten..... groetjes claire
Goedemorgen........ Hier ook mijn kaartje, nog geen kruis van ff maar het ziet er naar uit dat ik mn ei op dag 17 hebt gehad. 3 dagen later als normaal. .
Bengeltje dat is heel snel dat je er terecht kunt, ik heb 6 maanden moeten wachten. Mag de 14 de. Heb een test gedaan en nog steeds nega ze meiden dus zal een korte ongi zijn. Op dit moment klein beetje spotting.
net follikelmeting gehad, was al 18mm. Rond 20mm heb je een eisprong. Dus morgen weer terug voor samenlevingstest. Dus we kunnen aan de klus vanavond! Volgende week vrijdag bloed prikken, precies week na het ei waarschijnlijk. kom ik net thuis, denk ik, ik heb toch wat volgende week vrijdag..mmm. oh ja, mijn broer trouwt. Tjonge jonge, dat ik dat kon vergeten. Dus die kan ik gerust nog verzetten morgen! Ook zo lullig hè, dat ik tussendoor weg zou moeten om bloed te prikken.
hoi meiden BEngel: a;vast succes bij de gynaecologe..... Meiden op het randje van ongi, balen, hopelijk zet het niet door...... Wies: HSG gehad vandaag?! Dat is toch wat anders dan folikelmeting. En ik zou toch maar gewoon ff ertussen uitknijpen om bloed te prikken, of duidelijk navragen of het ook een dag eerder mag..... Ga maar eens wat nieuwe planten voor in de tuin halen, want mijn vriendin heeft me voortuin geruineerd! Vraag ik haar 1 keertje wat onkruid weg te halen, zijn de helft van mijn planten foetsie! twinny
@Rensie: jammer, over een paar dagen nog eens proberen als je temp hoog blijft en je niet ongi wordt? @Claire: fijn dat je je kruis hebt. @Vraagtekentjes: dank voor het duimen Hier is het "going down, going down" met de temperatuur... Nog altijd spotting maar geen menstruatie. Dit heb ik dus NOOIT! Altijd gewoon hop, bloed! Nou ja, bloed een uur na de eerste spotting, of een nacht, maar nooit zoals nu... Het zal ook wel door de teleurstelling komen (welke kip denkt nu ook in 1 ronde raak te kunnen schieten? Ik dus!) maar ik voel me echt down... Enne: wat doet die 5 bij mijn stats? Weet iemand dat? Ik heb nog geen stats, omdat dit mijn eerste ronde bij FF is?? Betekent dat wat? Ik hoor het graag van iemand....
Die 5 van de stats is het begin van het aftellen voor de test dag. Als je een paar temp fictief in zou vullen zie je hem aftellen 5,4,3,2,1 en dan krijf je een wit vakje met de t van test. Groetjes Maaike
Thanx, Maaike! Nou als ik niet die spotting had, dan zou ik morgen getest hebben... Mijn cyclus is normaal 28 dagen dus voor mijn gevoel WAS ik al overtijd...
Je hebt je ei waarschijnlijk iets later gekregen...net als ik. Moet dus deze maand ook iets langer wachten ( neem ik aan ). S6..Maaike
Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: @Daam, Meis wat balen, een dikke knuffel @Vraagtekentjes, hihi ja dat was ik. Nou 1 buil heb ik er niet van over gehouden, maar allemaal kleine builtjes. Ik zit helemaal onder de puistjes, niet normaal! @Rensie, Misschien heb je toch nog niets te vroeg getest. Wacht nog even een paar dagen. Ik duim voor een mooie positieve test! @Roses, Hoe is het met jou meis? Ik mis je wel hoor bij deze topic! @Olga, Hoe is het met jou meis? liefs Divi
hoi hoi ja maar ik was al bekend bij de gynaecoloog he ben er al 2 keer eerder geweest .maar oed had nog niet verwacht zo snel te mogen komen ben 2 keer geweest op 9 februari en op 19 maart allerlij testen en zo gehad waarbij alles goed was.
mooi kaartje bengeltje, een mooie innestelingsdip, te hopen dat het iets opleverd, het is een plaatje van een kaart
ik zelf kan dat echt niet aflezen ben da echt dom in najah ik hoop dat het wat opleverd ik ga nergens vanuit denk toch meestal zo snel zwanger worden is voor mij niet weg gelegt. al sinds december 2005 gestopt met de pil maar denk niet dat het deze maand wat is want cyclus dag 25 en 30 gemeenschap gehad en dag 30 zou de eisprong dag geweest moeten zijn dus denk het niet
je kan geluk hebben, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Wij waren bij onze vorige 2 kinderen direct zwanger, nu 10 jaar later ben ik al in cyclusronde 10 beland, dus het kan bekeren he. Nu 14 de naar gynocoloog, hopelijk wil hij ons verder helpen
Hallo Corina (en Zico), Volgens mij moet een innestelingdip tussen de 7 en 10 dagen na de ovulatie liggen... dus of het er 1 is? Volgens mij heb je wel op tijd geklust, hoor, de dag van de eisprong is OK. Als je - naast het tempen - ook slijmwaarnemingen doet, zie je beter wanneer je 't beste kunt klussen, wel eens aan gedacht? Het is minder moeilijk dan ik eerst dacht. Let mn. op de rekbaarheid ervan, dan ben je al een heel eind. Je krijgt dan ook geen stippeltjeskruis maar een vet rood kruis.