Astrid hij is er nog dik boven dus je kan nog genoeg hoop hebben want je temp schommelt nu enmaal wel eens en is natuurlijk van heel vene factoren afhankelijk. Ik blaas even wat goede lucht je kant op
Dankjewel lieverd ik hoop dat het helpt die goede lucht van jou, ik was echt even aan het balen . Groetjes, Astrid
Dat balen ken ik (kij maar naar mijn temp lijst) maar voor jou is er echt nog geen reden hoor het kan gewoon nog alle kanten opgaan en voorlopig is hij nog prima hoog
Dat jij baalt kan ik heel goed begrijpen ja. Ik schaam me nu best wel dat ik zit te klagen over een dipje in mijn hoge temperatuur, terwijl andere mensen blij zouden zijn als ze mijn temp.status zouden hebben . Groetjes, Astrid
Nou schamen hoef je je niet hoor. Kijk ieder zo zijn eigen ding met bijbhorende zorgen en stress. Ik moet zeggen dat ik inderdaad jaloers ben op jou mooie temp lijstje, cyclus en temp stijging maar we gaan allemaal voor hetzelfde doel nml zwanger worden. Ik hoop gewoon heel erg vor je dat hij lekker boven de lijn blijft de komende dagen en dat je straks een mooie posi test in handen hebt
Dankjewel je bent een lieverd. Pfffffff nu zit ik hier zelfs met traantjes die zomaar uit het niets opduiken . Groetjes, Astrid
die gekke hormonen toch Wel een goed teken dat je een traantje moet laten Je hormoontjes waren vast even de weg kwijt en ach die temp kan gewoon wat wisselen en ik gefe je even wat posi gevoels monstertjes zodat je vandaar lekker positief kan denken en kan gaan genieten van de dag en morgen....weer een mooie temp. Meid ik gun het iedereen heel erg om zwanger te worden en ik gun het mezelf natuurlijk ook heel erg. Maar ik gun mezelf nu vooral duidelijkheid want van die onzekerheid wordt ik een beetje gek
Dankjewel lieverd, snifsnottersnif, ik wens jou ook een fijne dag en dat er maar snel duidelijkheid komt in je tempcyclus. Liefs Astrid
ga misschien straks toch ff de huiasrts proberen te bellen en mijn advies voor jou, ga iets leuks doen vandaag !
Goedemorgen allemaal, @Mammairis...die tempdaling is niet erg joh. Kan ook heel goed een inneselingsdip zijn. Zolang ie boven de lijn blijft, is er niks aan het handje. Positief blijven denken, het moet ooit een keer lukken, dus waarom niet deze ronde? @mamaFleur...ik kan met goed voorstellen dat je je zorgen maakt, en dan zou ik zeker de huisartsenpost bellen. Het is echt niet alleen maar voor levensbedreigende zaken hoor. Daar hebben ze het ziekenhuis voor. Als jij het gevoel hebt dat er iets niet goed zit, gewoon bellen, daar is de huisartsenpost tenslotte voor. @Butterfly...ik kan eigenlijk niet zoveel van je kaartje maken. Denk je dat je je eisprong hebt gehad? Maar ja, ik ben ook geen expert op het gebied van tempkaartjes. @Friezin...hoe is het deze morgen met je? Is je temp weer gestegen of nog verder gekelderd? Ik hoop voor je dat die verrote toch wegblijven. @Twinny...en, is je temp gestegen? Ben benieuwd naar je kaartje. Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is. @Carmen31...mooie constante temp heb je. Vooral zo houden hoor!!! Hier mijn kaartje van vandaag. Ik mag niet klagen. Hopelijk zet zich deze stijging voort.
Jaycey jouw kaartje ziet er echt prachtig uit zeg, ik hoop voor je dat het zo mag blijven. Groetjes, Astrid
mamafleur, als je het niet vertrouwt gewoon bellen, ze zeggen je dan wel wat je moet doen. Anders maandag naar de huisarts? mamairis, nu gewoon lekker omhoog met die temp. jaycey, ziet er mooi uit mijn kaartje, ik ben er blij mee
Wat een super temp kaartjes zie ik voorbij komen, om jaloers op te zijn. Hier speel ik wle met het gevoel naar de ha te bellen maar ben zo bang dat ze me een aansteller vinden
Je mpoet dan toch de huisartsenpost bellen. Er zit speciaal iemand voor de telefoontjes, als je het niet vertrouwt kan je gewoon bellen. Wat nou als ze je een aansteller vinden, jij vindt het gewoon nodig. De vraag is wel of ze wat er aan doen maar dat hoor je dan wel. Bellen meid, dan heb je het gehad en kan je van je weekend 'genieten'.
Ja daar heb je gelijk in en ik wil gewoon weten of die buikpijn weer van cystes komt of niet en ik wil er ook gewoon vanaf
Hallo meiden. Wauw ik zie wel hele mooie kaartjes. Van mijn eigen kaartje snap ik niet veel meer. Ik heb nu 3 dagen een temp van 36.7 en ik heb ook nog geen buikpijn ofzo. Maar dat kan nog komen natuurlijk. Dit is om echt helemaal gek van te worden. Whhaaa! Hier is mijn kaartje: Gr van Friezin
hallo meiden Berbel: je heb t een mooi kaartje, ben heel benieuwd! Jaycey: ziet er ook goed uit..... Mamafleur: hoop dat je vlug wat meer duidelijkheid krijgt Mamairis: ziet toch mer als een innestelingsdip uit, dus morgen gewoon weer omhoog hoor..... Friezin: wanneer ga je testen? Alle andere natuurlijk ook weer heel veel succes gewenst...... Hier is temp. gelijk gebleven aan gister, vindt het gewoon echt een raar kaartje deze maand......... Ben benieuwd wat morgen brengt, verwacht er niet veel van......... Twinny
He Twinny, Ik ga niet meer testen aangezien ik al wat gespot heb. Een heel klein beetje maar voor mij is het duidelijk. Dit trouwens gezien bij een zelfonderzoekje, bij mijn baarmoedermond. ALs het helemaal doorbreek, ga ik naar november Jij ook succes he. Hoop dat het positief wordt bij jou Gr van Friezin