Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hey Jackie..... voel met je mee hoor.... had hetzelfde gisteren. Goede beslissing.

Willen jullie wat grappigs zien? Ik plaats even mijn 2 kaartjes direct onder elkaar. Omdat ik ongi heb aangegeven heeft ff een nieuwe cyclus aangemaakt. Valt julllie wat op? Als ik de rode lijn van ff doortrek zit ik nog steeds boven de ei-lijn? raar hihihihihi normaal zou ik net als jackie met de temp naar beneden moeten gaan....

de middenlijn staat nl. op 36,02 en daar ben ik sinds mijn eisprong nog niet weer onder geweest ;) :D ;) raar hoor.... maar ik ga er wel vanuit dat ie morgen keldert...

2. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    kluskruisje is toegevoegd hoor ;)
    en Inge de ongi heeft wel goed doorgezet ?

3. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    wat is ook al weer PM en wat is AM ?

4. Ingiemoppie

hoi mamafleur: am is 's morgens en pm is 'smiddags/'s avonds.... (dus het tijdstip waarop je klust) en both is als je meerdere keren op een dag klust....

ja, denk het wel. Ik had gisteren al 3 maandverbandjes nodig, en moet nog kijken hoeveel ik er vandaag nodig heb.

Berbel, je zit nog mooi boven de lijn hoor. Morgen weer omhoog hé!

Carmen: bij imageshack bij bladeren je kaartje oproepen (nadat je die eerst hebt opgeslagen), dan klikken op host it (wel verkleinen via size) en dan naar beneden scrollen en de onderste link kopieren.

Zanoni: je zit ook nog steeds mooi boven de lijn... morgen ga je weer omhoog hoor!

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

En de mijne weer. FF geeft aan, gezien de pos ovutest zal de eisprong tussen dag 12 en 14 zijn. Maar hij gaat wel erg hard omhoog nu. En als hij zo doorgaat zet hij de sprong op gisteren neer. In ieder geval goed getimed het I gebeuren. Eventueel vanavond nog een keer. Ik ga eens met FF spelen, eens kijken wat er gebeurd als de temp morgen lager is en dan pas weer omhoog. Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om weer I te doen, ik heb er nog buikpuin van. :cry:

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mj24 Hij is in ieder geval een beetje gestegen!! Gelukkig niet nog meer gezakt. Nou omhoog hoor!!

@Zanoni Het kan een innesteling zijn natuurlijk! Nu omhoog met je temp!!

@ carmen31 Bij imagehack druk je op bladeren, daar zoek je in je map je kaartje en open je hem. Resize klink je aan en dan zet je hem op 320x240 (for websites en email). Dan druk je op ‘host it’ en dan selecteer je de onderste linkt. Deze zet je tussen de tags . En dan moet het lukken!!

@mamaFleur Aan de klus meid!! Waarschijnlijk komt je eisprong eraan!!

@jackie
    he balen meid!! Hopelijk mag deze rond meer geluk voor je brengen! Ik ga voor je duimen

@berbel
    Omhoog met die temp!! Je kaartje ziet er namelijk goed uit!!

@Katootje mooie stijging!! Ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt, het is natuurlijk niet niks. Ik hoop écht voor je dat het deze ronde raak mag zijn!!

Hier mijn kaartje, FF heeft mn kruis verschoven... Maar wat ik me nu afvraag, mijn echte dip geeft écht een hele lage temperatuur aan... Wat denken jullie? Heb ik mijn ei op dag 21 of op dag 23 gehad?

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ik denk 21. Je bent laat begonnen met tempen dus je basis temp is niet goed te bepalen
    Maar hoe dan ook heb je goed geklust 21 of 23 maakt dus niet uit in dat geval ;)

8. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Baal baal hier..mijn temp is gedaald!
    Getver, weet het nu helemaal niet meer. Ik ga er maar vanuit dat het niks nada noppes wordt deze maand :cry:

Ik vind het steeds zo balen he..als het weer niets (lijkt) te worden. GRRRRR :x

Gr van Friezin

9. Ingiemoppie

friezin...... sjeeeeeee nee hé! Weet je het zeker?! Heb je al gebroekgluurd (broekgegluurd? uuhh. hoe heet dat in een werkwoord?)...

zolang er niets te bekennen is, is nog gewoon alles mogelijk hoor!

10. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    He Ingrid..het boekgluren gaat nu van start.
    Ik heb echter nog geen zeurende buikpijn ofzo. Dit is voor mij altijd een teken dat mijn ongi er aankomt.

Ik denk dat het voor mezelf beter is, om te zeggen dat het niets meer wordt. Kan de teleurstelling een beetje meevallen.

Morgen MOET mijn temp gestegen zijn. Het moet gewoon...whhhhhhhaaaa

Gr van Friezin

ps: nu ik dit aan het typen ben krijg ik wel buikpijn, maar meer van de spanning/zenuwen. :(

11. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeimorgen,
    hierbij mijn kaartje ook weer. weinig verandering weer

Friezin, hijmoet morgen zeker gestegen wezen, maar je zit nu nog boven je lijn, ik blaas heeel hard mee voor je

PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

12. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden

Je blaast zo lekker vroeg op de dag: die moet morgen hier aangekomen zijn.
    Het is wat allemaal...

Gr van Friezin

13. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

nou, tis zeker wat . maar wie weet hoe vroeger beginnen met blazen des te eerder is het bij je :)

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Jackie en ingemoppie: balen meiden dat de duivels zijn gekomen, wens jullie veel succes in de volgende ronde......

Friezin: neeee je mag niet dalen, ga heel hard blazen dat morgen weer stijgt!

Mamafleur: goed klussen nu hoor......

Berbel: volgende ronde toch wat meer op vaste tijden tempen, dan wordt het iets overzichtelijker denk ik.....

Katootje: kan me voorstellen dat je er buikpijn van hebt....... mocht je het nog een keertje doen vandaag, dan veel succes.......... denk zelf dat jullie wel goed getimed hebben hoor...

Alle andere meiden veel succes met klussen en afwachten......

Hier alles hetzelfde. Spierpijnachtige ongi gevoel blijft, steeds sluimerende koppijn en krijg wat zwaardere borsten nu! Had mezelf zo voorgenomen me niet gek te maken!
    Temp. kaartje heel anders dan de vorige keren. Stijging is niet echt groot! Vanaf morgen moet ie eigenlijk weer naar beneden gaan...........
    Ben benieuwd hoor........

grtjs
    Twinny

15. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    HE twinny, ik probeer niet verder de afgrond in te vallen.

Jeetje..jij gaat goed :thumup: ! Houden zo.

Groeten van Friezin

16. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Hier dan mijn temperatuurkaartje waar ik de hele tijd niks van snapte omdat die zo heen en weer ging. Nu heb ik al 3 dagen een verhoogde temperatuur en geeft het kaartje mijn eisprong aan, maar volgens mij heb ik die al op dag 10 gehad voor zover ik het weet.

Groetjes, Astrid

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi astrid

zo te zien heb je dag 11 gemeten op een ander tijdstip dan normaal. kan zijn dat ie normaal niet boven de stippelijn uit gekomen was misschien........

Dit lijkt me waarschijnlijker wat ff nu aangeeft.....Weet niet of jullie nog geklust hebben, ik hoop het wel.......

Succes
    Twinny

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JAckie: wat kl%&te! JA, volgende ronde toch maar naar de HA. Dikke knuf van mij!
    Mama Fleur, ziet er naar uit dat je ei een dezer dagen komt!
    Berbel: je zit pas 8dpo dus het zegt allemaal nog niets!
    Ing: mijn ongi komt ook altijd als de temp nog boven de coverline staat. Dat zegt dus niets, helaas.
    Katootje: ik denk dat je ei echt is geweest! Ik weet hoe naar het is maar zou je niet toch voor de zekerheid nog een insem. doen?
    Roses: ik denk dpo 21! Temp. is mooi hoog! Houden daar!
    Friezin: hierbij wat warmte voor morgen pfffffffffffffffffff, ik hoop dat het nog helpt!
    MAmavan kylian: ik word echt geen wijs uit het kaartje....
    Twinny: spannend! Inderdaad niet enrome stijging maar hij blijft wel lekker constant!
    MAmmairis: het zou kunnen dat omdat je niet elke dag hebt getempt rond je ei dat FF in de war is.

19. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou we hebben de afgelopen dagen niet echt veel meer geklust omdat ik me er niet zo naar voelde, had zo'n rot gevoel in mijn buik dat ik daar dus echt geen zin in had. Ik heb momenteel wel een ontzettend trekkerig gevoel in mijn liezen net alsof ik teveel gesport heb :( . Ik wacht gewoon geduldig af want normaal zou ik dus binnen nu en 7 dagen mijn NOD moeten hebben.

Groetjes, Astrid

Deel Deze Pagina