Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0

Ik geef het op deze cyclus :( :cry:

Waarom zijn mijn twee vorige dagen in het bovenste lijstje groen weet iemand dat ?

2. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Hierbij mijn kaartje:

MamaFleur: volgens mij geeft hij daar je vruchtbare dagen aan? Want ik vulde vanmorgen bij Cervical Fluid watery aan en nu zegt FF Probably Fertile (waarschijnlijk vruchtbaar).

Nou ik ga even alles doorlezen!

Gr,
    Butterfly

3. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou meiden zie mijn kaartje wederom geen woorden voor.... :(

Ik heb weer een cyclus van 24 want morgen komen de :evil: :evil:
    Altijd na zo'n daling

4. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Getsie Jackie wat een rot daling is er te zien maar niet treuren want er an nog van alles gebeuren al kan ik me je gevoel wel voorstellen

Butterfly ik dacht dat je heel ander slijm moest hebben als je vruchtbaar was. Hier is het inderdaad ook waterig en dat vul ik in en nu krijg ik groene dagen. Ben benieuwd of het ook echt waar is. Vanavond dus maar aan de klus ;)

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    groen is idd van vruchtbare dagen dus aan de klus meid :)
    na zo'n daling word ik altijd ongi mamafleur dus ik ben er al op voorbereid en 24 dagen ben ik niet onbekend mee en had ook een vroeg ei vandaar

Ik ga me wel wat van de site terug trekken denk ik

wat telt de dokter trouwens als een jaar bezig zijn?
    ik ga nu ronde 11 in of moet je echt 12 maanden bezig zijn?

6. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Het zou natuurlijk kunnen maar ik vraag me cht af waar ff die wijsheid vandaan haalt van vruchtbare dagen :(
    Jackie je moet idd toch wel 12 maanden bezig zijn en wie weet is het toch nog raak deze maand

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@mamafleur: omdat je bij je cervix slijm hebt aangegeven dat deze watery is. FF gaat er van uit, dat je bij watery je vruchtbare fase inluidt. Watery en Eggwhite (slijm observatie) duiden op een aankomend eitje.
    @butterfly: netjes. verder alles goed bij jou?
    @jackie: oh jeeeee...... das wel een hele duidelijke lijn! Helaas alleen de verkeerde kant op. sjee meis.... heb er geen woorden voor... even dikke knuf. Ik zou gewoon een afspraak maken meis..... sommige laten ook 10 of 11 maanden al gelden.

hier snap ik niks meer van. Normaal zou ik ook één dezer dagen ongi moeten worden als mijn cyclus weer gewoon 26 dagen heeft. Heb al de hele ochtend krampen. Een teken? Geen idee........ bleef er tot nu toe rustig onder, maar begin hem nu wel te knijpen... wordt dus broekgluurdag vandaag. Ik zit nog wel boven de lijn, maar vindt het wel aan de lage kant.

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Leanne, he shit, weer op naar de volgende ronde…. Hopelijk heb je dan meer geluk!!!

@Mamafleur, ik ga duimen dat je eitje er aan komt!!! Klussen meid!!

@jackie,
    ook de duivels…. Grrr wat had ik gehoopt dat je mooi boven de lijn zou blijven. Hopelijk volgende rond meer geluk!

@Ingiemoppie, sterkte op je broekgluurdag :) (hoe kom je er op :p) Ik ga heel hard voor je duimen dat de duivels wegblijven!!!

Hier weer een lichte stijging! Hopelijk blijft het zo hoog! :)
    Blijft het kruis nu altijd zo'n stippellijntje deze cyclus trouwens? Of kan het nog veranderen in een vet kruis?

9. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    alleen door watery of eggwhite in te vullen roses probeer maar.....dan laat hij bij mij ook een doorlopende lijn zien en geen stippellijn meer.

Heb nog geen duivels op bezoek hoor maar ze gaan morgen komen daarom laat ik me banner nog even staan.

@ingie: ik ga ook nog 1 ronde tempen en als het dan nog niet raak is leg ik hem weg en zit ik halverwege november en dan bel ik de dokter nog maar eens, die zei toen tegen mij een jaar maar dan heb ik er 12 rondes op zitten en ja kan ik er wat aan doen dat ik een snelle cyclus heb

10. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    wie kan me vertellen waar ik dat van dat slijm kan vinden enzo ? Ik was mega droog en nu dus idd wat waterig maar wist niet dat dit kon duiden op begin vruchtbare periode dacht dat je dan echt meer en dikke moest hebben :(: :(:

11. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Hoi,
    Ik lees hier eigenlijk alleen altijd mee om een beeld te krijgen hoe een cyclus in elkaar zit maar ik hou het ook bij.
    Nu snap ik iets niet mijn kaartje gaf eerst dag 19 met een stippel kruis aan maar nu dag 21.
    Ik heb clomid gehad dus ik denk dat mijn cyclus rond de 30 dagen zal liggen en mijn vorige cyclus heb ik getempt. bij FF tot dag 150, gaat FF er nu vanuit dat ik weer een lange cyclus heb?
    Zelf dacht ik met een cyclus van 30 dagen dat het klussen van 13 t/m de 17de dag genoeg zou zijn maar ben ik toch te vroeg gestopt met klussen?

[​IMG][/url][/img]

12. Ingiemoppie

@mamafleur, als je even in deze topic een tiental pagina's terugkijkt heb ik al verschillende keren een hele uitleg gegeven over slijm en zelfs een link naar een website neergezet. Daar stond alles over cervix slijm.

@jackie: ik ben nu 38 jaar en we zijn sinds maart dit jaar bezig nadat hubbie zijn sterilisatie ongedaan liet maken. ik temp nu sinds 4 maanden en deze maand met ovu testen erbij. Aangezien ik dus ouder dan 35 jaar ben, kan ik al na een half jaar naar de dokter. Ik maak een afspraak zodra de ongi doorzet. Ik zag nl. net op toilet dat ik roze afscheiding heb..... (maar kan heeeeeeeeeel misschien op dag 11 DPO ook een innesteling zijn).

@roses: woooooooow...... wat een mooie stijging zeg! houden zo lieverd!

13. Ingiemoppie

@sterrekind: kijk jij ook hoe je afscheiding is? Als je nl. bij dag 19 watery of eggwhite invult, dan blijft je kruis daar staan. FF 'denkt' je eisprong wanneer je temperatuur 3 dagen lang hoger is dan de 6 voorafgaande. En aangezien je temp nu ook weer hoger is dan voorafgaande, denkt ff je eisprong dus nu op dag 21.... FF zal er nooit zelf van uitgaan dat jij een lange cyclus hebt. Het kijkt alleen naar de temperatuur.... vandaar, hoe meer extra dingen je invult, hoe secuurder het kan berekenen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

14. Ingiemoppie

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Hé allemaal kaartjes waar de temp naar beneden gaat.
    Jackie en Ingemoppie balen als het deze keer weer niet gelukt is.
    Sterrekind, je temp gaat richting de sterren, mooi hoor.

mijn kaartje van vandaag

16. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Bedankt Ingrid ik kon het eerst nml niet vinden en nu dankzij jou hulp dus wel.
    Nu vraag ik me af,nu is het heel waterig is dat het hoogtepunt volgens die beschrijving of moet het dan dikker, rekbaarder en eiwitachtig worden ? Ik heb dat soort slijm nml wel eens maar is dat slijm juist voor, tijdens of na de eispong dat is mij niet helemaal duidelijk maar misschien lees ik niet helemaal goed :oops:

17. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Berbel die gaat weer mooi omhoog :D

18. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hier mijn tempkaartje voor deze dag

Gelukkig geen daling, maar helaas ook geen stijging. Lekker constant dus.

Jackie
    : hou de :evil: :evil: weg he, morgen omhoog met je temp!!
    Ingiemoppie: succes met broekgluren. En wegsturen die :evil: :evil:

Ik zie bij jou een mooi tempkaartje berbel. Houden zo!

gr van Friezin

19. Ingiemoppie

@mamafleur: aan het begin van de vruchtbare dagen verlies je een slijmprop. dit kun je soms ook zien of voelen of het zit op je wc papiertje.

Als je je afscheiding tussen 2 vingers neemt en het blijft plakken (of plakkerig), dan is het creamy.

kun je het omhoog trekken en wordt het slierterig of draderig, dan is de slijmprop van de baarmoedermond verdwenen en zit je in je supervruchtbare fase . deze houdt aan totdat je óf weer droog bent, óf weer creamy bent.

kun je er geen draadjes van trekken, maar is het wel heel slijmerig of nattig (waterig) zit je alsnog in je vruchtbare fase. Niet elke vrouw bemerkt de dradigere slijm, want het kan soms ook uit je vloeien zonder dat je het merkt.

Hoop dat je hier meer aan hebt. Als jij dus nu voor het eerst in deze cyclus waterig/natte afscheiding hebt, dan ben je nu in je vruchtbare fase en staat klusen ophet programma ;)

20. Ingiemoppie

@berbel en friezin: jullie gaan lekker meiden. houden zo!

Deel Deze Pagina