Hier om kwart voor 5 wakker van de hoofdpijn, toen 36.4 daarna weer gaan wat onrustig geslapen en om 7 uur weer getempt en toen 36.8 weet niet wat ik nu moet nemen maar denk zelf maar het gemiddelede van 36.6 want denk zelf dat het daar gewoon op was uitgekomen als ik op normale manier en tijd ha getempt. Er is nog steeds niks gaande hoor hier op dag 22
@ Jackie, wel boven de lijn blijven hoor! omhoog met die temperatuur! @Leanne, mooi kaartje! Houden zo! je gaat lekker hoog. Hier is mijn kaartje! Het ziet er naar uit dat ik een eisprong gehad heb Ik was al bang dat er iets mis zou zou en dat ik er geen een zou hebben, aangezien persona hem de afgelopen 2 maanden niet heeft opgespoord. Ik ben blij! Heb ik nou trouwens wel goed geklust?
hallo, Ik lees al een tijdje met jullie mee. Omdat ik altijd vaag positieve ovulatietesten heb ben ik gaan temperaturen. Dit is mijn eerste ronde.http://img226.imageshack.us/img226/6411/dag21bt1.png
http://img219.imageshack.us/my.php?image=dag21rb9.png Midsschien dat het met deze lukt, anders prbeer ik het later nog wel.
Roses dat ziet er goed uit, misschien is er voor mij dan ook nog hoop op dag 22 al heb ik hem wel een beetje opgegeven eigenlijk. Weet jij dat; zijn eitjes die er lang over hebben gedaan om te spingen wel goede eitjes ? Heb je dan evenveel of minder kans om zwanger te worden ? Smurfin, ook bij jou dus nog weinig duidelijkheid zo te zien Berbel, ik kan je plaatje niet zien alleen een link
goedemorgen meiden, vanochtend had ik voor de derde dag nog steeds een temp van 36.7, na mijn 2 daagse dip en het beginnen van mijn super lichte afveeg bloeding, die nu al 6 dagen aanhoudt. Vanochtend heb ik toch maar getest, kon het niet laten, maar natuurlijk negatief. Ik lees jullie straks even bij. (als niet iedereen op mijn scherm kan kijken)
Goedemorgen meiden, M'n temp was vanmorgen hetzelfde als gisteren ...36.8 ondanks de duizeligheid etc ...moet ik geloven dat ronde 16 finito is De duivels willen nog steeds niet doorzetten (licht roze een beetje,...for sure een inlegkruisje, maar de tampon is nog steeds taboe> lukt niet The Story lijkt op gisteren alleen heb ik vanmorgen nogmaals negatief getest dus ga uit van Game Over nu. Lieve meiden thanx voor the support ..Mirre is ff een beetje Bah. Vermoeid door dit vermoeiende lichaam. Dit is een rare cyclus geweest. Vruchtbaar slijm wat ik nog nooit gezien heb, bloedverlies vlak na m'n ei, veel duizeligheid, geen eetlust, overtijd iets...en nu een ongi die niet door wil zetten, MAAR (enige positieve> m'n eisprong is alweer eerder en Luteale Fase alweer langer..sinds MK) Voor nu dit kaartje nog even...omdat de duivels me in de maling nemen. Morgen starten we met een nieuw kaartje. Liefs Mirre
Mirre dikke knuffel meid, tis niet eerlijk he als je lichaam je zo in de maling neemt Ik hoop dat jullie droom nu eindelijk eens heel snel uit mag komen!
he bah mirre dat klinkt niet positief. Ik ga je natuurlijk niet ook zeggen dat het game over is want dat is pas zo als die duiveltjes zich hebben laten zien. Tot dan is er altijd nog hoop. Maar je hebt nu dus al dagen wel wat roze afscheiding ? Ik duim nog even door maar wens je wel veel sterkte mj24 hopen dat jou ongi nu ook snel doorzet en je door kan
@Leanne mooi hoog houden zo wanneer ga je testen? @mamafleur wie weet een laat eitje? @roses mooi kruis hoor waarschijnlijk wel goed geklust dan @smurfin snap nog steeds niets van jou kaartje maar we houden de moed erin @mirre he bah mirre wat balen meis maar geen duivels geeft nog iets hoop toch... toch een dikke knuffel voor jou me mannetje vroeg vanmorgen voor dat hij de deur uitging zal ik 'jullie' uitzwaaien hihi mja was het maar waar...
Vanmorgen getempd en ik durfde bijna niet te kijken wat het werd. Maar gelukkig, naar de daling van gisteren, vanochtend een stijging. Zie hieronder: Mirre: balen meid, het leek zo goed te gaan. Gr van Friezin [/b]
Ik heb mijn banner even aangepast, naar aanleiding van mijn eisprong Dan komt het misschien wat beter uit, mn NOD is nu een weekje later dan in ieder geval
Ik denk dat ik dood ga. Zo'n lage temperatuur heb ik nog nooit gehad. Ben benieuwd wat het ovutestje straks aangeeft. Bibber, bibber... Even wat duidelijkheid omtrent contract en schrift. De ex van mijn hubbie is zwaar gestoord. Harde woorden maar zo is het. Deze zomer hebben we al op de rechtbank gezeten, de school zou hubbie mishandeling verwijten, aldus ex. De school heeft echter het hele verhaal weerlegd. Dit hadden hun nooit gezegd, samen met de andere onzin die er allemaak instond. Ex boos omdat we zomaar naar de school waren gegaan. Had ze even niet opgerekend. Nu ben ik dus de klos. En dat verhaal wordt steeds gekker. Inmiddels ben ik al 's nachts mijn bedje uitgeslopen (hopen dat hubbie doorslaapt) lopend naar hun adres, fiets van de zoon gepikt, plus ingebroken voor de sleutels, moeders handtas en fototoestel! Diefstal en inbraak! Zien jullie het voor je, ik met mijn krappe 1.65 op zo'n toch al grote herenfiets! Ik breek mijn nek al voor dat ik uit de straat ben. Maar ex heeft dit de zoon wijsgemaakt. En zoon wil niets meer met mij te maken hebben. Hubbie moet van zoonlief nu kiezen tussen zoon en mij. Zoon heeft nu dus pech. Ik ga niet aan de kant voor leugens. Zo bestiert de ex nog ons bestaan. Overigens is de kinderbescherming ingeschakeld en die probeerd te bemiddelen. Ex heeft al flink op haar lazer gekregen, ze mag de zoon niet met haar verdenkingen belasten. Het is ook alleen maar ikke, ikke en nog eens ikke. Vandaar dat ik dus als de dood ben dat die dat in handen krijgen. Wat krijgt papa dan voor naam! En wat doet ze de donor aan, dat mens gaat over lijken. Ik denk dat de beste optie is op de Pc en dan vergrendelen. Mijn schrijven dan. Het contract mag niet vernietigd worden. Er staan zaken in die het kind later ook kunnen aangaan. In geval van ziekte (transplantatie), erfelijke ziektes dienen ook doorgegeven te worden aan de donor, hoe te handelen als ie verliefd wordt op zijn halfbroer/zus? Wat een verhaal zeg. Zo dadelijk weer even jullie berichtjes doorlezen want ik ben de helft kwijt! Ik zet de andere Pc ook wel even aan
goeiemorgen meiden, ik ben er ook weer. al ene paar dagen niet geweest, maar zat er ff een beetje doorheen. volgens mij krijg ik nu were geen ei op de clomid. ik snap iig niks van mijn kaartje zo'n lage basistemperatuuur heb ik nog nooit gehad vrijdag naar de gyn, dus ben benieuwd. katootje, wat een verhaal en wta heb je toch zieke mensen op deze wereld zeg. mirre, he bah meid, dikke knuff hoe is het met de rest?/ xxx sam
@Tjeetje Sam, wat heb jij voor kaartje. Je draait de zaak om. Hoelang is je cyclus dan normaal. Hier is geen ei te spotten.
Goedemorgen ladies: @butterfly: lekker constant laag zeg.... ga jij over 2 weken een giga-eitje plaatsen? @rena: succes op cursus vandaag. blij dat de slijm niet doorgezet heeft. En 13 november is niet meer zo lang hé??? @jackie: nee hoor, ik moest om 8 uur al op mijn werk zijn. Hij springt wel heen en weer bij jou, maar hij blijft lekker boven de stippellijn.... goed zo... @leanne: volgens mij heeft het blazen bij jou geholpen..... je stijgt weer... @mamafleur: balen hoor........ maar wel een paar daagjes constant nu... is ook wel eens leuk voor de verandering. @roses: hahaha, jij gaat ook hard omhoog ineens. Ben beetje jaloers hoor!!! En je hebt goed geklust hoor! @berbel: welkom hier. En je kaartje is interessant. Temp je wel op dezelfde tijden? Of kan dat niet? Veel succes verder. @smurfin: het is bij jou wel heel erg te voorspellen. Wedden dat ie morgen weer omhoog gaat? @mj24: sjee..... je houdt het wel spannend..... denk je dat je weer zo'n lange cyclus krijgt?? @mirre: je test in mijn ogen nog steeds te vroeg. Normaal als je je ei hebt gehad, gaat de luteale fase in. Deze duurt normaal gesproken 14 dagen (bij een enkeling iets vroeger). Heb jij een kortere? En ik heb zelf op een andere site gelezen, dat een verloskundige zei dat een innesteling bij sommige vrouwen wel tot 3 dagen kan duren en de hevigheid is van een paar drupjes tot hele maandverbanden vol. Aangezien jij zegt nog 'kurkdroog' te zijn, zou ik nu nog niet alle hoop opgeven. (ja, ik weet, makkelijk zeggen).... Wil je niet voor alle zekerheid de 14e dag nog afwachten? (tenzij natuurlijk die rotdingen doorzetten). Meid... een hele dikke lieve knuffel om je even door deze dag te trekken..... HUGGGGGG @friezin: ik zei toch....... het kan een innesteling geweest zijn.... en nu boven blijven hé!!!! Zaterdag/zondag met zijn 2tjes testen toch??? (of een paar daagjes later?) @katootje: zoooooooooooooo, die daalt ineens.... gaat ie daarnaa weer evenzo omhoog????? Je zit nu zowat op de temperatuur die ik momenteel heb... sjeetje, wat een verhaal zeg.! Sterkte meid..... nu snap ik wat meer. Ik zou toch kijken, zodra er centjes zijn, dat je beide zaken niet toch verzegeld bij de notaris neerlegd met een speciaal vermerk dat beide zaken niet eerder geopend mogen worden, dan wanneer jullie het aangeven of in geval van jullie beide overlijden. Een notaris is verplicht om zulke dingen afgesloten te bewaren. @sam: ik snap er helaas ook niets van, en durf ook geen tipjes of zo af te geven. Ik geef je wel even een hele lieve knuffel.... Succes bij de gyn..... ga je in het ZH naar de gyn (ik liep ook een tijdje daar bij een gyn). Met mij gaat het vandaag redelijk. Ik heb alleen niet zo'n trek in ontbijt en vandaag de hele dag al beetje buikpijn en pijn in mijn rug (links).... in principe zouden de in aantocht kunnen zijn, want ik heb al 2x eerder een cyclus van 26 dagen gehad. Maar ik hoop dat ze deze maand wegblijven. Iig is de temp weer hetzelfde als gisteren, dus nog nooit eerder zo constant geweest hihihihihi Het lijken wel engelenvleugeltjes hihihihihi
hoiii, katootje, ik heb normaal geen cyclus, alleen met mdicijnen, maar nu met de clomid, is de vorige keer de eerste keer dat ie aansloeg en ik ene ie gehad heb. en was mijn cyclus 30 dagen, en nu dus deze cyclus echt geen pijl op te trekken, ik draai het idd om, ik begin hoger en eindig heel laag ingiemoppie, thanxx voor je lieve knuffel meid. kom jij ook hier uit de buurt dan? ik loop idd hier bij een gyn in het zh. hoop echt dat hij vrijdag weet hoe of wat. enne ik blass ff warme lucht jou kant op, pffffffffffffffff