Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He dames zie verschillende mooie kaartjes houden zo!
    :thumup:
    Maar ook kaartjes met sterke dalingen, dat willen we niet zienhoor want er is nog genoeg ruimte op de roze juni wolk ;)

Jackie ik zou als ik jouw was gewoon naar je HA gaan, heb ik ook de eerste keer gedaan na ronde 11, was toen ook nog geen jaar bezig maar omdat je een korte cyclus heb kun je daar niks aan doen. Een jaar is maar een richtlijn en zoals ze dan zeggenje hebt dan kansen genoeg gehad! Dus gewoon naar de HA misschien kan die anders (net zoals bij ons) in ider geval vast het zaad van je mannetje controleren dan hebje daar vast zekerheid over. Kun je daarna nog altijd een paar maanden volmaken voordat je naar een gyn gaat. Succes ermee meid ;)

Ingiemopje, ook een knuf voor jou meid. ;)

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dank je spijkervrouwtje ik ga het gewoon doen ja.
    Maandag ben ik vrij dus zal ff tijdens tel. spreekuur haar bellen.
    Heb de vorige keer idd al gezegd dat ik daar op uit was onderzoek van zaad "je moet een jaar wachten" zei ze.
    Ik ga gewoon op me strepen staan en hou jullie op de hoogte

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
  4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zo KAtootje dat klinkt allemaal niet mis. Wel fijn dat je nog een insem. doet. Zoals je het beschrijft met dat ZI setje lijkt me erg lastig en onprettig. Hoop dat deze maand de eerste en de laatste keer is voor je......Hoop dat het morgen wat beter lukt met dat setje!
    Ik duim voor jullie!

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    heb je verhaal gelezen monique....... succes met alles meid, ik gun het je vanharte......

Twinny

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Dat hoop ik ook...dat het morgen de laatste keer is. [-o< [-o< [-o< Ik heb hem gisteren overigens al gevraagd of hij er mini-tomtommetjes op wilde plaatsten. ;)

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    HIhihihi, je houdt er wel de humor in Katootje, terwijl we weten hoe moeilijk dit allemaal voor je is! Ik heb erge bewondering voor je!

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Monique. Toch een fijn idee dat je nu wat meer weet en dat ze gaan helpen. Heel veel succes! Moet je wel blijven tempen?

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He Katootje,

Ik zou willen dat ik met jou kunnen ruilen joh!
    Kan ik wat positiviteit naar je toesturen?
    Even doorbijten meid (dus ook letterlijk voor jou), komt goed voor jullie!

Over tempen, daar vroeg de Gyn niet om dus ik begon er over, begon ze te lachen en zei laat maar zien.
    Ze vondt de FF kaartjes wel mooi, maar riep daarna ook gooi die maar uit het raam!
    Ik mag stoppen met tempen, maar omdat het mij geen stress opleverd en ik het gewoon leuk vind om te zien, had ze er geen problemen mee.

Ze vertelde wel dat er een duidelijke eisprong te zien was, maar dat hadden wij met z'n allen ook al ontdekt.
    Ze trekt er niet veel conclusies uit, maar dat komt omdat er onderzoeken gedaan gaan worden die veel concreter zijn.
    Maar ik heb in dit topic heel veel geleerd en met tempen voor mezelf ook uit kunnen zoeken, waar het mis gaat.
    Daardoor zat ik daar ook goed voorbereid en wist ik waar ik het over had.

Bedankt dus allemaal daarvoor!
    Ik ga jullie dus ook niet verlaten, wil jullie niet missen!

Groetjes Monique

10. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Monique. Je zou met mij willen ruilen? Je hebt geen idee waar je aan begint ;) Een stukje optimisme wil ik wel naar je toesturen maar mijn leeftijd wil je vast niet. :) Enne ..positief ben ik echt nog wel, anders waren we dit niet aangegaan!

Karin

11. Niet meer actief

@ Monique Ik heb je verhaal gelezen. Ik wens je heel veel succes met alles en hoop op zeer positief nieuws binnenkort. Knufje

12. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ha meiden,

Morgenvroeg weer tempen! Elke dag dichterbij mijn NOD vind ik het spannender en spannender. En jullie :(:
    Ik hoop zo dat hij morgen gestegen is..of contant gebleven is.
    Laat het geen daling zijn!

Ook vanavond stuur ik de tempstijgingswind naar mij en jullie toe: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
    Dat het maar mag helpen

Ga even bij mijn huppie op de bank hangen.

Voor straks: slaap lekker!

Gr van Friezin

13. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

welterusten meid,

ik blaas nog ff mee met je

PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFF

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hoi Meiden,

Ik ben er een paar dagen niet geweest. Heb we meegelezen op het werk maar heb gewoon de tijd niet gehad om ook even te schrijven. Ik moet dan ook wel zeggen dat de tijd voorbij vliegt als het zo druk is...

IK heb nu een kleine daling maar ik hoop wel dat mijn temp morgen weer hoger is!

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    tsja als het echt een innestelling was moet die nu toch echt omhoog gaan

16. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
  17. Niet meer actief

mamafleur! Zie ik daar egwhite?!
    FF vraagje, hoe krijg ik mijn temp.kaartje hierheen?
    Ik weet dat ik naar imageshack.us moet gaan , maar daar raak ik de draad kwijt. Weet wel hoe ik mijn kaartje op moet slaan...
    En weet iemand hoe ik mijn testresultaten van die ovu.testen kan invoeren bij fertilityfriend?
    liefs Carmen

18. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Zoals voorspeld meiden zit ik officieel in ronde 11
    Heb gister met een teleurgesteld mannetje op de bank gezeten en heb serieus me eerste traan erom gelaten.

We hebben besloten dat we nog 1 ronde gaan tempen en dan echt naar de HA gaan en meer willen dan 'wacht nog maar even'

toch nog even me kaartje

19. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Tja dacht gisteren avond egg white te hebben maar weet het niet zeker moet dat vandaag nog even aankijken of dat echt waar is en was.
    Er is ook wat druk in mijn buik maar geen temp stijging en heb dus nog steeds weinig hoop.
    Denk eigenlijk zelf dat er weer een aantal eitjes half aan het groeien zijn en ik weer wat cystes heb ofzo. Ik zou willen dat ik bij de gyn kon komen zsm

Jackie, natuurlijk is het goed er eens een traan over te laten. Elke maand die teleurstellingen is niet niks dat weet ik maar al te goed. Hou vol hoor want samen komen jullie er wel

20. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    he jackie, nu echt :evil: :evil: goed besluit om het nog een ronde te proberen en dan naar de huisarts.

mamafleur, ik zie nog geen 'klus' kruisjes. Go for it.

Mijn lijstje, ik zou wel graag wat omhoog gaan maar ja.

Deel Deze Pagina