Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Smurfin,

Goed zo meis.
    Het gaat er op lijken dat je toch een ei heb gehad, jippie!
    Dan kan je lekker weer verder.

Prettig Weekend en zie je weer.
    Niet vergeten om je kruis mee te brengen he ;)

Groetjes Monique

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet meer bij kan houden allemaal. Het wordt tijd dat dit topic wat uitgedund gaat worden. Ik stel voor dat we gewoon met z'n allen naar het "ik ben zwanger"-forum gaan.

Hier onder mijn kaartje. Ben de trap aan het opstrompelen (met buikpijn, al vanaf maadag, wat ik anders nooit heb).

In ieder geval iedereen heel veel succes met waar je ook ergens in de cyclus zit.

Groetjes, Jaycey

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    goedemorgen

-roses, als je hierna maar weer lekker omhoog gaat
    -smurfin, houden zo of hoger, dan heb je morgen ook je kruis
    -mamairis, dat ziet erg oed uit
    -jaycey, dat ziet er ook goed uit

mijn lijstje van vandaag

4. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0

Had gehoopt op een mega stijging aangezien mijn druk in de buik weer weg is maar goed waarschijnlijk was het toch geen ei want heb nog steeds geen mega posi ovu test in handen gehad. Ik blijf maar van die vage streepjes zien en dan doet mijn vermoeden van cystes weer bevestigen :cry: :cry:

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    mamafleur, als je temp nu verder omhoog gaat dan kan je wel een eisprong gehad hebben.
    Ik heb nog nooit een echt positieve ovulatietes gehad, zelfs niet in de ronde dat ik zwanger werd van mijn eerste.
    Maar jij hebt natuurlijk een andere voorgeschiedenis. Nog een paar daagjes wachten en kijken wat je temp. doet.

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Hier mijn soap weer.
    Gisteren niet meer geinsemineerd. Wat ik ook invulde bij FF, het kruis komt op Woensdag. Zelfs nu met deze lage temperatuur. Is het de komende dagen maar 0.1 hoger dan nog Woensdag.
    Op het moment dat ik daarmee aan het stoeien was belde de donor op. Hij moest met spoed naar het ziekenhuis i.v.m. zijn vader. 1000 Excuses en of het goed was dat hij dan vanochtend kwam in plaats van Donderdagavond. Vader gaat uiteraard voor. En ik was eigenlijk al erg blij :oops: . Dus nee , laat maar. Heel erg bedankt alsnog en wellicht (maar hopelijk niet) tot volgende maand.

Bah, ik heb er nog buikpuin van.

Stom ergens, ik ben het zelf aangegaan. Het ligt niet aan de donor want mijn hubbie en ik kunnen het goed met hem vinden, maar ik heb er zo'n tegenzin bij.

7. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi meiden

Hier vandaag gelukkig geen daling maar ook geen stijging :cry: . Hmm..zie het somber in. Maar...nog steeds boven de lijn, ook al is het niet veel meer.

Groeten van Friezin

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Kan het me voorstellen Friezin. Je zit nu weer zo'n beetje op dezelfde temperatuur als aan het begin van je cyclus. Balen hoor. Zal toch proberen te helpen...Pfffffff, pffffffffffffffffffffffffffffffffff

9. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Even een vraagje

Ik heb op FF een cyclus duur van 30 dagen ingevuld, omdat ik meestal te laat ongi wordt.
    Kan ik op FF ook deze duur veranderen naar 28 dagen?
    Wil graag weten wat hij dan doet.

Groeten van Friezin

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee, FF neemt je cyculs duur aan van de aantal cycli die je hebt getemp. Je zegt dat je ongi meestal te laat komt. Dan moet je ook gewoon een langere cyclus aanhouden ;). Ik hoop voor je dat hij nog stijgt, maar ik denk eerlijk gezegd van niet. Herken de kaartjes maar al te goed uit eigen ervaring.

Smurfin, zou heel goed kunnen dat je ei nu komt of net is geweest. Hoop op temp stijging weer morgen!

Katootje: goed dat je de 2de insem. neit door hebt laten gaan. Ik denk dat het overduidelijk is dat je ei is geweest....Heb je nog steeds last van de insem. of is de buikpijn "gewoon" van de psychische belasting?

11. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Me2
    Ik heb inderdaad de moed al opgegeven, ga er vanuit dat de :evil: :evil: op de loer liggen, maar daar merk ik nog niets van.

Gr van Friezin

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Friezin: het lichaam kan je soms toch zo voor de gek houden....Ik word vaak al ongi bij een nog redelijk hoge temp...

13. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Katootje: goed dat je de 2de insem. neit door hebt laten gaan. Ik denk dat het overduidelijk is dat je ei is geweest....Heb je nog steeds last van de insem. of is de buikpijn "gewoon" van de psychische belasting?[/quote]

Van de inseminatie. Dat cupje moet vacuum worden getrokken, en ik denk dat ik dat iets te fanatiek heb gedaan. Is echt de baarmoeder die ik voel. Bloedde naderhand ook een beetje...niet handig. :oops:
    Ik hoop niet dat ik er ervaring in ga krijgen....laat dit svp de eerste en laatste keer zijn. [-o<

14. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ja, was alles maar duidelijker en hield ons lichaam ons maar niet zo voor de gek. Ik heb nu echt zoiets van: "ik zie het allemaal wel"
    Maar het is soms moeilijk om niet op je lichaam te letten. Dat doe je automatisch, omdat je op iets moois hoopt. Als het dan tegenvalt dan is het weer balen.

Ik had vanochtend trouwens een dikke daling verwacht, maar die is denk ik uitgesteld tot morgen. We will see

Warme groeten van Friezin

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA, of je wil of niet, je let er toch op. Toen ik zwanger was voelde ik pas een dag voor nOD dingen dus ik weet dat ik me voor die tijd nergens op hoef vast te pinnen!

Katootje: ik duim met je mee dat je hier niet nog een keer doorheen moet!

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@roses: daar duim ik voor.... positieve daling!
    @mammairis: dat klinkt erg hoopvol... houden zo...
    @smurfin: super! en heel fijn weekend!
    @jaycey: goed zo meis..... stap maar verder (maar dan wel zonder buikpijn)...
    @berbel: keurig!
    @mamafleur: oh je.... en wanneer weet je dat zeker van die cystes?
    @katootje: oh je...... pfff kan me voorstellen dat je wel even blij bent. Niet te fanatiek met jezelf omgaan hé... hopelijk was dit de laatste keer .... dikke knuf meis!
    @friezin: oh jeeee. jij moet omhoog meis! pfffff pfffff pffffff

Ik ben vanmorgen bij de ha geweest. Hij vond mijn kaartjes er duidelijk uitzien en kan ook niets verdachts of raars bij mijn cycli vaststellen. Integendeel, voor mijn zware overgewicht vind hij het zelfs keurig en relatief constant (tussen de 26 en 28 dagen en 1 keer een uitschieter naar 34 dagen). Omdat ik zelf nog geen kinderen heb gekregen adviseert hij om het jaartje vol te maken. Dat zijn nog 4 maanden. Ook omdat we in maart dit jaar pas te horen kregen dat er weer zwemmertjes zijn (na herstelop van hubbie in december). Hubbie mag wel voor alle zekerheid nog een keer een kwabje afgeven (hihihihihi)..... om vast te stellen of ze er nog zijn en hoeveel het er zijn.....

Ik ga nu snel verder met schilderen in de bijkeuken. Dan kunnen morgen de keukenkastjes er weer in.

Liefs en een heel fijn weekend. p.s. ik zit op dag 3 van ongi, dus plaatsen van kaartje heeft nog geen zin.

17. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoii meiden,

friezin, hij moet echt omhoog hoor, ik zla nog wat harder blazen pppppppppfffffffffffffffffffffffffffff
    PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

ingiemoppie, druk aan de klus dus, maar dan met wat anders :). houd de variatie er wel in :)

katootje, lijkt me idd erg moeilijk, zowel geestelijk al lichamelijk toch zwaar. hoop dat 1 keer genoeg is meid.

voor iedereen, hoop dat het goed gaat met jullie en strakjes allemaal naar de andere kant van het forum mogen.

ik ben vanochtend bij de gyn geweest en helaas, idd geen eitje gehad of ei in aantocht. dus we gaan deze cyclus afbreken. zit nu officieel op cyclusdag 33. heb nu weer voor 14 dagen provera gehad en dan weer opnieuw aan de clomid.

liefs sam

18. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Wat ontzettend balen dat je geen eisprong hebt gehad. Ik hoop dat het met provera en later clomid beter zal gaan.

Mijn temp moet inderdaad weer omhoog, maar vertel dat mijn lichaam maar eens. Die doet moet waar zij zelf zin in heeft. :cry:
    Ik zie een tempstijging niet meer verschijnen om eerlijk te zijn.

Groeten van Friezin

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He verdorie mamavankylian......hopen dat je nu door de medicatie meer succes hebt net als na de vorige rodne clomid...
    Ingemoppie.: fijn dat je mannetje toch nog even mag chekcken, maar ik heb goede hoop dat het binnenkort allemaal niet meer nodig is!

20. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Weten jullie misschien wel hormoon een ovu test opspoord en welk hormoon een zwangerschapstest opspoord ?

Katootje, kan me echt goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Het hele gedoe gaat je niet in de koude kleren zitten en het is allemaal niet niks. Ik ga heel hard voor je duimen

Friezin, er is toch nog best hoop want je hebt nog geen duiveltjes en geen mega daling

Inge, Die custes weet ik pas zeker als ik bij de gyn ben geweest en ze een echo hebben gemaakt maar dat kan dus pas eind december.
    Wat goed dat je man wel een kwakje mag afleveren want dan weet je dat in iederegeval zeker

Sam, hebben ze een echo gemaakt om dat te zien ? Gebruik jij eigenlijk ovu testen ?

Ik denk dat als er dit weekend geen stijging te zien is en die druk in mijn buik die weer terug is door gaat zetten dat ik dan maandag de huisarts nog eens ga bellen want wachten tot eind december vind ik zo gene optie en dan moet hij anders maar eens een ongi opwekker gaan geven

Deel Deze Pagina