Roses, ik dnek eigenlijk ook dat je ei op dag 21 was en dat je gewon even en dipje er na had. Waren er toen nog meer symtomen ? Carmen, ik ben niet gestopt met de ovu testen maar eigenlijk kan ik er maar weinig wijs uit worden vandaar ook dat ik niet denk dat het een goed ei ofzo was
friezin: balen dat de er weer zijn. knuff mamafleur: misschien is je ei nu toch gesprongen mamairis: misschien innesteling? zou mooi zijn! zanoni: spannend hé we zijn ongeveer even ver, je kaartje ziet er goed uit roses:nu weer omhoog met die temp gerrina: je gaat ook lekker met die temp en iedereen die verder bezig is:go for it Ik hoop niet dat dit het begin van de daling is, afwachten wat de temp morgen doet.
ik vraag me af of je al een eisprong hebt gehad. aangezien je eerste 114 dagen was. je temp is eigenlijk zo goed als constant hetzelfde. ook na die daling..
geen idee.. bloedverlies kan je zomaar tussen doorhebben. Wanneer denk je zelf je ei te hebben gehad? die temps voor de dip zijn hetzelfde als die van na de dip. dit is niet het geval bij een eisprong.
ik had twee dagen erge buik en rug pijn, dat was 5 oktober, maar qua temp kan dat niet.. denk dat ik maar weer een keer naar de ha toe ga
nee idd, daar gebeurd niet veel kwa temp. erna wel maar daarna zijn de tempjes weer hetzelfde als ervoor.
Mj24, maar daar gebeurd wel wat met je slijm of niet ? Het kan best zijn dat er bij jou ook wat meer eitjes maar een beetje groeien en er dus niet echt een doorschiet zeg maar. Je kan ook je spong toch hebben gehad op dag 43 dus ik zou toch nog even afwachten en kijken wat het gaat doen. Is dit je tweede rond na stoppen van de pil ofzo ? Soms heeft een lichaam gewoon wat meer tijd nodig Berbel, Wat is dat DPO dat in je beeld staat ?Het is wel erg spannend voor jou nog 3 dagen en zo´n mooi lijstje Smurfin, wat goed dat kruis, wie had dat nog gedacht. Weet alles van een lange cyclus en kan je behoorlijk onzeker maken. Maar hij is nu echt super mooi omhoog dus je hebt je ei gewoon gehad
zo, sinds deze week zijn we hier ook gaan temperaturen... temp gaat nu vanaf dag 7 naar beneden... ben erg benieuwd... heb ik een laat of een vroeg eitje
Ja mooi hè! Ook al is ie deze ronde niet benut, ben toch blij dat ie uiteindelijk wel gekomen is. Best een opluchting.
wie helpt mij of weet hier een oplossing voor: ik heb nu 3 cycles gehad van ongeveer 29 dagen. mijn eisprong is 1x op dag 15 geweest en 2x op dag 16. ik hou ook bij met ovutesten wanneer mijn ovu is. nu is het volgende het probleem: zie eerst kaartje: mijn temp zakt dag 15 (14e niet kunnen tempen ivm teweinig slaap). ik ben dag 13 begonnen met ovutesten (die digitalen van clearblue waar een smiley op komt) nu heb ik vandaag een tempsteiging had dus zou je zeggen dat gisteren mij ei is geweest, echter mijn ovutesten geven aan van niet. wat is het nu? kan dit ook nog ontpillen zijn, ben in juli gestopt met de pil maar heb dus wel al netjes 3 cycles gehad van mooi 29 dagen? ik weet het even niet meer , wie kan mijn helpen?
hallo meiden Friezin: tjee meid, begrijp dat je baalt en ff afstand wilt nemen. Vervelend nog erbij dat je zo'n buikpijn hebt! Veel succes met de volgende ronde..... Berbel: nee joh, is geen daling is gewoon een kleine schommeling, geen probleem Mammairis: spannend hoor, zou goed een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn, ga hard voor je duimen. Smurfin: proficiat met je kruis meid....... Alle andere ook weer heel veel succes met wachten en klussen en alles wat er bij komt kijken....... Hier dringend warme lucht nodig. Ondanks alle dingetjes die ik mezelf inbeeld te voelen, vrees ik dat het weer niets wordt deze ronde! Gaan jullie blazen dat ie eindelijk omhoog gaat ofzo......... Gister voelde ik me echt ziek, zwak en misselijk, maar vandaag gaat ie wel weer......... Dit is mijn kaartje........vind het nog altijd een rare in vergelijk met vorige keren! Grtjs Twinny
Hé Twinny, je kaartje ziet er toch hartstikke mooi uit! Het wordt spannend voor je deze week! Hier een lekkere warme bries: PPPFFFFFFFFFFFFFFFFF
Twinny, hij zit toch mooi hoog en het ziet er hele goed uit Toontje80, als je zegt hele keurige cycli te hebben dan lijkt het me dat je wel een eispong hebt en dat het geen ontpillen ofzo is. Je ziet ook een super mooie stijging op je kaartje dus je zou inderdaad zeggen dat hij al geweest is. Best gek dat die ovu test dan niks aangeeft. Heb je die de vorige rondes ook gebruikt ? Smurfin, een kruis krijgen lijkt me altijd leuk Marloes, succes met tempen
Goedemorgen Meiden, Twinny, speciaal voor jou (en een klein beetje voor mezelf) PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Hierbij ook mijn kaartje. Is dit het begin van het einde? Ik hoop zo dat mijn temp morgen net zo hoog of weer 0,1 graad hoger is.... (maar dat wordt weer 24 uur wachten)
Zanoni jij hoeft je echt nog geen zorgen te gaan maken al doe je dat natuurlijk toch maar je temp is nog super mooi hoog en dit ziet er veel belovend uit
Goedemorgen meiden! Mijn temp is vandaag gezakt van 37,1 naar 36,5. Dat is volgens mij niet echt een goed teken, nu dus alleen nog wachten op de duivels zodat we weer verder kunnen. Groetjes, Astrid
Ik zal ook weer eens mijn kaartje plaatsen. Ik doe wat minder actief mee maar lees wel alles hoor. Dit is mijn derde tempkaartje. Bij mijn eerste geen eisprong en bij de tweede en derde wel. Als ik nu mijn tweede kaartje vergelijk met die van nu, dan lijkt hij er heel erg op. Kan dit iets betekenen ivm zwangerschap? Moet ik er nu al van uitgaan dat het niet raak kan zijn, omdat het toen ook niet raak was? Of is het niet zo dat je bij je zwangerschap een heel ander kaartje krijgt? Iedereen heel veel succes! Liefs Steffie