Ik kan me niet voorstellen dat op dag 24 nog een spong gaat komen want bij de meeste komt de ongi er dan gewoon bijna aan. De druk in mijn buik is over dus misschien was het loos allarm
Hoi meiden, Vanmorgen een test gedaan. Ik wilde toch zekerheid voordat ik het weekend weg ga. Helaas.... Negatief. Wat ook een beetje raar was, m'n temp was vanmorgen ineens met 0,3 gestegen. Ik was een kwartier te vroeg en dat moet eigenlijk niet uitmaken en toen was m'n temp 36,6, maar een kwartier later nog een keer getempt voor de zekerheid, gaf ie zelfs 36,8 aan. Was toen nog niet uit bed geweest. Evengoed de eerste meting, 36,6 maar ingevuld bij FF. De eerste 35/36 dagen van m'n cysles schommelt ie rond de 36,6. Nu de laatste week dus aldoor rond de 36,3 en vanmorgen dus weer omhoog... Zucht, wat moet ik hier toch mee..... Dus na vanmorgen ziet m'n kaartje er zo uit: Iedereen alvast een heel fijn weekend gewenst, ik ga er maar lekker van genieten! Misschien dat ik 'm morgen nog een keertje plaats als er tijd is en als er iets is veranderd...
Hoi Smurfin, Wat jammer zeg! Ben je wel eens vaker 6 dagen overtijd? Ga je nog eens testen na het weekend of ga je er vanuit dat het niets geworden is? Ik ken dat van die tempratuur. Heel vreemd. Vannochtend getest om 9.05 uur: 36.7 Vijf minuten later: 36.8 Heel vreemd. Maar goed, inderdaad de eerste meting genoteerd. Warme gr van Friezin
Hoi Friezin, Die banner die gaat nu eigenlijk nergens meer over. Ik had 'm op 37 dagen gezet, de lengte van m'n vorige cyclus... Dit is de eerste ronde dat ik temperatuur en het lijkt er tot nu toe op dat er geen eisprong is ( geweest ). Ik kan na het weekend dan nog wel een keer testen, maar dat heeft eigenlijk geen zin. Geen ei, geen bevruchting.... Zit echt te wachten op de , maar daarvan ontbreekt nog elk spoor....
Smurfin het lijkt het er inderdaad op dat er nu geen eispong is geweest al kan je dat niet met zekerheid zeggen met alleen de temperatuur. Misschien hebben ovulatietesten een keer zin bij jou al is het net als bij lastig wanneer je nu moet gaan testen en je hebt er zeker wel een aantal nodig.
He Smurfin, Ik heb eens naar je kaartje zitten kijken, maar inderdaad er zit nergens een tempdip en dan stijging in die op een eisprong kan wijzen. Ja alleen op dag 33 maar dat is wel erg laat voor een eisprong. Ik kan me voorstellen dat je er echt van baalt. En nu weer op die stomme wachten. Echt ontzettend klote. Succes! Warme groeten van Friezin
Ha meiden, Weten jullie hoe de wind voor morgen staat? Zal er een mega tempstijging plaats vinden bij ons? Ik kan tenminste een paar mega stormen verwachten van mensen die dit mij vanmorgen al toegeblazen hebben. Ik begin nu al even met blazen: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! Ik hou rekening met het slechtste dus: een daling van de temp. (maar in mijn hart hoop ik op een stijging natuurlijk) Warme groeten van Friezin.
Smurfin, Wil je voor mij eens iets doen? Vul de komende dagen eens die hoge temp van je in, dezelfde als vandaag! Kijk maar eens wat FF dan doet, ik heb wel zo'n vermoeden Groetjes Monique
Ik heb de ovu-testen al in huis. Dus ga ze de volgende ronde zeker gebruiken! Meiden, daar komt ie PPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Windkracht 10! En hij is heerlijk warm!
Wauw smurfin....als dat geen golf aan tempratuurstijgingen wordt, dan weet ik het ook niet meer. Ik laat jou warme woei lekker op mij afkomen. Warme groeten van Friezin
WHAAAAA, dat heb ik net gedaan en idd ROOD KRUIS! Jammer dat we niet hebben kunnen klussen in dat geval.... Maar goed, hij duidt iig op een eisprong! Ik hoop dat ie hoog blijft dan!
hi hi hi Zat al op je antwoord te wachten! Ben dus benieuwd morgen. Groetjes Monique ps: snappen jullie nou ook een beetje waaraan ik dat kon zien?
Waarschijnlijk spreek je uit een hoop ervaring . 12 rondes al zie ik! Maar op zich wel raar toch dat ie nu een kruis geeft, terwijl m'n basistemp eigenlijk aldoor rond de 36,6 is geweest, alleen de afgelopen week niet...
Ja ik mag me geloof ik wel temp. kaart lezeres gaan noemen. Heb toch al wat geleerd dus! Kan je wel even vertellen waarom hij het kruis zet. Je moet niet echt zoeken naar een dip , maar zoeken naar een stijging. Als je 3 dagen achter elkaar hoger zit dan de 6 dagen ervoor dan zet FF een kruis. Jij heb vandaag 36.6 en dat is dus hoger dan alle 6 dagen hier voor, zet dit door dan walla, dat mooie kruis. Snap je een beetje? Groetjes Monique
Wat lig jij lekker te slapen zeg. Ben net stiekum even langs gevlogen en wat warmte bij je achter gelaten Hopelijk heeft het geholpen, zal het morgen wel zien. Groetjes Monique
Hier is mijn temp.kaartje weer en vandaag zit ik alweer een tiende graadje hoger en nog steeds een harde baarmoedermond. Groetjes, Astrid
Dank je wel Monique!!! Het heeft zeker geholpen. Vanmorgen wederom 36,6! Als het morgen nog zo is, kruig ik eindelijk het langverwachte kruis!!! Ik ga lekker een weekendje weg, thermometer mee natuurlijk, ben erg benieuwd wat ie gaat doen.... Ik zal 'm maandag weer plaatsen! Liefs Smurfin