heyy friezin, je kaartje ziet er toch best mooi uit, dus die moeten echt wegblijven hoor. ik blaas ze nog ff omver PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFF PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en jee, wat een mooie kaartjes zie ik voorbij komen zeg. hoop dat er heel veel naar de andere kant van het forum gaan. voorlopig geen kaartje van mij, moet eerst 14 dagen medicijnen om ongi te worden, dus hoef dan niet te tempen. 1 voordeel, hoeft geen wekker meer 7 dagen in de week xxx sam
Hoi Twinny, ik baal ontzettend en ben natuurlijk ook teleurgesteld. Maar dat duurt even en dan ga ik er weer met volle moed tegen aan. Maar op zulke momenten denk ik aan mijn zus die nu zwanger is en ook snel zwanger was. Ik mag niet jaloers zijn, maar ben het wel een beetje..op zulke momenten. Gr van Friezin
goeimorgen dames! Mamafleur, logisch dat je baalt, kan me die onzekerheid goed voorstellen...Maar waarom wacht je niet met langs de ha gaan tot je ongi wordt, dan kun je een mooi temp.kaartje laten zien.. Mamairis, het zou een vroeg innesteldipje kunnen zijn...Er zijn vrouwen die na hun eitje continu schommelen met hun temp. en dan toch zwanger blijken te zijn... Ik probeer mijn kaartje er weer op te krijgen, ik ben echt een kluns hoor... Ik heb nu al voor de 4e dag de zelfde temp., hij is wel hoog maar toch krijg ik er de kriebels van...is dit wel normaal?!
ZO, geloof dat het eindelijk gelukt is..nu maar onthouden he Die constante temp. Zijn er mensen die dit ook hebben(gehad) op dit forum?
Moet zo toch even naar het zh want heb toch wel erg veel buikpijn dat is ok de reden dat ik nu naar de ha wilde gaan. Carmen, wat een super kaartje heb jij en wel mooi die constante temp Friezin, heel logisch je jaloerse gevoel dat ken ik ook met mijn schoonzus die was in 1 keer zwanger Sam, succes, welk middel slik jij om die ongi op te wekken ?
Een hele goede middag temp lady's @ Jaycey Wat een prachtkaartje heb jij. Ziet er veelbelovend uit. @ Berbel Ziet er ook erg goed uit hoor. Ook goed geklust zie ik. Ik ben erg hoopvol. @ Friezin Dit kan nog alle kanten op. Wordt spannend de komende dagen. Hoop dat ie weer omhoog schiet. @ Carmen31 Mooi hoor die constante temp. Nix mis mee. @ MamaFleur Succes en sterkte meis. Hoop dat het niets ernstigs is. Mijn kaartje dan maar weer: Eigenlijk niets bijzonders te melden. Hoop dat ik nu in een stijgende lijn ga maar verwacht er toch niet teveel van.
Goedemiddag allemaal! ik ga straks ff bijlezen allemaal! iK plant hier eerst ff mijn kaartje. Weer een temp-daling.....
Helaas is het voor mij game-over. Zit ontzettend in een dip, dus ik laat wel weer eens wat van me horen Iedereen heel veel succes verder Gr van Friezin
wat enorm balen Friezin ik had zulke goede hoop maar we zullen allemaal extra veel warmte jou kant op gana blazen de volgende ronde
Dank je wel mama fleur. Ik denk dat ik even afstand ga nemen. Wellicht dat ik halverwege mijn cyclus, als de eisprong geweest is, weer een kijkje kom nemen. Het is gewoon zo dat ik het hele zwanger worden momenteel niet zie zitten. Ik had me al ingesteld dat het niets zou worden, maar nu het zo is, is het een enorme teleurstelling. Daarnaast heb ik echt enorme buikpijn en daarvan word ik ook niet vrolijker. Jij nog heel veel succes ik hoop dat het wat wordt bij je deze maand. Warme groeten van Friezin
heeeyyy frizin, wat ontzettend klote zeg. heel veel sterkte mop. hoop je snel weer te zien hier hoor. dikke knuff sam
Ik kan het me heel erg goed vorostellen Friezin. Soms slokt het je gewoon op dus is afstand nemen prettiger. Jij moet doen wat voor jou goed voelt
jullie zijn allemaal schatten, bedankt! Tot over een paar weekjes. En heel veel succes allemaal Groeten van Friezin
Ik heb me een tijdje rustig gehouden. Een ronde niet getempt en deze ronde toch maar weer eens langzaamaan begonnen. We proberen netjes om de dag te klussen en tot nu toe is dat wel goed gegaan. Ik ben benieuwd of deze ronde iets zou moois zal brengen. Alle meiden: succes!
Meiden, helppppppp Ik ben voor de allereerste keer zo'n tempkaartje aan het maken, gewoon even voor proef maar ik stuit nu al op een vraag. Er word gevraagd naar Fahrenheit of celsius...en oraal of vaginaal...welke moet ik aanklikken?Ik wil rectaal gaan tempen. Liefs Nies
Hoi, Je moet Celsius kiezen! Ik vraag mij ook af wat je moet kiezen als je rectaal temperatuurt. Doe ik ook maar heb orally staan ivp vaginally. Ik weet niet of dit iets uit maakt? Hierbij mijn kaartje voor vandaag: Jaycey: ik denk niet dat ik mijn ei-sprong heb gehad. Want mijn cyclus is 39 dgn en dan zou ik pas volgende week in mijn vruchtbare periode zitten. Maar ik zou het niet erg vinden als ik nu een ei-sprong zou hebben gehad. Dan is mijn cyclus namelijk korter geworden (maar mag ook 9 mnd wegblijven hoor!) 8)