wat een leuk trappetje ingie gelukkig gaat ie weer omhoog you go girl ik heb trouwens gister testen van hier besteld en betaald hoop ze morgen te hebben kan ik donderdag ff testen
@ Mirre jammer meid had het zo voor je gehoopt! Dikke knuffel vanuit hier! @ ingiemoppie ziet er prima uit hoor. ben erg bnieuwd blijf duimen [-o< Voor de rest succes allemaal! en een dikke knuffel Hier blijft de temp hetzelfde! Heb zelfs een andere temp meter gepakt om te kijken of het wel klopte! Maar deze gaf hetzelfde aan! Maar heb toch echt het gevoel dat ik ongie ga worden! mijn kaartje nog maar eens Liefs Pearly
@ Oh jak Sam, wat erg. Je had dus geen eisprong of wat dan ook. Nooit gehad ook? Of is dit een after-pil verhaal?
Butterfly, op naar een mooi ei, voor jou Rena, ben toch benieuwd wat er bij jou aan de hand is, succes meis Jackie, op en neer, als hij maar hoog blijft geen probleem toch Leanne, gaat lekkerrrrrrrrrrrrrrr Mamafleur, ook bij jou dus geen duidelijkheid, gets joh Roses, yes je kruis ! Berbel, welkom, volgens FF dus wel een mooi ei, nu de moeilijkste periode, zet hem op! Smurfin, ook jij een fijne dag! Mj24, jammer meis, dan laat die duivels maar snel komen Mirre, dikke knuff voor jou meis (weet hoe het voelt) Friezin, hoera en nou daar blijven! Katootje, heel veel succes meis met alles, ik denk hier aan jullie! Sammvkylian, lijkt er idd op dat je geen ei heb gehad, succes vrijdag Ingemoppie, jij mag niet ongi worden, kom op meis! Mijn kaartje Voor mij geen verassing. De vanmorgen in de pot! Echter wel 36.5 weer, na 2 uurtjes pitten wel 36.3 Gelukkig morgen naar de Gyn, ben echt benieuwd wat er nou aan de hand is. Mijn lichaam doet het prima, ontzettend voorspelbaar zelfs, echter vergeet het dat het niet hoeft! Groetjes Monique
@sam: ik heb een tijdje in Hellevoetsluis gewoond. Toen ik voor mijn spiraaltje ging, heeft mijn ha me naar Dirksland verwezen, omdat ze het zelf nogal moeilijk vond om te doen. Een jaar later heb ik hem weer laten verwijderen (had geen anticonceptie meer nodig ), maar deze keer door mijn nieuwe ha.... Ik woon nu in Oud-Beijerland. Oh ja.... thanks voor je warme lucht, kan ik goed gebruiken... @Jackie: hahaha, ja leuk hé! nu maar hopen dat het een trappetje naar de 7e hemel is.... De testen van de site zijn er normaal snel, dus ik ga donderdag heel benieuwd gelijk de site afspeuren naar jou hoor! duim duim duim duim @pearly: jouw kaartje ziet er mooier uit dan die van mij en jij denkt dat je ongi gaat worden? heb je symptomen dan? Ik zou toch nog lekker gewoon afwachten hoor...... die duivels zijn allang onderweg naar de rode zee (wie schreef dat ook alweer?).... pfffffffffffffff, ben beetje huilerig vandaag en weet niet waarom.... pfffff daarnaast flink druk op mijn buik. Hihihihihi, ik betrapte me net tijdens het telefoneren, dat ik over mijn buik zat te aaien...... zonder dat het me bewust was (alleen toen ik een pen zocht, dacht ik.... huh wat doe jij nou?)..... Lachen!
Pearly, als jij ongi wil worden heb je een probleem, ongi bank is vol! ga maar naar die andere bank Groetjes Monique
nou monique ben blij dat je morgen na de gyn kunt oh wat is jou lichaam voorspelbaar zeg. Ben ook heel benieuwd wat er nou aan scheeld succes alvast en een dikke knuffff
ja monique, ben ook heel benieuwd morgen. sneu dat je weer verder moet naar volgende ronde. Maar nu gelijk in het begin een gesprek met ha....... wie weet..... heeft miss pos effect op lichaam? succes en lekkere smakkerd van hier...
Het is ook mijn plan om mijn temp hoog te houden. Ik heb nog geen verwachtingen en wacht het gewoon allemaal af. Het is wel spannend hoor. Als ik na het weekend nog niet ongi ben..ga ik testen (heb nu nog geen test in huis). Oei het is echt spannend! Het wordt ook spannend voor jou. Mijn duimen draaien. Onze NOD komt dichter en dichter bij... Groeten van Friezin
nee nog nooit gehad, alleen met medicatie, in heel mijn leven misschien 2 keer ongi geweest en dat was 1 dag ik heb pco in een erge vorm, mijn lichaam doet weinig tot niks op dat gebied ingiemoppie, wat grappig zeg, mijn man werkt in oud-beyerland pearly, ik vind dat een supermooi kaartje hoor, ik blaas ook nog ff voor jou
Oh je..... da's niet zo leuk Sam..... poe poe..... heel veel succes verder... hihihi, ik werk ook in Oud-Beijerland hihihihi
[quote="Ingiemoppie @pearly: jouw kaartje ziet er mooier uit dan die van mij en jij denkt dat je ongi gaat worden? heb je symptomen dan? Ik zou toch nog lekker gewoon afwachten hoor...... die duivels zijn allang onderweg naar de rode zee (wie schreef dat ook alweer?).... Ja voel een ongie gevoel het borrelt allemaal in mijn buik en dat heb ik altijd als ik ongie ga worden! Voor de rest kan ik nog niks bespeuren bij het broek gluren! MAar ben de gelukkige dat het van het ene op het andere moment komt opzetten! Maar goed wachten tot vanavond vorig maand was het ook pas later op de avond dat het doorbrak! @ monique ik ben toch echt bang dat je een plaatsje moet opschuiven! Mijn cylus tot nu 35, 34, 34, 34, 34, 34 en ? maar denk 34 ff afwachten tot vanavond! Liefs pearly P.s jullie zijn echt toppie meiden hier! Geweldig gewoon
hallo meiden ZAg weer een boel kaartjes passeren. Mirre: nee meid het mag gewoon niet...... Pearly: wat spannend blijft het toch Friezin: joepie omhoog dus hopelijk gewoon een innesteling Sam: wat naar voor je.... Ingiemoppie: zet hem op meid......nog ff geduld REna: sjips....... Smurfin: kan me voorstellen dat je er gek van wordt....die onduidelijkheid.. Monique: jammer meid, succes bij de gynaecoloog....... Zo nu maar hopen dat ik bij iedereen het juiste geschreven heb........weet ook dat ik een paar vergeten ben.... die enorme temp. daling! Morgen gewoon weer omhoog hoor...... Hier alles rustig........ temp/ weer 0.1 omhoog vandaag dus morgen is belangrijk dat ie eindelijk echt stijgt! BLijven blazen dus dames, hihi....... grtjs Twinny
Ik hoop inderdaad dat het een vette innesteling was. En wat betreft jou temp: hoog houden! Gr van Friezin
Pearly: oooohhh, dat ziet er mooi uit! Ik zou al hebben getest! Mirre: gewoon blijven hopen want zolang geen duivels dan is er nog hoop! Monique: wat naar! Een dat met die temp....veel succes morgen!
Dan zou het nu moeten lukken. Ik temp. niet op dezelfde tijd, maar dat is wel te zien Dit is mijn eerste ronde dus ik hoop dat ik er zo wijs uit wordt zonder dat ik mijn wekker hoef te zetten.
Pearly: oooohhh, dat ziet er mooi uit! Ik zou al hebben getest! Heey me2, Ik heb gisteren al getest maar was negatief dus wacht nog even! Hihihi kon dus ook niet wachten! Liefs pearly
he dames, Nou het is hier nauwelijks bij te houden.... @pearly: ik duim voor je hoor! @berbel: Misschien toch maar een wekkertje zetten? Ben benieuwd of het zo erg betrouwbaar is. @friezin: pfffffff... beetje warme lucht om de temp hoog te houden nu.... @twinny: Bij deze hoor ook warme lucht voor jou pfffffffffffffffffffffffffffff @ingiemoppie:hahaha nou lekker huilen en blijven aaien hoor. Misschien helpt het wel... Voor de rest die nog moeten wachten: veel suc6 en veel geduld toegewenst! 8) Hieronder mijn nieuwe kaartje. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.....
Dames, wie kan mij vertellen of mijn gevoel juist is. Het is vreemd ik weet het maar ik ben zo verschrikkelijk onzeker en moet nog 10 dgn wachten op meer zekerheid. Vandaar dat ik het even probeer. Ik ben deze maand voor het eerst aan het temperaturen. Ik voelde op de eerste dip iets in mijn onderbuik - dat voelde als een duidelijke 'ploep'.. Vervolgens heb ik sinds het stijgen (naar witte bolletjes) heel veel last van mijn borsten. Ik weet haast zeker dat ik zwanger ben maar kan nog niet testen. Maar als ik naar mijn temperatuur kijk raak ik helemaal van slag. Vanmorgen was het weer heel laag 36.4.. Kun je zwanger zijn en zo'n wisselende temperatuur hebben? Groetjes Ness