Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oke, dank je wel Butterfly! ;)

2. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Ik denk te weten wat de temp. dip geweest is vanmorgen. Ik begin zeer vervelende ongikrampjes te krijgen en denk dat morgen de duiveltjes zullen arriveren. Ik heb net al wat licht rood bloed geconstateerd al was het met inwendig onderzoek, dus morgenvroeg zullen ze er wel zijn.

Groetjes, Astrid

3. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0

Hoe lang na een spong gaat je temp omhoog ? Kan het zijn vanacht gespongen en nu hogeren temp ?

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    volgens mij is dat heel snel, dat heeft te maken met het progesteron wat vrij komt bij de eisprong, die zorgt voor een stijging van je temp. Dus volgens mij kan je eitje wel degelijk vanacht gesprongen zijn en nu een hogere temp hebben. Succes met de wachtweken ;)

5. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Mag ik er even helemaal niks meer van snappen. Gisteren een temp. dip, 'savonds spotting, vannacht tampon ingedaan voor de zekerheid, vanmorgen temp. weer omhoog en op de tampon alleen een beetje bruin te zien wat je nauwelijks iets kunt noemen. Soms begrijp ik echt mijn lijf niet meer hoor.

hier dan even mijn temp.kaartje.

Groetjes, Astrid

6. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Het kan echt super goed een innesteling zijn Astrid dus er is mega veel hoop voor jou

Ik vraag me echt af of ik nu wel of niet een spong heb gehad en of dat eitje dan geen cyste was die gespongen is want dan heb je er ntuurlijk nog niks aan. Vandaag voor de zekerheid nog een keer klussen want laatste keer was gisteren ochtend dus hoop maar dat we de kans niet hebben laten lopen :(

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goede morgen Temp Babes!

MammaIris, Klinkt allemaal heel goed! Zowel dipje als spotting! Ik hoop dat het voor jou iets mooi gaat betekenen!

Jaycey, gaat de goede kant op! Houden zo!!

Berbel, houden zo meid!

Friezin, Een hele dikke knuff voor jou!

Twinny, kom op meid!!!

Carmen, hij gaat lekker meid, mooie constante temp!

Gerrina, warme lucht voor jou zodat je temp blijft stijgen en hoog blijft PFFFFFFFFFFFFFFFFF

Roses, omhoog met die temp PFFFFFFFFFFFFFFFFF (dit was gewoon een hele vroege innestingsdip!)

Josien, nog veel klusplezier en op naar een mooi rood kruis!

Butterfly, ook voor jou op naar je mooie rode kruis!

Mamafleur, heel veel succes met wachten! Want aan deze temp te zien krijg je over 2 dagen je kruis op dag 26 van je cyclus!

Spijkervrouwtje, Hoe is het met jou? Gaat alles goed? Heb je veel last van zwangerschaps kwaaltjes?

Hierbij ook mijn kaartje, mijn temp blijft weer mooi hoog en dat geeft alleen maar spanning ;) nog 4 dagen en we weten meer....

Iedereen een fijne dag toegewenst vandaag!

8. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    zanoni ik duim voor je en ik denk zelf toch eigenlijk dat het een cyste was hoor en geen eispong ofzo

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hier is mijn kaartje alvast, de temp wil nog niet helemaal omhoog... Nu weer hetzelfde als gister. Ik denk trouwens nog steeds dat ik mijn ei gehad heb op dag 21 :rolleyes:

10. Niet meer actief

dit is kaartje van gisteren, vandaag weer 37 graden, begint een beetje eentonig te worden....

Mamairis, lijkt toch echt verdacht veel op een innestelling!FF afwachten of je temp morgen hoger ligt!
    Mamafleur, volgens mij is het toch echt een eisprong, als je temp nu 3 minstens 3 dgn hoog blijft ...
    Ben je gestopt met ovu testen?
    Heeeeyyy nies, waarom moet jij zo'n kaartje aanmaeken?Je bent toch gewoon zwanger?! :D

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nies ik zelf zou trouwens vaginally invullen ;)

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mamaFleur Volgens mij gaat je temperatuur ook vrijwel na je eisprong omhoog, het kan denk ik wel dat je eitje vannacht gesprongen is.

@mammairis Dat klinkt hartstikke als een innesteling! Ik ga heel hard voor je duimen meid.

@Zanoni, mooi hoog houden die temp hoor! Het gaat goed zo! Ik ga heel hard duimen!

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Thanks voor het duimen roses!

14. Niet meer actief

Zanoni, dat ziet er zeer voorspoedig uit!

15. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

zanoni,
    ziet er goed uit je kaartje

16. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Even een vraagje.
    Hoeveel dagen na je eisprong kan je testen?

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    FF houdt 18 dagen aan.

18. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Phoe, dan moet ik nog aardig wat dagen wachten. :(

19. Niet meer actief

Heb ik gedaan Natas, mijn mannetje zei dat dat meer in de buurt kwam bij rectaal dan oraal ;) ...Wat een meedenker he :confused:

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi precies ook mijn gedachte!

Deel Deze Pagina