Alleen had ik dit de vorige keer ook en toen ging ik toch na vijf weken bloeden..dus verwacht er niet teveel van.. Hoop dat het vakje bij jou ook snel een mooi lijntje laat zien.. Liefs Britt
[quote="Britt1 Alleen had ik dit de vorige keer ook en toen ging ik toch na vijf weken bloeden..dus verwacht er niet teveel van.. Hoop dat het vakje bij jou ook snel een mooi lijntje laat zien.. Liefs Britt[/quote] I'll keep my fingers crossed voor de komende 5 weken. Oeps, dat wordt moeilijk werken. Okay I'll keep my fingers crossed in mind!!!! Ik ga echt voor je duimen dat het nu wel goed gaat Britt!!! Gun het je.
Hallo Meiden, Ik kom mijn kaartje van vandaag weer even tonen. Ik snap er de ballen van. Volgens de berekening heb ik vandaag mijn eisprong en als ik naar het slijm kijk (Eggwhite) klopt dat wel zo'n beetje. Fertility Friend zegt dat ik hem Zondag had. Ik kan toch weinig afleiden van mijn temperatuur, want ik ben momenteel verkouden en slaap daarom zeer slecht. Denk dat mijn temperatuur daarom ook niet zo te vertrouwen is. Als het goed is, gaat mijn temperatuur morgen stijgen. Ik ben benieuwd. :scratch:
@An, Welkom en succes! Is er niemand die mij kan vertellen hoe het nou zit met de temp en eisprong? Zie mijn kaartje (blz.14) Help...
Welkom An.. Velobabe denk dat je hem vandaag of morgen hebt. Dus aan de klus... Stel dat het nou goed gaat deze maand en het is echt zo en het blijft zitten dan heeft Sonja weer gelijk...zij zei september...
Weet je Velobabe, omdat je erg laat begonnen bent, ken ik ook de voorhistorie niet precies. dan is het altijd moeilijk om de temps te duiden sorry
@Britt, Klussen doen we sowieso maar voor het ei doen we extra ons best Ik hoop echt voor je dat het raak is. @Ingiemoppie, Het geeft niet dat jij ook geen idee hebt, ik ook niet, hihi Nu maar hopen dat ik volgende maand niet hoef te tempen...
@Britt.... gefeliciteerd hoor. Ik zie het streepje ook. Ik zal de komende weken voor je duimen. Even snel hier mijn kaartje en dan snel pauze vieren. Groetjes, Jaycey
Hallo Meiden, Ik ben deze maand ook voor het eerst begonnen met tempen. Tja, had gedacht dat het allemaal heel mooi en duidelijk zou zijn, maar kom er toch achter dat dat niet zo is. Komt in mijn geval ook, omdat ik geen ideale maand gekozen heb om te beginnen. Ik ben momenteel verkouden en voel me beroerd en slaap daardoor slecht. Daarbij hebben mijn vriend en ik ook nog eens veel stress. We wonen nog niet samen en zien elkaar alleen in het weekend. We hebben een huis gekocht en krijgen volgende week vrijdag de sleutel. Alles loopt een beetje mis en dat veroorzaakt stress. En daar reageert de temperatuur weer op. Vervelend. Maar goed, als het deze periode nog niet lukt, dan kunnen we tenminste altijd volgende maand serieus aan de gang, omdat we vanaf dan samen gaan wonen. We hebben er beiden zoveel zin in. We hebben nu 2,5 jaar een relatie en zijn er zeeeeer aan toe. Het kon alleen niet eerder, omdat hij in Eindhoven woont en werkt en ik in Nieuwegein woon en in Soest werk. We wilden beiden onze baan niet opgeven, omdat het op onze leeftijd niet zo makkelijk is om weer wat te vinden en we hebben een tussenoplossing gezocht en gaan nu in Culemborg wonen. Succes en Sterkte allemaal en sorry voor dit lange berichtje. @@@@@@@@@@ AH78 : Welkom. Leuk dat je hier ook komt tempen en babbelen. Britt1 : Wow, dat is een duidelijk streepje zeg. Ik zou je heel voorzichtig al willen feliciteren, maar kan me voorstellen dat je nog even zoiets hebt van :"Even nog niet te snel enthousiast worden, want het kan nog fout gaan". Ik hoop je weer zwanger bent en ik wens je een supermooie zwangerschap toe. Je temperatuurkaartje zag er echter wel heel mooi uit. Friezin : Ja, lastig zijn die kaartjes van FF he? Ik heb dat ook. Zit ook nog uit te zoeken hoe alles werkt. Mijn kaartje van deze periode lijkt ook nergens op. Ik heb ook een rode stippellijn gekregen. Fertility Friend zegt dat ik mijn eisprong afgelopen zondag had, maar ik weet zeker dat hij gisteren was of vandaag zal komen. Nou ja, ik kom hier maar regelmatig kijken en hoop dat ik er wat van opsteek en dat mijn kaartje wat regelmatiger wordt. Ik zie dat je ovr 1 dag kan testen. Spannend hoor. Hoop dat het raak is. Succes Jackie : Spannend hoor. Ik kan me voorstellen dat je binnenkort gaat testen. Het is elke maand weer vervelend om te moeten wachten. Je moet nog maar 5 dagen wachten, maar ja, 5 dagen lijkt wel een eeuwigheid. Sterkte. Jaycey : Wow, je kaartje ziet er mooi uit zeg. Hou hem goed hoog en hopenlijk kun je over 6 a 7 dagen positief testen. KimKivits : Jeetje, wat vervelend dat je een blaasontsteking had. Zeker heel lief van je manneke dat hij niet wil klussen om je gezondheid niet verder in gevaar te brengen, maar ja, dat betekent weer een maand uitstel en dat willen wij natuurlijk niet. Mijn vriend was afgelopen weekend bij mij en zondag voelde ik me behoorlijk beroerd. We moesten eigenlijk klussen, maar ik voelde me heel rot. Hij wilde niet klussen, omdat ik beetje ziek was en ik heb toch doorgezet, omdat ik het zonde vond om eeen maand over te slaan. Stom he? Lovely72 : Lekker he, die schommelende kaartjes. Mijn kaartje schommelt ook al zo op dit moment. Heb echt geen flauw idee wat ik ervan moet denken. Je temperatuur schiet netjes de lucht in. Nu hoog houden en dan kun je over een paar dagen naar de Zwangere afdeling van het forum. Sterkte. Micha : Ik hoop ook dat je snel ongesteld wordt, of dat je al zwanger bent natuurlijk. Heb je een regelmatige cyclus van 32/33 dagen? Ik wens je sterkte. Monique27 : Wat vervelend dat de ongesteldheid er weer aan zit te komen. Ik moet wel zeggen, dat je een erg mooi kaartje hebt. Fijn dat je zo'n duidelijk temperatuurkaartje 'produceert'. Had alleen gehoopt voor je dat de temperatuur hoog zou blijven. Nou ja, volgende cyclus meer geluk. Velobabe : Ik zie dat je al net zo'n apart temperatuurkaartje hebt als ik.Je hebt wel een mooie daling die kan duiden op de eisprong. Heb je altijd zo'n lange cyclus, of is de cyclus nog wat onregelmatig en dat je daarom 48 dagen neemt als cyclus? En alle meiden die ik nog vergeten ben, sorry. Er staat al zoveel informatie in dit onderwerp. het is bijna niet bij te houden.
Dat is mijn grootste angst. Vervelend dat er bij jullie even zoveel stress is... Zodra jullie lekker samen zijn hoop ik dat over is en samen voor de beeb kunnen gaan... Liefs Britt
nou meiden heb me ingehouden. Ik ben netjes de kruidvat uitgelopen zonder test maar liep nog wel even de DA in hihi maar ook zonder test. Dus afw88 nog pfffff
Goed zo jackie..je zit anders alleen maar langer in spanning of het allemaal goed gaat....of teleurstelling van negatieve test....(moet je mij verstandig horen praten) Oh ja was gisteren op de crematie van de oma van mijn vriend en toen sprek die man van het crematorium over "zij heeft het leven doorgegeven" Ik zat echt zo van uh slik...zou het.. Was wel even een raar moment.. Liefs Britt
oh dat is wel heel bijzonder ja ........kippevel krijg je er van. Maar ja idd hoor jou praten jij test ook 5 dagen voor NOD en waar zit ik??? ook 5 voor NOD maar ik blijf sterk maar nu heb ik het er wel moeilijker mee om te w88 (niet dat het jou schuld is hoor) maar me temp voor aankomende dagen is dus heel belangrijk
Tja lastig.. Ik wilde gewoon testen en anders loop ik iedere keer langs de pot en denk hmmm moet ik plassen.. Maar ja nu loop ik steeds te denken. Oh oh straks gaat het toch nog mis... Moet morgen ochtend nog werken van 4.45 tot 16.30...zit echt te twijfelen of ik dit wel zal doen. Ik moet namelijk vliegen en met de druk en vermoeidheid samen zie ik het niet zitten. Vanaf vrijdag heb ik t/m 13 okt vrij..
Goodmurning ladies!! @monique...balen meiske! Warme knuf! @Mirre...toppie goed nieuws voor je pap!! Die ruzie met je vriend lost zich vast wel op meiske! Mooie hoge temp! @jackie...Jij doet t gewoon andersom joh! Je maakt een innestel piek ipv een innestel dip... IK duim kei hard he? Ik hoop dat je erg misselijk gaat worden @Remember...Is daar dan ook nog verschil in?? Ik prop em ook niet altijd even diep hoor...Erin is erin denk ik altijd maar...heb toch al zon hekel aan iets *daar* in...Das een gaatje voor *uit* @mammavantygo...Hou em tegen die temp!! Hij wil uitbreken!! Hoe hoog zit je in Hemelsnaam?? 37,6?? 30 testen die je naam roepen...owh jee...you strong woman!! @Ingie...moppie...Ik denk er niks van...Raar raar kaartje!! Maar hopen doe ik dan weer wel voor je! Ik pas! Mag dat ook? @natas...lieffie ik wens je veel succes bij de gyna en hoop dat je snel duidelijkheid hebt en DAN eis ik een posi test van je hoor!! @Britt!! Ik zie t ook en hoe!! Kon haast niet anders met zon mooi kaartje...Gezien je vorige ervaring wacht ik nog even met een felicitatie tot je me *groen* licht geeft! En dan nu even mijn kaartje plaatsten... Up we go...