Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Bedankt Ingiemoppie, ook je uitleg over de soorten afscheiding is ook erg duidelijk, ik denk dat we te vroeg zijn gestopt met klussen dus ik wacht wel op mijn ongi.

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Mamafleur, niet opgeven kom op, je hebt watery bij afscheiding ingevuld, dat is vruchtbare afscheiding, die maakt hij groen! dus niet opgeven maar klussen!

Butterfly, ook jij in de groene dagen! veel plezier meis ;)

Jackie, oh nee meis, hoop dat het niet doorzet, welkom anders op mijn baalbankje! Gewoon HA bellen als je behoefte heb hoor!

Ingemoppie, wel een witte slip he, dat gluurt makkelijker ;) mag ik ook even meekijken ;) spannend hoor!

Roses, duidelijk ei dus, ik weet niet ofdat stippellijn nog veranderd, omdat jouw cyclus niet compleet is?

Sterrekind, FF twijfelt ook hoor, is stippel kruis, had je ook afscheiding?want dag 19 kan ook?

Berbel, kijk meis, zo moet het!

Friezin, mooi stabiel meid, nou gewoon zo door blijven gaan

Voor diegene die meende dat ik met een perfect kaartje ongi werd, kijk maar eens vandaag

Over uurtje richting Gyn, duimen jullie voor ons?

Groetjes Monique

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik ga heel hard voor je duimen Monique!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Er verschijnt bij stats het nummer 5 onderdaan. Wat betekent dit?
    Volgens ff ben ik 2 dagen overtijd. Volgens mij niet, omdat mjn cyclus altijd langer is. Wel is het zo dat 5 dagen geleden, mijn temp weer gestegen is. Ik denk dat ik toen mijn eisprong gehad heb. Zou dat het kunnen betekenen?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    kijken?

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Succes MOnique! Laat je het horen?

7. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Succes Monique! Ik denk aan je...

Liefs van An ;)

8. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Monique natuurlijk wens ik je heel erg veel succes

Hier geen draden, creamy of wat dan ook maar echt mega waterig gewoon dun vloeibaar dus. Dat draderige herken ik wle dat heb ik andere cyclussen wel gehad en ik dacht dus dat ik daar op moest wachten. Nou ik riep vanmorgen al tegen mijn man dat hij tussen de middag maar thuis moest komen want dat het NU moest. Hij kreeg een enorm rode kop :D :D

9. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

dat is volgens mij je aftel naar testen,
    FF rekent dat je het beste op dag 18 dpo kun testen. en telt vanaf 5 dagen af, als het goed is dus morgen komt er 4 te staan. :)

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi lieve meiden,
    hierbij mijn kaartje voor vandaag weer,
    ik blijf laag :(
    ach bijna vrijdag en dan mag ik weer naar de gyn

Voor alle klus meiden, succes

Voor alle meiden op het wachtbankje, ik blaas wat warme lucht naar jullie toe, pfffffffff pfffffffffffffffffff pfffffffffffff

Voor alle meiden die ongi zijn geworden, wat balen zeg, hoop dat jullie snel naar de andere kant kunnen

xxx sam

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Berbel en friezin: nu mooi stabiel of stijgend houden hoor.....

MOnique: succes bij de gynaecoloog vandaag

Alle broekgluders heel veel succes, dat het maar mooi wit mag blijven...........

Verder duim en blaas ik natuurlijk voor iedereen die dat nodig heeft.....

Hier alles rustig. Blijf beetje ongi gevoel houden, ook af en toe last van mijn liezen/eierstokken lijkt wel. De temp. was gelukkig weer ietsie gestegen. Nu hoop ik dat ie voor zaterdag/zondag niet weer daalt (innesteling!)

Grtjs
    Twinny

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Weet iemand hoe het met mirre gegaan is?

13. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

@Twinny, is je banner niet een beetje van slag?
    @Sam :cry:

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha katootje

tis alweer bij gewerkt, hihi..............

hoestie bij jullie? Lijkt op goede timing.......nu heel hard duimen hè......

Twinny

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hihihi mammafleur: zoooooooo snel hoeft ie nou ook weer niet naar huis te rennen hahahaha.....

monique: succes bij gyn.... laat je het weten.

Ik wacht nog even tot 15.00 uur met het maken van een afspraak. Maar heb steeds meer roze met afvegen. :(:( ik geloof da'k tegen een dipje aan zit.........

16. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    hahaahah nee wist wel dat hij niet zo snel naar huis hoeft te rennen maar ik maakte ook maar een grapje :) :) :)
    ben stiekem wel nieuwschierig of hij straks echt verschijnt of het ook als grapje heeft opgevat ;)

Inge meid balen maar kom op ik blaas gewoon heeel erg hard. Ga je dan de gyn bellen ?

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zo KAtootje: insem. is wel prachtig op tijd geweest! Viel het tegen?

Sam: ja, vrijdag naar de gyn lijkt me een goed plan aan je kaartje te zien.....

Ing.: dikke knuf!

18. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Twinny en Me2
    Timing lijkt goed. De ovutest van gisteren was gematigd positief. Binnen 24 uur is hij dan vet positief. En met die daling van gisteren durfde ik het niet aan om te wachten.
    Dus ja, eigenlijk denk ik dat er morgen een daling komt en het ei dan pas springt. ook dan is het goed want morgenavond doen we het nog een keer.

Of het tegenviel. Absoluut. Afgezien van een stuk gevoel wat je overboord moet zetten.
    Dat verhipte ZI setje is echt niet leuk! Het ding zuigt zich vacuum om je baarmoedermond. Da's echt even jodelen. Daarna sperma inspuiten en dan wordt dat minder. 5 a 6 uur (!) laten zitten en dan pas eruit halen. Ofwel vannacht was ik daarmee aan het vechten, want dat lukte uiteraard ook niet zomaar. Het is vergelijkbaar met een half ei wat je er over heen plaatst. Probeer daar maar eens grip op te krijgen, glibberig en wel.
    Het zal wel wennen en ik zal er wel handigheid in krijgen.
    En tenslotte dames, wat we hopen dat het gaat brengen zal wel groter zijn. En dat moet er ook uit ;)

19. Niet meer actief

Goede middag allemaal

@ Jackie Gatverdamme!! Die daling haat ik ook het meest :(
    Knufje meis. Gewoon een sfspraak maken bij de gyn. Er is zowiezo een wachttijd dus tegen de tijd dat jij er terecht kan ben je die 12 rondes voorbij.

@ Ingiemoppie Je zit nog steeds boven het prikkeldraad hoor. Ik blaas ff ......FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFt....
    Morgen istie weer omhoog, wedde?

@ Roses Zolang je geen afscheiding invult dat je lijn een stippelijn blijven, geloof ik

@ Berbel jij gaat ook weer lekker de lucht in. Houden zo.

@ Friezin Constant is goed. Alstie maar lekker boven het prikkeldraad blijft.

@ Monique27 Heel veel succes bij de gyn

@ Twinny Mooie stijging. Hij gaat lekker

@ Katootje Hopelijk is deze ronde de eerste en de laatste keer dat je moet insemineren. Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt. Wij doen het met een spuitje en dat is toch iets minder lastig dan zo'n zuignap. Ik duim voor je.

Mijn kaartje weer:

FF heeft mijn kruis wéér verzet :( Eerst op dag 11, naar mijn gevoel te vroeg. Toen op dag 12, kwam voor mijn gevoel iets meer in de buurt. En nu zet ie 'm opeens op dag 14???? Nou dat klopt dus echt niet. Ik denk nog steeds dat mijn ei op dag 13 is geweest. FF zal wel door de war zijn van mijn egg-white. En hij is niet de enige :(
    Deze ronde is echt een gok-ronde. Ik wacht maar gewoon mijn NOD af.

20. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    spannend gerrina maar des te beter geklust toch?

maar gerien kan ik dan gewoon de gyn zelf bellen?
    Moet dat niet via de dokter?
    Mijn gyn was wel op de tv trouwens bij die ziekenhuis serie toen er in ede opgenomen werd LOL

Deel Deze Pagina