Mamafleur: ovutesten sporen LH (luteiserend hormoon) op en zwtesten sporen HCG op. Ik had echter tijdens mijn zwangerschap super knal posi ovutesten (voor de grap geprobeerd) omdat LH samenstelling kennelijk erg lijkt op HCG. Andersom werken de testen niet. Hoop dat dit weekend je ei komt!
Zit alleen steeds naar die ovu testen te kijken maar kan er zo weinig zinnigs van maken vandaar mijn vraag. Ik denk eigenlijk echt niet dat er nog iets gaat komen zit immers al op dag 25
hallo meiden Smurfin: ik meende ook nu het ei eindelijk te zien...... hopelijk morgen weer hoog en je weet dat je een ei gehad hebt. Maar volgende cyclus zijn inderdaad misschien de ovu-testen een uitkomst..... Friezin: nee meid, het mag gewoon niet! Berbel: het ziet er mooi uit Jaycey: mooi kaartje gaat lekker berg op... Astrid: het ziet goed uit...... KAtootje: ik duim voor jou dat het gewoon maar 1x hoefde en je nu zwanger bent..... Alle andere heel veel succes met klussen of wachten, ik duim en blaas voor iedereen....... Hier vanmorgen beetje daling. Ik vind het maar vreemd hoor deze maand. Temp. gaat niet echt hoor. borige 3x had ik ook op dag 7 en 8 een daling en daarna ging ie weer langzaam omhoog, moet dus maar afwachten.......ppfff grtjs Twinny
hoiii mamafleur, ik krijg idd echo's en bloedonderzoek iedere keer. ligt eraan hoever ik in mijn cyclus zit en hoe alles eruitziet. vanochtend een echo gehad en was niks te zien en mijn progesteron was maandag met prikken ook zo goed als nul. ik gebruik nog geen ovu testen, ik was daar wel over aan het nadenken om dat de volgende ronde te doen. xxx sam
Twinny spannend meid ben altijd weer benieuwd naar je kaartje van mij nog niks hier want zit op dag 2 hoop toch echt dat het nu eens mag lukken hoor meiden zet hem op en hoop nog een hoop +jes te zien deze maand
ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren met temp en testen en anders toch echt die huisarts eens bellen want ik voel toch echt gedoe in mijn buik
hey mamafleur, als je zo onzeker bent, wat ik heel goed kan bergiojpen, moet je zeker naar de dokter gaan! Frustrerend dat je steeds neg. test! Meiden, ik heb er 2 dagen over gedaan om mijn temp.kaartje hierheen te krijgen, is me gelukt, maarreh nu moeten jullie een link aan toetsen. Wat doe ik fout? Ben echt een doos als het om computers gaat?!
he carmen31 Je moet eerst 'nieuw antwoord' aanklikken, en daar staan img knopjes die moet je voor en achter de link van je plaatje zetten. Als je via imageshack.us doet de onderste link gebruiken. Succes
Ohhh mama fleur..je ziet het nog positief in voor mij. Zalig. Nu wachten op mijn temp morgen. Spannend! Warme groeten van Friezin
Nou de dag is bijna ten einde..zonder de gezien te hebben. Gelukkig maar. Ik heb wel doorlopend een rare buikpijn gehad..heel vreemd. Geen ongi pijn ofzo O, en zoals elke dag, eindig ik even met een tempstijgende wind: ppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! Dat het voor iedereen maar mag helpen. Ik heb hem HEEL hard nodig. Warme groeten van Friezin en voor straks: slaap lekker!
Hoi allemaal, Ik heb een tijdje niet gereageerd (wel meegelezen). Het begint weer drukker te worden op mijn werk dus kan zijn dat ik af en toe niks van mij laat horen (maar blijf wel aan jullie denken!). Hierbij mijn kaartje: Voor degene die naar een nieuwe ronde zijn gegaan: Dikke knuffel! Voor de wachters *duim* en pffff Ik ga naar mijn bedje toe en ga morgen op mijn gemak op jullie berichtjes reageren! Gr, Butterfly
Potverdorie, weer geen temp stijging en ik heb nu steeds meer buikpijn. Ik weet nu bijna zeker dat er cystes aan het groeien zijn dat kan niet anders en eigenlijk heb ik de neiging om maar even aan te kloppen bij de dkoterspost maar ja eigenlijk is die alleen voor echt mega spoed natuurlijk en ik verga nog niet van de pijn al is het wle echt onprettig.
Vanmorgen een fikse daling in mijn temp ook heb ik last van krampjes net alsof ik mijn periode ga krijgen . Ik hoop natuurlijk niet, ik zit in ieder geval nog boven de lijn. Groetjes, Astrid